Is alleen open aan de achterkantquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga je dan met mij mee stemmen, zo'n stemhokje lijkt verdacht veel op een pashokje hoor![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga je dan met mij mee stemmen, zo'n stemhokje lijkt verdacht veel op een pashokje hoor![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik verslik me in me koffiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat is niet slimquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ga ook niet stemmen want ik vind 't lekker grote onzin
ik exporteer nietsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Vigile het volgende:
[..]
We zijn een handelsnatie, onze economie draait op export
Nee, ik ga nu pleite ik word opgehaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:55 schreef Oviedeee het volgende:
@Blinker jij bent zeker weer vrij
nee niet gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Iemand nog Jensen gezien gister? Wat was dat een saai interview met die PP(Piet Paulusma) Wat een saaie vent.
Is je koffie niet lekker meer nadat je het hebt teruggekotst ?quote:
heb t gemist.. maar zondag is herhaling toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Iemand nog Jensen gezien gister? Wat was dat een saai interview met die PP(Piet Paulusma) Wat een saaie vent.
Wat een zaadbek is die ventquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |