hier ook.. alleen achter de wolkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:27 schreef Ballicious het volgende:
Ik meen het echt dat de zon hier schijnt.
matig hoor, ik sta hogerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:23 schreef Vigile het volgende:
50. Vigile 94
hier is het nog steeds ellendig miezer weer (Helliemond)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:27 schreef Ballicious het volgende:
Ik meen het echt dat de zon hier schijnt.
Waarmee drukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]seedorf fan
maar vandaag wordt het niets want heeel druk
en t forum is langzaam
Ik niet...jij begint te duwenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe jij aan SM dan?![]()
* ijsmeis rent dan maar weg.
Wel wat wind, dat wel. Verder is t warm.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hier is het nog steeds ellendig miezer weer (Helliemond)
Dan zal in de loop van de dag dat hier ook wel komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:29 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wel wat wind, dat wel. Verder is t warm.
Geen harde SM inderdaad met zweepjes en weet ik veel wat allemaal nog meer,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe jij aan SM dan?![]()
* ijsmeis rent dan maar weg.
geen gevoel voor romantiek, wil alleen maar pompen zekerquote:
Maar dan is het dus geen SM meerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen harde SM inderdaad met zweepjes en weet ik veel wat allemaal nog meer,
Maar blindoeken en vastbinden moet wel kunnen toch ijsmeis ?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar blindoeken en vastbinden moet wel kunnen toch ijsmeis ?![]()
Wind uit zee...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dan zal in de loop van de dag dat hier ook wel komen![]()
![]()
![]()
of de regen trekt jullie kant op.. DAT kan natuurlijk ook![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:31 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
geen gevoel voor romantiek, wil alleen maar pompen zeker![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:31 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik was er al ff en toen zag ik de dagcijfers van gisteren, bedacht mijzelf dat er iemand van school kwam dus ben ik maar ff wat gaan doenquote:
Voorspel hoort er zeker wel bijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:31 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
En nu dacht je van.. flikker op.. ik heb geen zin.. het is bijna weekend en ik ga lekker in dit topic ronddwalen ::)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik was er al ff en toen zag ik de dagcijfers van gisteren, bedacht mijzelf dat er iemand van school kwam dus ben ik maar ff wat gaan doen
IJsmeis je kwijlt op je toetsenbord...quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mr-Z je bent de link naar deeltje 90 vergeten in de OP
zal ik deze bal inkoppen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
IJsmeis je kwijlt op je toetsenbord...
Emmertje nodig ?![]()
JA DAT WEET IK!!! maar niemand maakte een nieuw topic dus moest ik dat maar doen als topic maak n00b...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mr-Z je bent de link naar deeltje 90 vergeten in de OP
Voor op mijn hoofd zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
IJsmeis je kwijlt op je toetsenbord...
Emmertje nodig ?![]()
Het feit dat je het gaat doen in een pashokje is door de opwinding al genoeg voorspel denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet altijd.
Probeer jij maar eens een goed voorspel te hebben in een pashokje.
Dat gaat niet neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet altijd.
Meestal plan je dat niet vantevorenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het feit dat je het gaat doen in een pashokje is door de opwinding al genoeg voorspel denk ik![]()
Maar of het in een pashokje nou zo leuk is...die kan zo open worden gemaakt door winkelpersoneel enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |