dan is het niet meer persoonlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:40 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
maar je mag t wel gewoon hier vertellen hoor![]()
Ik krijg geen kick als ik het vertelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:40 schreef Vigile het volgende:
[..]
quote: maar sommige mensen vinden dat een kick
* wijst
en dat is jouw mening terwijl wilie een andere heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg geen kick als ik het vertel.
Maar ik vind zoiets niet persoonlijk.
Zoiets is heel normaal.
Daar ben ik het helemaal mee eens, sexualiteit is iets heel gewoons, dus mag je het overal doen waar je er maar zin in hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets is heel normaal.
je zou de dochter van erodome kunnen zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets is heel normaal.
Ja, maar goed, je vind het wel enigszins spannend om het hier te vertellen, want het gaat er verdacht vaak overquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets is heel normaal.
Hoezo nou weer spannend ??? het gaat hier over vanalles en nogwat dus ook over sexquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja, maar goed, je vind het wel enigszins spannend om het hier te vertellen, want het gaat er verdacht vaak over
Ja jij ook in omkleedhokjes?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
nou nou wat een spannend onderwerp vandaag
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
je zou de dochter van erodome kunnen zijn![]()
Jij kwam er meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja, maar goed, je vind het wel enigszins spannend om het hier te vertellen, want het gaat er verdacht vaak over
Handen boven tafelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
nou nou wat een spannend onderwerp vandaag
preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dat is jouw mening terwijl wilie een andere heeft
Goh. Echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dat is jouw mening terwijl wilie een andere heeft
Niet in kleedhokjes... wel een keer in de busquote:
Jah echt, eng hèquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goh. Echt?
*wijst naar de ik vind in haar post*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |