Had je wat anders van ons verwacht dan ?quote:
of nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Raadsel ?? welk raadsel ???
OPLOSSEN !!!![]()
Rellenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat doe je altijd toch al. Lekkere stinkslet van me.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dag lieve medestagiairs,
Wat een ellende hier, ik moet gewoon echt gaan werken
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:36 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Mah ik jou dan de hand schudden? Heb net 2 broodjes salami achter de kiezen
weet je... das niet mijn ellendequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dag lieve medestagiairs,
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dag lieve medestagiairs,
Nee hoor zo praat ijsmeis altijdquote:
neuhquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Had je wat anders van ons verwacht dan ?
Ik weet hoe het voeltquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dag lieve medestagiairs,
Dus we voldoen gewoon naar je verwachtingen....quote:
toppiejoppie, waar?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:38 schreef greatgonzo het volgende:
Ik had hier nog niet gemeld dat ik al een baan heb gevonden
Nice dat je jezelf weer wat beter voelt dan...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het gaat allemaal weer goedgeen buikpijn meer en niet meer depri. wel super spierpijn in mn buik (leuk: buikspieroefeningen doen terwijl je het niet door hebt
)
zijn jullie weer hard aan het chatten?
vet manquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
ik ben over de 5000 heen
![]()
leve de stage topics
![]()
![]()
amateurquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef AAPiscool het volgende:
Sh#t! Waarom zie ik dit geweldige topic nu pas.. dwaal al 2 maanden op het forum rond!
* AAPiscool loopt stage bij een engineering bedrijf binnen de Industriele Automatisering. Zit op de geweldige ICT-Academie van het KW1C![]()
2 maanden ronddwalen op dit forum en niet eens dit topic zienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef AAPiscool het volgende:
Sh#t! Waarom zie ik dit geweldige topic nu pas.. dwaal al 2 maanden op het forum rond!
* AAPiscool loopt stage bij een engineering bedrijf binnen de Industriele Automatisering. Zit op de geweldige ICT-Academie van het KW1C![]()
thanksquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nice dat je jezelf weer wat beter voelt dan...
Zeg heeft een vliegendeur tegen dr kop aan gehad, jij moest dr troosten maar je was er nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
IJlien, gaat het nog een beetje op je werk?
idd en eik ook niet in t topicquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2 maanden ronddwalen op dit forum en niet eens dit topic zien
Jij hoort eigenlijk niet in de OP thuis dan
Jitze! Ik kreeg net de vliegendeur tegen mijn hoofdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dag lieve medestagiairs,
Watquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg heeft een vliegendeur tegen dr kop aan gehad, jij moest dr troosten maar je was er niet
ja maar jitz euhmz weet eigenlijk nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg heeft een vliegendeur tegen dr kop aan gehad, jij moest dr troosten maar je was er niet
-5 duidelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog nie thelemaal door hoe snel het hier gaat.... hij heeft al 2 minuten niets gepostquote:
nog gefeli danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik zit net over de 3000 heen, namelijk 3005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |