In een kwaliteit die niet te vergelijken is met die van de XBOX.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:08 schreef nikk het volgende:
[..]
Splinter Cell is gewoon verkrijgbaar voor de GC hoor.
Nee maar paarjaar terug kon ik bijvoorbeeld nog me oma sturen en dan vroegt ze ja welke wil je dan die grote met die groene X of die paarse doos, En wat ga ik nu zeggen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:34 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Jij ging persoonlijk meer voor een console in de vorm van een olifant of een piramide ofzo?
Dat is waar. Grafisch is de XBOX natuurlijk superieur.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In een kwaliteit die niet te vergelijken is met die van de XBOX..
Ook kwa gameplay bleek er nog wat te verschillen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is waar. Grafisch is de XBOX natuurlijk superieur.
Gewoon "Nee oma, blijft u maar lekker zitten, ik sta wel op van me luie reet en ga zelf zo'n ding halen".quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar paarjaar terug kon ik bijvoorbeeld nog me oma sturen en dan vroegt ze ja welke wil je dan die grote met die groene X of die paarse doos, En wat ga ik nu zeggen ?![]()
Oh, dat zou best kunnen. Maar het verschil in score is geloof ik 5 procent, dus om nou te zeggen dat het in kwaliteit niet te vergelijken isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook kwa gameplay bleek er nog wat te verschillen.
Zie de reviews op www.gamerankings.com.
Het is ook extreem jammer dat er zo weinig rond de Revolution te zien was. Eigenlijk niets. Ik zou dolgraag de specs willen weten, ik zou dolgraag beelden willen zien, etc. Maar ik kan me daar op dit moment niet echt druk om maken. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Enfin, ik blijf het een domper vinden dat we nu nog steeds nauwelijks iets weten. Ondanks dat ik meer pro-MS en in iets mindere mate pro-Sony ben, heb ik wel altijd alle Ninty-consoles in huis gehad... Ben dus best wel benieuwd.
Ja, maar MS maakt wel dik verlies op de Xbox hardware. Die dingen worden al een hele tijd ver onder de kostprijs verkocht. Echter, zij kunnen het opvangen omdat dit niet hun enige markt is. Is op zich ook een manier om de concurrentie aan te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dacht het wel.
Microsoft zit 3-4 jaar in de industrie, Nintendo dik 20. Microsoft heeft nu al net zo groot aandeel als Nintendo...
Als de oplossing hierboven aangedragen niet voldoet, kan je ook nog altijd haar vragen om gewoon te lezen wat er op de doos staat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar paarjaar terug kon ik bijvoorbeeld nog me oma sturen en dan vroegt ze ja welke wil je dan die grote met die groene X of die paarse doos, En wat ga ik nu zeggen ?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Gewoon "Nee oma, blijft u maar lekker zitten, ik sta wel op van me luie reet en ga zelf zo'n ding halen".
ik vind bloady roar wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:15 schreef Trancelocator het volgende:
Zijn er eigenlijk goede 3d vechtspellen op de GC (afgezien van de multiplatformer Soul Calibur II)?
Ow, dus als ze nou info geven later dit jaar doen ze nergens meer om meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef peristilius het volgende:
De grootste is een PS3, de kleinste een Xbox 360 en de Revolution is er gewoon niet.
Jammer dat ze niks hebben laten zien, ik was toch best benieuwd of nintendo nog een comeback kan maken op de consolemarkt.
quote:Nieuwe info Revolution eind dit jaar
Iwata laat ons weten dat we aan het eind van dit jaar nieuwe info omtrent de Revolution kunnen verwachten.
In een interview met Reuters heeft de president van Nintendo, Satoru Iwata, kenbaar gemaakt dat aan het eind van het jaar nieuwe informatie over de Revolution zal worden onthuld. Hierbij zullen de prijs, de releasedatum, de controller en ook de manier waarop games op de Revolution gespeeld kunnen worden eindelijk vrijgegeven worden.
Daarnaast meldde Iwata dat Nintendo druk in de weer is met uitgevers om er voor te zorgen dat er zo veel mogelijk games van de NES, SNES en N64 via de Revolution gespeeld kunnen worden, door middel van het online netwerk dat Nintendo voor de Revolution aan het ontwikkelen is.
Lees het hele artikel hier.
Verstandig, dan is de Xbox 360 al gelaunched.quote:
Lastig he, zo'nquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, dus als ze nou info geven later dit jaar doen ze nergens meer om mee.
quote:Iwata said the new console is aimed at customers who hate clutter and find current games and the controllers used to play them to be confusing and difficult.
Ze nemen dus gewoon afstand van de gamers? Lekker sociaal.quote:
Oftewel, zelfs voor oude games moet ik betalen. Ik download de rom wel gratis :xquote:While pricing had not been decided, he said the company could charge users per game, sell pre-paid cards in stores, or give some games away as part of promotions.
Mwoah, je kreeg de ouwe Metroid games ook gratis (moest je er wel ff voor spelen). Iets van 10 euro voor 50 ouwe games naar keuze vind ik prima hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oftewel, zelfs voor oude games moet ik betalen. Ik download de rom wel gratis :x
Ah, je bent weer met beide benen op de grond?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef Steeven het volgende:
Hmz, nu ik er zo over nadenk:
- Rev. gaat waarschijnlijk 150-200 dollar kosten, itt tot andere twee, die gaan 300-400 dollar kosten
- Rev. zal minder krachtig zijn dan de concurrentie
- Rev. heeft backwards-compatibility tot 20 jaar terug
- Rev. gaat online
- Rev. lanceert later
- Rev. heeft Metroid Prime 3, Super Smash Bros Online, Onbekende Franchise + 3rd party support bij launch.
- Rev. krijgt Mario 128
- Rev. krijgt bijzondere controller
Tja, en als ik dan de laatste Zelda zie, die bij velen is ondergesneeuwd door het next-gen geweld, dan weet ik toch weer waarom ik graag een Nintendo-console in huis heb. Oke, deze generatie was voor NGC-bezitters niet bezonderenswaardig, maar voor mensen als ik die ook een andere console ernaast hadden was het best te doen. Als Nintendo echt met een goedkopere next-gen console komt die het grafische geweld niet kan bijhouden, dan maakt dat mij niet zoveel uit. De Xbox 360 heeft mij tot nu toe verre van overtuigt, en grafisch al helemaal niet. De PS3 filmpjes lijken bedrog, niet ingame, en die zal niet veel verschillen van de Xbox 360. Nee mensen, zoals het er nu uitziet ga ik rustig op Zelda wachten, tegen die tijd zijn er weer nieuwe Rev. details beschikbaar en voor het grafische geweld, als dat er nog komt, koop ik wel een PS3 als ie is afgeprijsd. Dank u.
Nintendo probeert iedereen aan te trekken dus ook de gamers van vandaag. Nintendo noemde dit All-Access Gaming op de pressconference.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze nemen dus gewoon afstand van de gamers? Lekker sociaal.
Niet? Ik ben anders heel erg blij met m'n Cube hoor. Er zijn nog zoveel spellen die ik nog moet kopen, en ik heb er nu al een stuk of 35...quote:Oke, deze generatie was voor NGC-bezitters niet bezonderenswaardig, maar voor mensen als ik die ook een andere console ernaast hadden was het best te doen.
Ik heb ook veel games, maar ik speel ze nooit meer. In tegenstelling tot een paar PS2-games en voornamelijk PC games.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Niet? Ik ben anders heel erg blij met m'n Cube hoor. Er zijn nog zoveel spellen die ik nog moet kopen, en ik heb er nu al een stuk of 35...
Het Grote Nintendo Revolution Topic [1]quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:17 schreef m021 het volgende:
[offtopic]Is er een zoekmachine waarbij je kan aangeven dat je alleen pagina's wil zien die de afgelopen * dagen zijn gemaakt/gewijzigd?[/offtopic]
Want ik wil informatie over de Revolution opzoeken maar hij vindt ook dingen van 3 jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |