Mazzelkutquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.
Maar als ik bel zijn ze binnen een kwartier hier.
Kleine mini whoppertjes danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vind t niet echt een borrel hap(je)
oke, dit is je 1ste fatsoenlijke opmerkingquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we doen gewoon een feessie in Hazerswoude dorp ofzo
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
oke, dit is je 1ste fatsoenlijke opmerking
Hoe kan hij nou sex hebben zonder zn lulquote:
hebben volgens mij maar 1 straat daarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geregeld dan, ik ben er rond zes uur
adres?
morgen 21.00 uur, eerder niet haalbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geregeld dan, ik ben er rond zes uur
adres?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou sex hebben zonder zn lul![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
eng hèquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bah iets positiefs van jou.... valt me vies tegen
Die zijn vervelend ja. Thuis ook 2 van dat soortquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:23 schreef Mr-Z het volgende:
Ik HAAT plons wc's
*ten eerste word je nat gestpetterd. (daar kan je voor dat je gaat wat wc papier onderin de wc voor doen, maar dat vergeet je vaak in de snelheid)
*ten tweede hoort iedereen het geplons die in de buurt van de wc is
*ten derde: je ziet niet wat je gepresteerd hebt
maar ik ben wel opgelucht![]()
Ik dacht dat jij van voorspel hield? Dat kan ook zonder lul.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar valt hij door de mand.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van voorspel hield? Dat kan ook zonder lul.
ik heb ze dus thuis niet en daarom vergeet ik het altijd als ik ergens anders ben en ze dus wel een plons wc hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die zijn vervelend ja. Thuis ook 2 van dat soort
Wc papier vergeet ik nooit.
quote:
Toch wel handig hoor bij droogneuken, voelt de man ook nog ietsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En een bidet om je voeten in te wassen als je aan t kakken bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik heb ze dus thuis niet en daarom vergeet ik het altijd als ik ergens anders ben en ze dus wel een plons wc hebben![]()
Voorspel = voorspelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
nicequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]bij t tankstation waar ik werkte wel gedaan (op kantoor), kom je daar half de broek ophijsend de winkel in rennen omdat er een klant binnen komt
![]()
![]()
Maar hier nog geen gekke dingen gedaan, af en toe komen er vrienden koffie halen, of doe ga ik mailtjes schrijven naar vrienden, dingen regelen voor mezelf enzo![]()
jouw kind?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef Pain_Elemental het volgende:
[afbeelding]
Mja, sorry![]()
Ik heb niks te doen....![]()
ik haaaat smurfenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef Fisher het volgende:
welkom in smurfenland ladiedadiedo....
Oke jij wintquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sex = neuken, voorspel.
Neuken = Neuken.
Vrijen = knuffelen, voorspel, kriebelen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sex = neuken, voorspel.
Neuken = Neuken.
Vrijen = knuffelen, voorspel, kriebelen.
Viespeukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]bij t tankstation waar ik werkte wel gedaan (op kantoor), kom je daar half de broek ophijsend de winkel in rennen omdat er een klant binnen komt
![]()
![]()
Maar hier nog geen gekke dingen gedaan, af en toe komen er vrienden koffie halen, of doe ga ik mailtjes schrijven naar vrienden, dingen regelen voor mezelf enzo![]()
Tering, dat wijf was altijd wel geil, dat was een meisje die kwam altijd op de scooter tanken, en dan keek ze je aanquote:
zodat jij nog een kans op neuken probeert te houden?quote:
Volgens mij is dat het kind van satanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |