Vergeet nie dat t hard werken is..om de #100 te halen..!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoals je aan deze reeks kunt zien werken stagiaires niet.
waarom kreeg ik dan net te horen bij bespreking met begeleidster van school dat 't goed gingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoals je aan deze reeks kunt zien werken stagiaires niet.
en dan krijgen we applausquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:12 schreef Burn het volgende:
[..]
Vergeet nie dat t hard werken is..om de #100 te halen..!![]()
![]()
lijkt me een goed idee, waar zat hij ookalweer?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat we zn stagebegeleider maar even moeten informeren dat hij al zn tijd op Fok! rondbrengt en niet aan het werk is![]()
en dat zetten we dan allemaal in ons stageverslag! geheid minimaal een 8 wegens inzet!!quote:
Ja moest gister ineens werk doen en later naar even naar school... Vandaar....quote:
alles kanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja moest gister ineens werk doen en later naar even naar school... Vandaar....
Maar ben weer terug dus kunne ze me weer wegpesten enzo
dat lijkt me welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef tha_dus het volgende:
[..]
en dat zetten we dan allemaal in ons stageverslag! geheid minimaal een 8 wegens inzet!!
maarja, daar moeten we dan ook wel hard voor werkenquote:
Ik weet het niet zeker hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
16 al![]()
Mijn hulpjes gaan om 3u al pleitte![]()
en ik een 10 omdat ik dit topic verzonnen hebquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef tha_dus het volgende:
[..]
en dat zetten we dan allemaal in ons stageverslag! geheid minimaal een 8 wegens inzet!!
Omdat ze toch niet veel van je verwachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom kreeg ik dan net te horen bij bespreking met begeleidster van school dat 't goed ging
Ik zat er op te wachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
en ik een 10 omdat ik dit topic verzonnen heb![]()
beter.. ik zit hier nog zeker tot 17.00quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor.
Maar op vrijdag mogen we meestal om 16:00 gaan.
hehe die krijg je toch welquote:
Maar jij wordt toch altijd opgehaald??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor.
Maar op vrijdag mogen we meestal om 16:00 gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |