Want dat doen ze altijd tijdens die charters... das zoo kansloos.quote:
we zorgen wel weer dat ie weg gaat, gister was ie ook binnen 1 topic alweer pleitequote:
Ben ik daar toch weer blij om zegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb je net zoveel vrienden als hier hoor
Leuk? ECHT SUPER GAAF!quote:
* Mr-Z is ooit begonnen met klappen na het landen.. gewoon voor de gein en het hele vliegtuig deed meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Want dat doen ze altijd tijdens die charters... das zoo kansloos.
Doe mij maar een Lijnvlucht in de BC![]()
Had je eerder moeten zeggen, dan had ik je vanochtend opgehaaldquote:
ja maar een heel topic met hemquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
we zorgen wel weer dat ie weg gaat, gister was ie ook binnen 1 topic alweer pleite![]()
majh...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Want dat doen ze altijd tijdens die charters... das zoo kansloos.
Doe mij maar een Lijnvlucht in de BC![]()
Ichiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
Was daar wel gezelligal me vrienden enzo
goeie morge in ieder geval
Jij bent toch een stagiair ?!?!?quote:
Ik ben pas om ehh 16:00 klaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen, dan had ik je vanochtend opgehaald![]()
Ik kan je nu door een BMW 4.4i X5 op laten halen als je wilt![]()
niet normaal gewoon, stelletje lamballenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij bent toch een stagiair ?!?!?
GA EENS AAN HET WERK DAN !
De stagiairs van tegenwoordig![]()
ik ga nieteens vragen wat er over 4min isquote:
Zoals je aan deze reeks kunt zien werken stagiaires nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef Burn het volgende:
Owwww zoooo..haha..klappen na t landen..neeh..tis hun werk..en er wordt toch ook nie voor goed werkende stagiaires geklapt? Waarom dan wel
wat is er over 4 minuten?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ga nieteens vragen wat er over 4min is
voor mij wordt dagelijks geklaptquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef Burn het volgende:
Owwww zoooo..haha..klappen na t landen..neeh..tis hun werk..en er wordt toch ook nie voor goed werkende stagiaires geklapt? Waarom dan wel
nou heel gewoon hoor.. dan is t 10:14quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ga nieteens vragen wat er over 4min is
Ik denk dat we zn stagebegeleider maar even moeten informeren dat hij al zn tijd op Fok! rondbrengt en niet aan het werk isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
niet normaal gewoon, stelletje lamballen
16 alquote:
Jup..... Een van de betere films...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |