in de bijlage doe ik dan mijn dagaantallen.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef tha_dus het volgende:
[..]
maarja, daar moeten we dan ook wel hard voor werken![]()
Oh das nog eens een leuk vooruitzicht.. naja balli is er ook nog steeds dus..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja moest gister ineens werk doen en later naar even naar school... Vandaar....
Maar ben weer terug dus kunne ze me weer wegpesten enzo
Ik denk dat ik vandaag ook eerder weg ben... Me begeleider is waarschijnlijk al rond 15:00 uur weg... Mja ik heb geen zin om dan nog te "werken" hooor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor.
Maar op vrijdag mogen we meestal om 16:00 gaan.
Precies maar dat is bij alle stagiars zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ze toch niet veel van je verwachten.
Kun je niet nu weggaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag ook eerder weg ben... Me begeleider is waarschijnlijk al rond 15:00 uur weg... Mja ik heb geen zin om dan nog te "werken" hooor...
OHWEE als we vandaag weer gaan borrelen tot half 6quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
beter.. ik zit hier nog zeker tot 17.00
mwah, dat valt ook nog wel meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ze toch niet veel van je verwachten.
Bierquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:17 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
OHWEE als je vandaag weer gaan borrelen tot half 6![]()
![]()
![]()
Begin er aan te wennen en zelfs grappig te vinden dat sommige er nog moeite voor doen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh das nog eens een leuk vooruitzicht.. naja balli is er ook nog steeds dus..
het is vrijdag 10.18uur, en door deze opmerking krijg ik een enorme behoefte aan bierquote:
Dan ervaar je ook eens hoe het voeld om aandacht te krijgen hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Begin er aan te wennen en zelfs grappig te vinden dat sommige er nog moeite voor doen...
ironisch hoeveel aandacht er aan me besteed wordt door hun
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we doen gewoon een feessie in Hazerswoude dorp ofzo
och, hij is toch met alles blijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan ervaar je ook eens hoe het voeldt om aandacht te krijgen he
In dit geval natuurlijk negatieve aandacht, maar goed![]()
Jup..... best leuk moet ik zeggequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan ervaar je ook eens hoe het voeld om aandacht te krijgen he
In dit geval natuurlijk negatieve aandacht, maar goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |