Denk dat dat juist de kick isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maar of het in een pashokje nou zo leuk is...die kan zo open worden gemaakt door winkelpersoneel enzo![]()
mwah.. ff in m'n agenda kijken.. voor volgende week staat er nog een afspraakje in het omkleedhokje in het zwembad en die week daarna een afspraak in de ballen bak bij de MAC (in de nachtelijke uurtjes want deze is gewoon open )quote:
Daar krijgen sommige een kick vanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maar of het in een pashokje nou zo leuk is...die kan zo open worden gemaakt door winkelpersoneel enzo![]()
Heeft ze ja...ze heeft ergens ´ns een keer in het SEX forum gepost waar ze het allemaal had gedaan geloof ik, whehequote:
Maakt mij niet uit wat je ermee doet hoor !quote:
En daar stond geen pashokje bijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:38 schreef Vigile het volgende:
[..]
Heeft ze ja...ze heeft ergens ´ns een keer in het SEX forum gepost waar ze het allemaal had gedaan geloof ik, whehe
Die denken ook allemaal dat ze neuken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:38 schreef Vigile het volgende:
[..]
Heeft ze ja...ze heeft ergens ´ns een keer in het SEX forum gepost waar ze het allemaal had gedaan geloof ik, whehe
Ervaring mee ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet altijd.
Probeer jij maar eens een goed voorspel te hebben in een pashokje.
Mag ik hem dan op jouw hoofd zettenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat je ermee doet hoor !
ik zeg ´s nixquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daar stond geen pashokje bij.
Wel zo'n omkleedhokje van een zwembad.
Maar die kan op slot.
preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:39 schreef tijgerwillie het volgende:
ik vind zoiets persoonlijk, ga dat echt niet allemaal aan de grote klok hangen hoor
maar je mag t wel gewoon hier vertellen hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:39 schreef tijgerwillie het volgende:
ik vind zoiets persoonlijk, ga dat echt niet allemaal aan de grote klok hangen hoor
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:39 schreef tijgerwillie het volgende:
Ik wel hoor, heb het alleen nog nooit in een pashokje gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:39 schreef tijgerwillie het volgende:
quote: maar sommige mensen vinden dat een kickquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:39 schreef tijgerwillie het volgende:
dan is het niet meer persoonlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:40 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
maar je mag t wel gewoon hier vertellen hoor![]()
Ik krijg geen kick als ik het vertelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:40 schreef Vigile het volgende:
[..]
quote: maar sommige mensen vinden dat een kick
* wijst
en dat is jouw mening terwijl wilie een andere heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg geen kick als ik het vertel.
Maar ik vind zoiets niet persoonlijk.
Zoiets is heel normaal.
Daar ben ik het helemaal mee eens, sexualiteit is iets heel gewoons, dus mag je het overal doen waar je er maar zin in hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets is heel normaal.
je zou de dochter van erodome kunnen zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets is heel normaal.
Ja, maar goed, je vind het wel enigszins spannend om het hier te vertellen, want het gaat er verdacht vaak overquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets is heel normaal.
Hoezo nou weer spannend ??? het gaat hier over vanalles en nogwat dus ook over sexquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja, maar goed, je vind het wel enigszins spannend om het hier te vertellen, want het gaat er verdacht vaak over
Ja jij ook in omkleedhokjes?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
nou nou wat een spannend onderwerp vandaag
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
je zou de dochter van erodome kunnen zijn![]()
Jij kwam er meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja, maar goed, je vind het wel enigszins spannend om het hier te vertellen, want het gaat er verdacht vaak over
Handen boven tafelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
nou nou wat een spannend onderwerp vandaag
preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dat is jouw mening terwijl wilie een andere heeft
Goh. Echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dat is jouw mening terwijl wilie een andere heeft
Niet in kleedhokjes... wel een keer in de busquote:
Jah echt, eng hèquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goh. Echt?
*wijst naar de ik vind in haar post*
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niet in kleedhokjes... wel een keer in de bus![]()
Niet all the way natuurlijk maar wel een beetje frunniken en spelen, ook erg leuk moet ik zeggen
Geen rel, gewoon ervaringen uitwisselenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:44 schreef Mr-Z het volgende:
De ochtend rel?
lolquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niet in kleedhokjes... wel een keer in de bus![]()
Niet all the way natuurlijk maar wel een beetje frunniken en spelen, ook erg leuk moet ik zeggen
Hij wil graag het middenpunt van de rel zijn, begrijp dat danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
nee jij mag niet
jij bent al vaak genoeg geweest ..
Van t weekend ga ik maar eens klappen uitwisselen. Zin in.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen rel, gewoon ervaringen uitwisselen
Stoer johquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Van t weekend ga ik maar eens klappen uitwisselen. Zin in.![]()
Tuigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
woehoe wat stoerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maar wij wonen ook niet bij jou in het dorpquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef tijgerwillie het volgende:
maar goed een mening is een mening en ik vind dat je zoiets niet aan de grote klok moet hangen (ja seksualiteit is heel normaal maar daarom kan het nog wel persoonlijk zijn) Ik geniet er liever alleen van en niet met het hele dorp
Gister was er niet eens een relquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef snellejelle het volgende:
kijk zo hoort het rellen met ijsmeis, gister was die rel maar niks
hooliganquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Alléén of sáámenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef tijgerwillie het volgende:
maar goed een mening is een mening en ik vind dat je zoiets niet aan de grote klok moet hangen (ja seksualiteit is heel normaal maar daarom kan het nog wel persoonlijk zijn) Ik geniet er liever alleen van en niet met het hele dorp
Klap eens in de handjes. blij blij blij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
op je boze bolletjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klap eens in de handjes. blij blij blij..
Jij hebt em door.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
op het boze bolletje allebeiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Idd. Heerlijk. Koekje erbji?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:49 schreef Vigile het volgende:
We kunnen het ook wel over de ondergewaardeerde gulden hebben, en hoe dit onze economische positie heeft verbeterd
of over de europese grondwetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:49 schreef Vigile het volgende:
We kunnen het ook wel over de ondergewaardeerde gulden hebben, en hoe dit onze economische positie heeft verbeterd
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:49 schreef Vigile het volgende:
Ja met jou !!!! ijsmeis is geen slet, ijsmeis is liefquote:
m'n ogen vielen al dicht bij het lezen van deze zin.. laat staan een complete discussie daaroverquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:49 schreef Vigile het volgende:
nog een emmerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja met jou !!!! ijsmeis is geen slet, ijsmeis is lief![]()
Laten we het daar over gaan hebbenquote:
Nee joh, nu is leukerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Kunnen we dat niet over 3 jaar doen. Als Economie studeer?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |