aaaaahquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
ben net zo'n telefoonmuts op het moment
zoveel telefoontjes en zit hier alleen met medestagiair pffff
Wat is het nummer daarzo dan gaan we ook nog ff bellenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
Wat een dom mokkel is die Aukje zeg en nog lelijk ook. Dr zusje is 10x leuker/lekkerderquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aukje zat er trouwens ook maar een beetje bij van hmmmmm wat moet ik zeggen.... wat een doos is dat geworden zeg ...
planquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat is het nummer daarzo dan gaan we ook nog ff bellen![]()
ik zal het ff vertalen zodat iedereen het begrijpt hierzo....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef tijgerwillie het volgende:
heb een goede ontspanning nodig vanavond
Hij is zeker cool.. ik was Woensdag naar de voor premiere geweest..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hij schijnt heel cool te zijn, wil hem graag zien!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat een dom mokkel is die Aukje zeg en nog lelijk ook. Dr zusje is 10x leuker/lekkerder![]()
Wordt niet ontspannend hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef tijgerwillie het volgende:
heb een goede ontspanning nodig vanavond
ze heeft al een datequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik zal het ff vertalen zodat iedereen het begrijpt hierzo....
Wie van de mannen wil mij vanavond even een lekkere beurt geven ???![]()
Zeik niet, ik hou al ruim een week een heel bedrijf in mn eentje draaiendequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
de dag gaat vanzelf voorbijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
freakzquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hij is zeker cool.. ik was Woensdag naar de voor premiere geweest..
Alleen de mensen die daar zatenallemaal star wars shirts die 20 jaar oud zijn en veel te vaak gewassen waardoor je amper meer kon zien wat er op stond.. toen de film begon inneens een aplaus door de zal..
was best wazig eigenlijk![]()
Marieke met dr opmerking over lesbo's...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat een dom mokkel is die Aukje zeg en nog lelijk ook. Dr zusje is 10x leuker/lekkerder![]()
klappen voor de film, bijna net zo erg als voor de pilootquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Alleen de mensen die daar zatenallemaal star wars shirts die 20 jaar oud zijn en veel te vaak gewassen waardoor je amper meer kon zien wat er op stond.. toen de film begon inneens een aplaus door de zaal..
Zaten er ook jedi's en storm troopers enzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Alleen de mensen die daar zatenallemaal star wars shirts die 20 jaar oud zijn en veel te vaak gewassen waardoor je amper meer kon zien wat er op stond.. toen de film begon inneens een aplaus door de zaal..
Ik wil wel helpen hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeik niet, ik hou al ruim een week een heel bedrijf in mn eentje draaiende![]()
Zit er meer actie in dan in deel 2 ??? die vond ik namelijk een beetje tegenvallenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:01 schreef Burn het volgende:
Eeyyy..we zitten al bijna op de #92
Ennuh..heb t overleefd mijn gesprek met me stagebegeleider..heb eerder zomervakantie!
Ja inderdaad dat is echt kansloos, klappen in een vliegtuig... Wat verwacht je dan?! Dat ie naast de baan land ofzo???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klappen voor de film, bijna net zo erg als voor de piloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |