Helemaal NIETS.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:23 schreef Twizla het volgende:
en is er nou wat gebeurt om 7/8 uur ?
Ik koop een console voor de spellen die IK interessant vind. Ik vind de Zelda reeks een fantastische gamereeks met ongeėvenaarde gameplay. De kwaliteit van die gameplay is voor mij dus doorslaggevend. Tevens ben ik een fan van worstelgames (shoot me) en it just so happens dat de beste worstelgames voor nintendo platforms uitkomen.quote:HansvanOchten - donderdag 19 mei 2005 @ 22:15
Als jij het echt alleen voor de Zelda games doet ben je wel een zeer grote fan ervan.
Ik heb me ook prima vermaakt met Zelda op de SNES en GB. Op de N64 was deel 1 nog te doen. MM had ik eigenlijk al geen trek meer in, was ook niet leuk meer, en WW probeer ik geen eens meer.
En je geeft zelf ook al aan dat je eventueel een andere console erbij koopt. Maar als je daar het geld niet voor hebt kopen de meeste mensen toch de console met de meeste/beste spellen.
En triest dat het zo is, maar dat is de GC niet.
Omg wat een teleurstellingquote:
jah, daar moest ik wel even om lachen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:25 schreef Twizla het volgende:
[..]
Omg wat een teleurstelling, gelukkig maakt dat nieuws van de xbox360 het een beetje goed
![]()
Demo Xbox 360 blijkt Apple computer
Wat nou nooit verschijnen!!! Op de E3 2009 zal die al helemaal speelbaar zijn!! Wel opassen dat de xbox1080 of ps5 geen ideeen gaat jatten...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:26 schreef P-Style het volgende:
Deel 17 ja... Nog even en de Revolution-topics hebben de PS2-topics ingehaald. En dat voor een console die nooit gaat verschijnen!
RiP revolutionquote:IGNcube: Can we expect Nintendo to collaborate with more third parties on Revolution games?
Shigeru Miyamoto: At this point, we've only been talking with a few companies. However, if other companies come forward and they want to join us to work with us to create games, of course that would be great for us. One thing we want to make sure that we don't do is have too many games of the same type or genre. We don't want too many games involving the same themes or characters.
"We want to make sure that we don't have too many games" and "we've only been talking with a few companies".
Glad to see they're doing all they can to ensure we'll get 3rd party games for Revolution, after all they're all about gaming, not multi-media like the competition.
Ach ja, en dan heb je ook nog eens sfeervol blauw licht op je bureau straks.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:40 schreef parterrepact het volgende:
Uiteraard zou ik, mocht ik een nieuwe console kopen, voor de Rev, ook al komen er 0 spellen op uit, er zijn namelijk nog 2 redenen:
- design is echt super!
- ik wil koste wat koste niet vergeleken worden met mensen die een ps of xbox kopen om de stomme redens die ik hiervoorbij hoor komen..
Waarom schiet halo3 ineens in mijn gedachten?!?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:40 schreef parterrepact het volgende:
Uiteraard zou ik, mocht ik een nieuwe console kopen, voor de Rev, ook al komen er 0 spellen op uit, er zijn namelijk nog 2 redenen:
- design is echt super!
- ik wil koste wat koste niet vergeleken worden met mensen die een ps of xbox kopen om de stomme redens die ik hiervoorbij hoor komen..
Nee hoor, MS gaat ook flink op zn bek en de enige die indruk op mij gemaakt heeft is Sony met hun PS3.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:40 schreef parterrepact het volgende:
tsja, nintendo heeft de console niet helemaal af en laat dus niet alles zien.. --> iedereen vindt het kneuzen.
Microsoft heeft hetzelfde probleem en showt gewoon stiekem een apple.. --> nogsteeds is iedereen onder de indruk van de xbox die dus geen xbox is.., raar volk woont er op deze planeet(voor zover dat apple verhaal waar is natuurlijk)
- design is echt super!
Hehe dat is wel het laatste waar ik benieuwd naar ben op het moment!quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd naar hoe ze die slot-in drive nou hebben gemaakt eigenlijk, hoe ze hem zo hebben gemaakt dat ie niet de gamecubeschijfjes opvreet en niet/kapot teruggeeft. De meeste slot-in drives voor een pc hebben liever geen minidiscs
vraag ik me ook af. en hoe gaat dat allemaal als hij zo vertikaal staat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd naar hoe ze die slot-in drive nou hebben gemaakt eigenlijk, hoe ze hem zo hebben gemaakt dat ie niet de gamecubeschijfjes opvreet en niet/kapot teruggeeft. De meeste slot-in drives voor een pc hebben liever geen minidiscs
Tja dat krijg je als je alleen nog maar dev kits hebt en geen werkelijke console die productie klaar isquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:55 schreef mordradead het volgende:
Demo Xbox 360 blijkt Apple computer
maar dat hadden jullie vast al gemerkt
edit... was dus al gepost, ach ja... het blijft een actie aparte
quote:IGNcube: Can you give us an update on Mario 128?
Shigeru Miyamoto: [Chuckles] I'm just really sorry. I think I've given people the wrong impression with Mario 128. With all the questions I'm getting about this, I really feel like I've done people a disservice. In regards to Mario 128, we're currently doing a lot of Mario experiments back in Kyoto. We are definitely going to have a new Mario for Revolution. Whether or not that's 128 or not, I can't really say. It might be a new Sunshine. We're not sure. We're doing a lot of Mario tests right now for the Revolution.
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Mario 128 komt uit op de Gamecube. 100% zekerheid.
Als dit niet zo is, delete ik mijn account bij fok.nl
ach beter dan dat ze iedereen laten hypen en niets laten zien toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar ja ze laten wel iets zien, en iedereen trapt erin....
nou, bijna iedereen dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar ja ze laten wel iets zien, en iedereen trapt erin....
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:01 schreef R0nn het volgende:
Oh, btw...wat is dat ineens allemaal voor BS dat het Nintendo's schuld is dat er niets is onthuld nadat ze zoveel gehyped hebben?Het waren toch WIJ die de boel o.a. hier zo opgehyped hebben, niet zij.
![]()
Gevaarlijke uitspraak van BMHquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef Gamedemon het volgende:
iedereen even zwaaien naar BMH, hij gaat zijn acount deleten op fok
http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Zekerquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:00 schreef Tain het volgende:
[..]
ach beter dan dat ze iedereen laten hypen en niets laten zien toch?
Er worden sowieso altijd rare spelletjes gespeeld met nieuwe consolesquote:
Nou ja... het wordt door de media ineens veranderd in "er komen details over de revolution tijdens de E3 naar buiten", waarna veel mensen dan weer hopen dat Nintendo de Revolution laat zien, waarna de geruchten steeds sterker worden dat zowel de revolution als de controllers te zien zullen zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:03 schreef mordradead het volgende:
ja maar die hype komt ook ergens vandaan, met grootpraat als "wij komen met iets wat de hele gameswereld veranderd" en niets laat zien dan vraag je er gewoon om natuurlijk
oWnD!quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef Gamedemon het volgende:
iedereen even zwaaien naar BMH, hij gaat zijn acount deleten op fok
http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt jezelf laten mee slepen in de hype hoor, nintendo kan er niks aan doen. Zij hadden misschien wel helemaal niks gepland voor de E3 qua revolution, maar jij hebt jezelf helemaal blij zitten maken dat er wat zou komen. Dan is het wel een beetje triest om nintendo de schuld te gaan geven dat jij teleurgesteld bent op dit moment. Had dan na de persconferentie al gezegd dat je teleurgesteld was en dat je het niet meer ziet zitten bij nintendo.quote:Het is echt te erg dat Nintendo NIETS heeft gedaan. Al dat vage gedoe om de datum 5-19! Wtf is dit?! Ik had echt al m'n hoop gevestigd op Nintendo en gunde het ze ook echt weer een stuk van de markt terug te pakken, maar wtf is dit?!
Zelfs al zouden ze morgen (of wanneer dan ook in de volgende dagen) alsnog met een *SURPRISE* persconference komen zijn het echt teringlijers! Dit is niet goed voor m'n gevoel over Nintendo! Laat staan voor m'n bloeddruk!
moet je even in het feedback topic posten dan komt het wel goed denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:23 schreef BMH het volgende:
Delete me maar. Miyamoto is niet te vertrouwen
quote:Aries Says:
May 19th, 2005 at 11:43 am
Today brought some surprises to us all, I just got word that Nintendo indeed will be showing the controller in some form tommorow after Microsoft and Sony wrap up their E3 Booths.
Everything I have said has come true, If you think I’m a liar thats fine, all will be revealed soon.
Hij heeft natuurlijk wel gelijk als hij zegt dat tot nu toe al zijn voorspellingen zijn uitgekomen (behalve het belangrijkste dan!)quote:
En weer alleen maar informatie die al bekend was.. Hoe dat ding eruit ziet weten we nu wel. Uit het stuk blijkt ook dat ze de controller nog niet gezien hebben. Maar ze hebben het ding zelf wel aan mogen raken. Poehpoeh..quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:42 schreef mikando18 het volgende:
Ign met een hand-on van de revolution.
We hebben ze zeker zitten op hemelen, iedereen heeft dat gedaan, en iedereen geloofde ook wel een beetje in de speculaties dat er wat ging komen.quote:Misschien hebben we Nintendo al die tijd op zitten hemelen waardoor we ze groter achtten, en zeuren we nu onterecht op ze?
Ze zijn wel razend enthousiast over de dvd drive!quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
En weer alleen maar informatie die al bekend was.. Hoe dat ding eruit ziet weten we nu wel. Uit het stuk blijkt ook dat ze de controller nog niet gezien hebben. Maar ze hebben het ding zelf wel aan mogen raken. Poehpoeh..
Moet ik dit nu geloven?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:50 schreef Roi het volgende:
Don’t listen to these fakes. If you look at my post you can find something in them that shows that i’am the real Aries.
About the Revolution. It will be revealed today.I told you don’t discredit me right away. Be patient and wait. If you been paying attention to the nintendo news during this E3 the clues are there. The system has been shown behind closed doors today and IGN.com has the exclusive rights for revealing the system. If IGN does not launch the Revolution site tonight then that’s on them. I figured they will post all the new info tonight. The reason nintendo did not show the revolution during their press conference was because it is a system better to be experienced rather than seen. People who see it will pass it off as a gimmick but people who play it will fall in love with it. Wait for IGN to show the world the Revolution. If they don’t tonight then i don’t know what to tell you, beleive me or not. This is my last post. Here is my last hint to what the revolution is since IGN won’t even know yet. It is not VR or holograms but it does bring your eyes into a new world like never seen before. check google.
-Aries
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:50 schreef Roi het volgende:
Don’t listen to these fakes. If you look at my post you can find something in them that shows that i’am the real Aries.
About the Revolution. It will be revealed today.I told you don’t discredit me right away. Be patient and wait. If you been paying attention to the nintendo news during this E3 the clues are there. The system has been shown behind closed doors today and IGN.com has the exclusive rights for revealing the system. If IGN does not launch the Revolution site tonight then that’s on them. I figured they will post all the new info tonight. The reason nintendo did not show the revolution during their press conference was because it is a system better to be experienced rather than seen. People who see it will pass it off as a gimmick but people who play it will fall in love with it. Wait for IGN to show the world the Revolution. If they don’t tonight then i don’t know what to tell you, beleive me or not. This is my last post. Here is my last hint to what the revolution is since IGN won’t even know yet. It is not VR or holograms but it does bring your eyes into a new world like never seen before. check google.
-Aries
De dev-kit werd ook in PowerMac G5 behuizing afgeleverd bij de ontwikkelaars, met andere woorden het is een dev-kit. lach me rot.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:26 schreef _Supreme het volgende:
[..]
jah, daar moest ik wel even om lachen.
Erg soms hoe computer n00bs gamers soms afspiegeldquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Roi het volgende:
Het hart van de computerfreak gaat er sneller van kloppen
De prijs van de games voor de nieuwe generatie games volgens het Rtl nieuwsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:21 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Wat is ¤90 per stuk?? De gameboy Micro?? Dat kunnen ze toch nog helemaal niet weten?? Of is het de prijs van de revo??
30 euro duurde zeker, no way dat ze dat doen anders ligt de gameindustrie binnen een half jaar op zijn gat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:23 schreef Roi het volgende:
[..]
De prijs van de games voor de nieuwe generatie games volgens het Rtl nieuws![]()
30 euro duurder maken = mensen een extra reden tot ombouwen geven, aangezien met salaris niet met 50% groeit accepteer ik dit niet en bouw ik me console dan gewoon om, laat die mensen even normale prijzen hanteren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:25 schreef mikando18 het volgende:
[..]
30 euro duurde zeker, no way dat ze dat doen anders ligt de gameindustrie binnen een half jaar op zijn gat.
Serieus, dat hebben ze zelf nooit gezegd dat ze meer zouden revealen dan ze nu hebben gedaan. Dat heeft iedereen er uit positieve hoop en hype vorming maar van gemaakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef RoelRoel het volgende:
Zullen we in 2006 weer verder gaan...
Tjah ze zeggen niks, maar dat zegt toch niks over het apparaat zelf. Wel lullig dat ze eerst veel beloven te gaan zeggen jah.
quote:Dicks in a Blender Says:
May 19th, 2005 at 2:34 pm
i know what the revolution is. Its a silicon mouth on the side of the console so u can recieve oral sex from
Ik denk niet dat ze daar goedkoper van worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:48 schreef Steeven het volgende:
Als dat zo is sla ik de consoles next-gen lekker over
70 zou ik mee kunnen leven, maar dan neem ik geen enkel risico met aankopen. 1 game per 3 maanden ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar goedkoper van worden.Games zullen nooit ¤90,- worden. Hooguit ¤70,- en dat is al achterlijk veel.
Ik neem sowieso geen risico's met aankopen. Ook met de prijzen van nu niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:53 schreef Steeven het volgende:
70 zou ik mee kunnen leven, maar dan neem ik geen enkel risico met aankopen. 1 game per 3 maanden ofzo. Ze moeten het zelf weten willen ze de business om zeep helpen, ik heb mn PC nog
.
PC games zijn voornamelijk 40 euro en veel games zijn al goedkoop zo rond de 10-25 euro. Daar kun je dus soms wel een risico bij nemen. Voor m'n NGC komt er toch niets leuks uit, op RE4 na die ik nog moet kopen en straks Zeldaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik neem sowieso geen risico's met aankopen. Ook met de prijzen van nu niet.
1 miljard!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:58 schreef Brasco125 het volgende:
Gezien de belachelijke doelen die voornamelijk Microsoft zichzelf steld (om 1 mijlard stuks te verkopen) lijkt het me niet echt in de strategie passen om de spellen duurder te maken.. Eerders gratis uitdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |