quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niet in kleedhokjes... wel een keer in de bus![]()
Niet all the way natuurlijk maar wel een beetje frunniken en spelen, ook erg leuk moet ik zeggen
Geen rel, gewoon ervaringen uitwisselenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:44 schreef Mr-Z het volgende:
De ochtend rel?
lolquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niet in kleedhokjes... wel een keer in de bus![]()
Niet all the way natuurlijk maar wel een beetje frunniken en spelen, ook erg leuk moet ik zeggen
Hij wil graag het middenpunt van de rel zijn, begrijp dat danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
nee jij mag niet
jij bent al vaak genoeg geweest ..
Van t weekend ga ik maar eens klappen uitwisselen. Zin in.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen rel, gewoon ervaringen uitwisselen
Stoer johquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Van t weekend ga ik maar eens klappen uitwisselen. Zin in.![]()
Tuigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
woehoe wat stoerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maar wij wonen ook niet bij jou in het dorpquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef tijgerwillie het volgende:
maar goed een mening is een mening en ik vind dat je zoiets niet aan de grote klok moet hangen (ja seksualiteit is heel normaal maar daarom kan het nog wel persoonlijk zijn) Ik geniet er liever alleen van en niet met het hele dorp
Gister was er niet eens een relquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef snellejelle het volgende:
kijk zo hoort het rellen met ijsmeis, gister was die rel maar niks
hooliganquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Alléén of sáámenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef tijgerwillie het volgende:
maar goed een mening is een mening en ik vind dat je zoiets niet aan de grote klok moet hangen (ja seksualiteit is heel normaal maar daarom kan het nog wel persoonlijk zijn) Ik geniet er liever alleen van en niet met het hele dorp
Klap eens in de handjes. blij blij blij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |