ik niet, want de uitslag doet er toch niet toequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we het daar over gaan hebben
Wie gaat er allemaal stemmen ???
uiteraard, ik heb toch niks beterz te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jaaaa ik stem TEGENquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hij zit al in 't stadium dat niets anders meer helpt dan 'm boven de oceaan te hangen, dus die emmer is opzich nutteloosquote:
Ikke niet. Zit in het buitenland. Maar als ik zeker weet dat de meerderheid NEE stemt, dan hoef ik niet naar Nederland te komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel gezellig op zown stembureauquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik niet, want de uitslag doet er toch niet toe![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tegenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het leven is zwaar op FOK...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef Oviedeee het volgende:
Ah men ik heb koppijnmoet verdomme nog 7 uur achter die klote pc zitten :s
oke.. als dat de conclusie is is die discussie ook klaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Tegen![]()
Maar de ondergewaardeerde gulden is interesanter, iedereen denkt dat we er daardoor achteruit zijn gegaan, terwijl het ons juist een betere export positie heeft gegeven!
en wat heb ik aan die betere exportpositiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Tegen![]()
Maar de ondergewaardeerde gulden is interesanter, iedereen denkt dat we er daardoor achteruit zijn gegaan, terwijl het ons juist een betere export positie heeft gegeven!
tis maar wat je gezellig noemtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel gezellig op zown stembureau
Ik ga niet stemmen want ik heb geen zin om helemaal naar zo'n stemhokje te gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga niet stemmen, want ik mag niet stemmen.
ik ga ook niet stemmen want ik vind 't lekker grote onzinquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
We zijn een handelsnatie, onze economie draait op exportquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en wat heb ik aan die betere exportpositie
Ga je dan met mij mee stemmen, zo'n stemhokje lijkt verdacht veel op een pashokje hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
Is alleen open aan de achterkantquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga je dan met mij mee stemmen, zo'n stemhokje lijkt verdacht veel op een pashokje hoor![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga je dan met mij mee stemmen, zo'n stemhokje lijkt verdacht veel op een pashokje hoor![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik verslik me in me koffiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat is niet slimquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ga ook niet stemmen want ik vind 't lekker grote onzin
ik exporteer nietsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Vigile het volgende:
[..]
We zijn een handelsnatie, onze economie draait op export
Nee, ik ga nu pleite ik word opgehaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:55 schreef Oviedeee het volgende:
@Blinker jij bent zeker weer vrij
nee niet gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Iemand nog Jensen gezien gister? Wat was dat een saai interview met die PP(Piet Paulusma) Wat een saaie vent.
Is je koffie niet lekker meer nadat je het hebt teruggekotst ?quote:
heb t gemist.. maar zondag is herhaling toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Iemand nog Jensen gezien gister? Wat was dat een saai interview met die PP(Piet Paulusma) Wat een saaie vent.
Wat een zaadbek is die ventquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
z´n vriendin komt ´m ophalenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:55 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu pleite ik word opgehaald.
Tot zo
misschien niet, misschien welquote:
Ik zat naar het songfestival te koekeloerenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
yESquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
heb t gemist.. maar zondag is herhaling toch?![]()
Inderdaad paulusma was echt mongolisch bezig daar....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
van welke land waren die 2 latente homo's die aan gebarentaal deden?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zat naar het songfestival te koekeloeren![]()
Zo, daar moet je best wel even lang over nadenken lolquote:
Rob Kamphues was wel lachequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Dat is echt een schrijnende reclamequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Hee jullie kom helpen! Schiet op!"
"Heee! laat dat!"
![]()
EN zag je die blik van Robert toen Piet zei dat ie nog wel een keer zou komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:57 schreef snellejelle het volgende:
ja heb jensen gezien, piet dacht voortdurend dattie grappig was
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:57 schreef Mr-Z het volgende:
zaten jullie niet allemaal in de bios Star Wars te kijken?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:57 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben ook nog bezig in een andere SCquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
Zo, daar moet je best wel even lang over nadenken lol
Hij schijnt heel cool te zijn, wil hem graag zien!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:57 schreef Mr-Z het volgende:
ja die zag er niet slim uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aukje zat er trouwens ook maar een beetje bij van hmmmmm wat moet ik zeggen.... wat een ---- is dat geworden zeg ...
aaaaahquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
ben net zo'n telefoonmuts op het moment
zoveel telefoontjes en zit hier alleen met medestagiair pffff
Wat is het nummer daarzo dan gaan we ook nog ff bellenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
Wat een dom mokkel is die Aukje zeg en nog lelijk ook. Dr zusje is 10x leuker/lekkerderquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aukje zat er trouwens ook maar een beetje bij van hmmmmm wat moet ik zeggen.... wat een doos is dat geworden zeg ...
planquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat is het nummer daarzo dan gaan we ook nog ff bellen![]()
ik zal het ff vertalen zodat iedereen het begrijpt hierzo....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef tijgerwillie het volgende:
heb een goede ontspanning nodig vanavond
Hij is zeker cool.. ik was Woensdag naar de voor premiere geweest..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hij schijnt heel cool te zijn, wil hem graag zien!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat een dom mokkel is die Aukje zeg en nog lelijk ook. Dr zusje is 10x leuker/lekkerder![]()
Wordt niet ontspannend hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef tijgerwillie het volgende:
heb een goede ontspanning nodig vanavond
ze heeft al een datequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik zal het ff vertalen zodat iedereen het begrijpt hierzo....
Wie van de mannen wil mij vanavond even een lekkere beurt geven ???![]()
Zeik niet, ik hou al ruim een week een heel bedrijf in mn eentje draaiendequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
de dag gaat vanzelf voorbijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
freakzquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hij is zeker cool.. ik was Woensdag naar de voor premiere geweest..
Alleen de mensen die daar zatenallemaal star wars shirts die 20 jaar oud zijn en veel te vaak gewassen waardoor je amper meer kon zien wat er op stond.. toen de film begon inneens een aplaus door de zal..
was best wazig eigenlijk![]()
Marieke met dr opmerking over lesbo's...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat een dom mokkel is die Aukje zeg en nog lelijk ook. Dr zusje is 10x leuker/lekkerder![]()
klappen voor de film, bijna net zo erg als voor de pilootquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Alleen de mensen die daar zatenallemaal star wars shirts die 20 jaar oud zijn en veel te vaak gewassen waardoor je amper meer kon zien wat er op stond.. toen de film begon inneens een aplaus door de zaal..
Zaten er ook jedi's en storm troopers enzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Alleen de mensen die daar zatenallemaal star wars shirts die 20 jaar oud zijn en veel te vaak gewassen waardoor je amper meer kon zien wat er op stond.. toen de film begon inneens een aplaus door de zaal..
Ik wil wel helpen hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeik niet, ik hou al ruim een week een heel bedrijf in mn eentje draaiende![]()
Zit er meer actie in dan in deel 2 ??? die vond ik namelijk een beetje tegenvallenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:01 schreef Burn het volgende:
Eeyyy..we zitten al bijna op de #92
Ennuh..heb t overleefd mijn gesprek met me stagebegeleider..heb eerder zomervakantie!
Ja inderdaad dat is echt kansloos, klappen in een vliegtuig... Wat verwacht je dan?! Dat ie naast de baan land ofzo???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klappen voor de film, bijna net zo erg als voor de piloot
Ik vind het wel netjes!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:02 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat is echt kansloos, klappen in een vliegtuig... Wat verwacht je dan?! Dat ie naast de baan land ofzo???
Dit echt vernederend voor een piloot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |