quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Topspin is sowieso alleen voor de XBOX. Maar je hebt gelijk, qua tennisgames is het redelijk matig op de GC. Maar dat geld eigenlijk voor elke console. Zijn er zoveel goede tennisgames op e XBOX of PS2?
[..]
Tiger Woods is gewoon verkrijgbaar op de GC.
[..]
Timesplitters, verschillende James Bonds, MoH, en nog een 20-tal andere shooters. Nee, qua shooters is er genoeg te vinden op de GC hoor.
[..]
Hoezo? Ben je verplicht Mario Golf te spelen dan? Je kan gewoon Tiger Woods spelen als je dat graag wil. Maar goed, dat wist je natuurlijk niet. Ik vermoed dat jij, net als de meesten hier, een nogal verkeerd beeld hebt over de GC.
[..]
Ik denk dat dat reuze meevalt. Nogmaals, check de verkoopcijfers.
Nee hoor, lees maar de volgende quote van Miyamoto:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Er bestaat wel een nieuwe mario, maar ze zijn er nog steeds mee bezig. dat heeft Reggie gewoon op Gamespot gezegd
Ze zijn dus gewoon nog ideen aan het uitproberen, ze weten nog niet wat ze met de volgende mario moeten doen. Er bestaat dus zeker geen 'nieuwe mario' (tenzij je de DS meetelt).quote:Shigeru Miyamoto: [Chuckles] I'm just really sorry. I think I've given people the wrong impression with Mario 128. With all the questions I'm getting about this, I really feel like I've done people a disservice. In regards to Mario 128, we're currently doing a lot of Mario experiments back in Kyoto. We are definitely going to have a new Mario for Revolution. Whether or not that's 128 or not, I can't really say. It might be a new Sunshine. We're not sure. We're doing a lot of Mario tests right now for the Revolution.
vijand uit Zeldaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef Tomasso het volgende:
Er zijn foto's van een 2e Nintendo pers conferentie (die ene achter gesloten deuren):
Klik. Wat is dat skelet vanaf foto 28? Dat skelet zie je ook al terug bij foto's van Steven van Nintendo.com.
Ik heb hier Mortal Kombat, Rocky, UFC Throwdown, SSBM, Bloody Roar en Soul Calibur liggenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:15 schreef Trancelocator het volgende:
Zijn er eigenlijk goede 3d vechtspellen op de GC (afgezien van de multiplatformer Soul Calibur II)?
Begrijp me niet verkeerd, ik speel nog vaak op mijn gc hoor, ik ben er nog steeds blij mee. Alleen ben ik een beetje teleurgesteld door de gare exclusives op de gc. Eerst gillen dat ToS en RE4 excl zijn, later merk je dat het ook gewoon uitkomt op de ps2. Logisch, de devvers bereiken daar een groter publiek mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Topspin is sowieso alleen voor de XBOX. Maar je hebt gelijk, qua tennisgames is het redelijk matig op de GC. Maar dat geld eigenlijk voor elke console. Zijn er zoveel goede tennisgames op e XBOX of PS2?
[..]
Tiger Woods is gewoon verkrijgbaar op de GC.
[..]
Timesplitters, verschillende James Bonds, MoH, en nog een 20-tal andere shooters. Nee, qua shooters is er genoeg te vinden op de GC hoor.
[..]
Hoezo? Ben je verplicht Mario Golf te spelen dan? Je kan gewoon Tiger Woods spelen als je dat graag wil. Maar goed, dat wist je natuurlijk niet. Ik vermoed dat jij, net als de meesten hier, een nogal verkeerd beeld hebt over de GC.
[..]
Ik denk dat dat reuze meevalt. Nogmaals, check de verkoopcijfers.
Ik interpreteer het als volgt: er komt een Mario spel voor de Revolution, maar of dit Mario 128 zal zijn of een andere Mario is nog niet bekend. ("We are definitely going to have a new Mario for Revolution. Whether or not that's 128 or not, I can't really say.") Nintendo is in ieder geval volop aan het expirementeren met Mario, zowel voor de Revolution als voor Mario 128. ("In regards to Mario 128, we're currently doing a lot of Mario experiments back in Kyoto." en "We're doing a lot of Mario tests right now for the Revolution.") Of deze experimenten onafhankelijk van elkaar zijn is niet uit de tekst op te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:11 schreef Ereinion het volgende:
Ze zijn dus gewoon nog ideen aan het uitproberen, ze weten nog niet wat ze met de volgende mario moeten doen. Er bestaat dus zeker geen 'nieuwe mario' (tenzij je de DS meetelt).
Lekker spannend, de helft van de mensen hier weet niet eens meer wat een videorecorder is of heeft er nog nooit een gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lijkt op een video recorder
Jij ging persoonlijk meer voor een console in de vorm van een olifant of een piramide ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Xbox2 en die PS3 en de Revolution lijken trouwens alle drie op elkaar.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:07 schreef Kontiki het volgende:
Ik vind het net een zwarte externe CD-ROM speler uit de jaren '90
Sinds wanneer hebben video recorders en externe CD-ROM spelers van de jaren 90 zo'n mooie gloss aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lijkt op een video recorder
Daar ben ik ook bang voor. Maar het ging met de GC (veel) beter dan met de N64 wat 3rd party support betreft, en ik heb er vertrouwen in dat Nintendo het met de Revolution weer een stuk beter zal doen. De lijst van nu al beschikbare 3rd party ontwikkelaars voor de Revolution is ook best goed. Daarnaast, voor een console die in november al moet launchen was er anders bijzonder weinig speelbaar materiaal te vinden op de E3. En wat heeft Sony nu eigenlijk laten zien van de PS3? Wat gerenderde filmpjes, thats it! Dus om nou te zeggen dat Nintendo het extreem slecht doet en Sony en MS het grote voorbeeld zijn lijkt me nu ook weer erg overdreven.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik speel nog vaak op mijn gc hoor, ik ben er nog steeds blij mee. Alleen ben ik een beetje teleurgesteld door de gare exclusives op de gc. Eerst gillen dat ToS en RE4 excl zijn, later merk je dat het ook gewoon uitkomt op de ps2. Logisch, de devvers bereiken daar een groter publiek mee.
Ik ben er alleen van overtuigd dat Nintendo een beetje de markt aan het verliezen is op deze manier. Zoveel bijzondere 3rd party komt er niet uit, vind ik. Naast zelda en Starcraft Ghost heb ik ook niet veel op mijn lijstje staan van 'must haves'.
Als ik dan lees dat ze voor de revo nog niet echt veel devkits weg hebben gedaan, krijg ik een deja vu gevoel. Veel Mario, weinig de rest.
In een kwaliteit die niet te vergelijken is met die van de XBOX.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:08 schreef nikk het volgende:
[..]
Splinter Cell is gewoon verkrijgbaar voor de GC hoor.
Nee maar paarjaar terug kon ik bijvoorbeeld nog me oma sturen en dan vroegt ze ja welke wil je dan die grote met die groene X of die paarse doos, En wat ga ik nu zeggen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:34 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Jij ging persoonlijk meer voor een console in de vorm van een olifant of een piramide ofzo?
Dat is waar. Grafisch is de XBOX natuurlijk superieur.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In een kwaliteit die niet te vergelijken is met die van de XBOX..
Ook kwa gameplay bleek er nog wat te verschillen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is waar. Grafisch is de XBOX natuurlijk superieur.
Gewoon "Nee oma, blijft u maar lekker zitten, ik sta wel op van me luie reet en ga zelf zo'n ding halen".quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar paarjaar terug kon ik bijvoorbeeld nog me oma sturen en dan vroegt ze ja welke wil je dan die grote met die groene X of die paarse doos, En wat ga ik nu zeggen ?![]()
Oh, dat zou best kunnen. Maar het verschil in score is geloof ik 5 procent, dus om nou te zeggen dat het in kwaliteit niet te vergelijken isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook kwa gameplay bleek er nog wat te verschillen.
Zie de reviews op www.gamerankings.com.
Het is ook extreem jammer dat er zo weinig rond de Revolution te zien was. Eigenlijk niets. Ik zou dolgraag de specs willen weten, ik zou dolgraag beelden willen zien, etc. Maar ik kan me daar op dit moment niet echt druk om maken. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Enfin, ik blijf het een domper vinden dat we nu nog steeds nauwelijks iets weten. Ondanks dat ik meer pro-MS en in iets mindere mate pro-Sony ben, heb ik wel altijd alle Ninty-consoles in huis gehad... Ben dus best wel benieuwd.
Ja, maar MS maakt wel dik verlies op de Xbox hardware. Die dingen worden al een hele tijd ver onder de kostprijs verkocht. Echter, zij kunnen het opvangen omdat dit niet hun enige markt is. Is op zich ook een manier om de concurrentie aan te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dacht het wel.
Microsoft zit 3-4 jaar in de industrie, Nintendo dik 20. Microsoft heeft nu al net zo groot aandeel als Nintendo...
Als de oplossing hierboven aangedragen niet voldoet, kan je ook nog altijd haar vragen om gewoon te lezen wat er op de doos staat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar paarjaar terug kon ik bijvoorbeeld nog me oma sturen en dan vroegt ze ja welke wil je dan die grote met die groene X of die paarse doos, En wat ga ik nu zeggen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |