ik niet, want de uitslag doet er toch niet toequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we het daar over gaan hebben
Wie gaat er allemaal stemmen ???
uiteraard, ik heb toch niks beterz te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jaaaa ik stem TEGENquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hij zit al in 't stadium dat niets anders meer helpt dan 'm boven de oceaan te hangen, dus die emmer is opzich nutteloosquote:
Ikke niet. Zit in het buitenland. Maar als ik zeker weet dat de meerderheid NEE stemt, dan hoef ik niet naar Nederland te komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel gezellig op zown stembureauquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik niet, want de uitslag doet er toch niet toe![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tegenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het leven is zwaar op FOK...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef Oviedeee het volgende:
Ah men ik heb koppijnmoet verdomme nog 7 uur achter die klote pc zitten :s
oke.. als dat de conclusie is is die discussie ook klaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Tegen![]()
Maar de ondergewaardeerde gulden is interesanter, iedereen denkt dat we er daardoor achteruit zijn gegaan, terwijl het ons juist een betere export positie heeft gegeven!
en wat heb ik aan die betere exportpositiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Tegen![]()
Maar de ondergewaardeerde gulden is interesanter, iedereen denkt dat we er daardoor achteruit zijn gegaan, terwijl het ons juist een betere export positie heeft gegeven!
tis maar wat je gezellig noemtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel gezellig op zown stembureau
Ik ga niet stemmen want ik heb geen zin om helemaal naar zo'n stemhokje te gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga niet stemmen, want ik mag niet stemmen.
ik ga ook niet stemmen want ik vind 't lekker grote onzinquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
We zijn een handelsnatie, onze economie draait op exportquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en wat heb ik aan die betere exportpositie
Ga je dan met mij mee stemmen, zo'n stemhokje lijkt verdacht veel op een pashokje hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
Is alleen open aan de achterkantquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga je dan met mij mee stemmen, zo'n stemhokje lijkt verdacht veel op een pashokje hoor![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga je dan met mij mee stemmen, zo'n stemhokje lijkt verdacht veel op een pashokje hoor![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik verslik me in me koffiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat is niet slimquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ga ook niet stemmen want ik vind 't lekker grote onzin
ik exporteer nietsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Vigile het volgende:
[..]
We zijn een handelsnatie, onze economie draait op export
Nee, ik ga nu pleite ik word opgehaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:55 schreef Oviedeee het volgende:
@Blinker jij bent zeker weer vrij
nee niet gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Iemand nog Jensen gezien gister? Wat was dat een saai interview met die PP(Piet Paulusma) Wat een saaie vent.
Is je koffie niet lekker meer nadat je het hebt teruggekotst ?quote:
heb t gemist.. maar zondag is herhaling toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Iemand nog Jensen gezien gister? Wat was dat een saai interview met die PP(Piet Paulusma) Wat een saaie vent.
Wat een zaadbek is die ventquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |