z´n vriendin komt ´m ophalenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:55 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu pleite ik word opgehaald.
Tot zo
misschien niet, misschien welquote:
Ik zat naar het songfestival te koekeloerenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Iemand nog Jensen gezien gister? Wat was dat een saai interview met die PP(Piet Paulusma) Wat een saaie vent.
yESquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
heb t gemist.. maar zondag is herhaling toch?![]()
Inderdaad paulusma was echt mongolisch bezig daar....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Iemand nog Jensen gezien gister? Wat was dat een saai interview met die PP(Piet Paulusma) Wat een saaie vent.
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga je dan met mij mee stemmen, zo'n stemhokje lijkt verdacht veel op een pashokje hoor![]()
van welke land waren die 2 latente homo's die aan gebarentaal deden?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zat naar het songfestival te koekeloeren![]()
Zo, daar moet je best wel even lang over nadenken lolquote:
Rob Kamphues was wel lachequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef Oviedeee het volgende:
Dat is echt een schrijnende reclamequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Hee jullie kom helpen! Schiet op!"
"Heee! laat dat!"
![]()
EN zag je die blik van Robert toen Piet zei dat ie nog wel een keer zou komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:57 schreef snellejelle het volgende:
ja heb jensen gezien, piet dacht voortdurend dattie grappig was
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:57 schreef Mr-Z het volgende:
zaten jullie niet allemaal in de bios Star Wars te kijken?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:57 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben ook nog bezig in een andere SCquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
Zo, daar moet je best wel even lang over nadenken lol
Hij schijnt heel cool te zijn, wil hem graag zien!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:57 schreef Mr-Z het volgende:
ja die zag er niet slim uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aukje zat er trouwens ook maar een beetje bij van hmmmmm wat moet ik zeggen.... wat een ---- is dat geworden zeg ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |