abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27169901
Ach ja teleurstelling... ik zou het pas echt een teleurstelling vinden als de Revo echt een sof blijkt te zijn, nu kan het nog alle kanten op gaan

Bovendien zie ik de toekomst voor mijn DS rooskleurig tegemoet!
Houd van een lijntje.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:23:48 #52
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27170008
Delete me maar. Miyamoto is niet te vertrouwen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_27170037
quote:
Het is echt te erg dat Nintendo NIETS heeft gedaan. Al dat vage gedoe om de datum 5-19! Wtf is dit?! Ik had echt al m'n hoop gevestigd op Nintendo en gunde het ze ook echt weer een stuk van de markt terug te pakken, maar wtf is dit?!

Zelfs al zouden ze morgen (of wanneer dan ook in de volgende dagen) alsnog met een *SURPRISE* persconference komen zijn het echt teringlijers! Dit is niet goed voor m'n gevoel over Nintendo! Laat staan voor m'n bloeddruk!
Je hebt jezelf laten mee slepen in de hype hoor, nintendo kan er niks aan doen. Zij hadden misschien wel helemaal niks gepland voor de E3 qua revolution, maar jij hebt jezelf helemaal blij zitten maken dat er wat zou komen. Dan is het wel een beetje triest om nintendo de schuld te gaan geven dat jij teleurgesteld bent op dit moment. Had dan na de persconferentie al gezegd dat je teleurgesteld was en dat je het niet meer ziet zitten bij nintendo.
pi_27170283
Lol zometeen iedereen Rtl nieuws kijken !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27170323
De revolution in het RTL nieuws!
pi_27170334
Wat Roi zegt dus
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:32:11 #57
117848 mark--
gewoon mark
pi_27170343
serieus damn gemist

wat zeiden ze in het nieuws over de revo dan?
pi_27170366
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:32 schreef mark-- het volgende:
serieus damn gemist
Moet nog beginnen. Duurt nog wel een minuut of 20 a 30.
pi_27170396
RTL 4 kondigt de revolution aan!!!

hehe
Houd van een lijntje.
pi_27170420
RTL gelooft er nog in!
pi_27170427
wazig
pi_27170459
Op zich, voor alle niet forumbezoekende, hype-waveriders kan de nieuwe Nintendo best een behoorlijke verassing zijn.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:40:22 #63
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27170662
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:23 schreef BMH het volgende:
Delete me maar. Miyamoto is niet te vertrouwen
moet je even in het feedback topic posten dan komt het wel goed denk ik
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:42:37 #64
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_27170760
Ign met een hand-on van de revolution.
push it to the limit
pi_27170803
quote:
Aries Says:

May 19th, 2005 at 11:43 am
Today brought some surprises to us all, I just got word that Nintendo indeed will be showing the controller in some form tommorow after Microsoft and Sony wrap up their E3 Booths.

Everything I have said has come true, If you think I’m a liar thats fine, all will be revealed soon.

Dit is gewoon te grappig
pi_27170812
Misschien hebben we Nintendo al die tijd op zitten hemelen waardoor we ze groter achtten, en zeuren we nu onterecht op ze?

Wat wat precies moeten ze dan wél doen?
pi_27170917
Nintendo’s nieuwste console zet de wereld van de videogames op zijn kant: de nieuwe console, die gepland staat voor 2006, zal backward compatible zijn met de Nintendo GameCube en dus alle games voor die console kunnen afspelen. Via de nieuwe console is het bovendien mogelijk de meest geliefde games van de afgelopen twintig jaar te downloaden die oorspronkelijk werden uitgebracht voor de Nintendo 64, het Super Nintendo Entertainment System (SNES) en zelfs het Nintendo Entertainment System (NES). Spelers kunnen ook nieuwe levels en personages aanschaffen voor games die speciaal voor de nieuwe console ontwikkeld zullen worden. De hardware is voorzien van 512 megabytes aan flashgeheugen. Een opening voor een SD memory card stelt spelers bovendien in staat het interne flashgeheugen nog verder uit te breiden.

De stijlvolle buitenkant van de console verbergt een enkelvoudige, zelf-ladende mediabaai voor zowel optische discs van 12 centimeter in diameter voor de nieuwe games, als de kleinere discs voor de Nintendo GameCube. De console is verder voorzien van draadloze controllers, twee USB 2.0 poorten en ingebouwde Wi-Fi capaciteiten. Een aantal games die gebruikmaken van Wi-Fi zullen direct bij de lancering van de console beschikbaar zijn. Naast nieuwe spelreeksen zullen ook bekende favorieten verder worden ontwikkeld. Dankzij de nieuwe ontwikkelingsstructuur zullen zowel games met grote budgetten als de meer artistieke, onafhankelijke creaties een plek vinden op de nieuwe console, zodat zowel videogame experts als volkomen nieuwkomers met plezier de ervaring van videogames kunnen delen en beleven.

De specificaties: de console is voorzien van 512 megabytes aan intern flashgeheugen, draadloze controllers, twee USB 2.0 poorten en ingebouwde toegang tot Wi-Fi. Een wereldwijd netwerk van Nintendo-spelers kan het in een comfortabele, uitnodigende omgeving tegen elkaar opnemen. Het technologische hart van de Revolution, een processor genaamd ‘Broadway’ die in samenwerking met IBM is ontwikkeld, en een grafische set chips van ATI genaamd ‘Hollywood’ zullen spelervaringen mogelijk maken die niet eerder konden worden beleefd.

De sterren: de introductie van een aantal nieuwe spelpersonages in ’s werelds sterkste reeks spelseries, waaronder Mario, Zelda, Super Smash Bros., Donkey Kong en Metroid.
pi_27170940
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:43 schreef R0nn het volgende:

[..]

Dit is gewoon te grappig
Hij heeft natuurlijk wel gelijk als hij zegt dat tot nu toe al zijn voorspellingen zijn uitgekomen (behalve het belangrijkste dan!)
Houd van een lijntje.
pi_27170944
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:43 schreef R0nn het volgende:

[..]

Dit is gewoon te grappig
Is wel een volhouder zeg...
pi_27171045
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:42 schreef mikando18 het volgende:
Ign met een hand-on van de revolution.
En weer alleen maar informatie die al bekend was.. Hoe dat ding eruit ziet weten we nu wel. Uit het stuk blijkt ook dat ze de controller nog niet gezien hebben. Maar ze hebben het ding zelf wel aan mogen raken. Poehpoeh..
pi_27171099
Don’t listen to these fakes. If you look at my post you can find something in them that shows that i’am the real Aries.

About the Revolution. It will be revealed today.I told you don’t discredit me right away. Be patient and wait. If you been paying attention to the nintendo news during this E3 the clues are there. The system has been shown behind closed doors today and IGN.com has the exclusive rights for revealing the system. If IGN does not launch the Revolution site tonight then that’s on them. I figured they will post all the new info tonight. The reason nintendo did not show the revolution during their press conference was because it is a system better to be experienced rather than seen. People who see it will pass it off as a gimmick but people who play it will fall in love with it. Wait for IGN to show the world the Revolution. If they don’t tonight then i don’t know what to tell you, beleive me or not. This is my last post. Here is my last hint to what the revolution is since IGN won’t even know yet. It is not VR or holograms but it does bring your eyes into a new world like never seen before. check google.

-Aries
pi_27171117
quote:
Misschien hebben we Nintendo al die tijd op zitten hemelen waardoor we ze groter achtten, en zeuren we nu onterecht op ze?
We hebben ze zeker zitten op hemelen, iedereen heeft dat gedaan, en iedereen geloofde ook wel een beetje in de speculaties dat er wat ging komen.
Het probleem ligt hem echter bij de mensen die dan geen geduld meer hebben nadat het uiteindelijk niet is uitgekomen. En het ook snel opgegeven en meteen zeggen dat nintendo het nu wel kan vergeten.
Toen ik Reggie hoorde over de redenen waarom ze niet de revolution geshowed hebben, kreeg ik wel vertrouwen in ze. Ik heb er nu wel vrede mee dat er niks over komt en dat zouden we eigenlijk allemaal moeten hebben. Want waarom is het probleem opeens dat wij niks te zien krijgen?? Dat ding blijft echt nog wel bestaan na de E3 en op een gegeven moment komt er ook weer nieuwe informatie over vrij.
pi_27171190
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:49 schreef devv05 het volgende:

[..]

En weer alleen maar informatie die al bekend was.. Hoe dat ding eruit ziet weten we nu wel. Uit het stuk blijkt ook dat ze de controller nog niet gezien hebben. Maar ze hebben het ding zelf wel aan mogen raken. Poehpoeh..
Ze zijn wel razend enthousiast over de dvd drive!
Houd van een lijntje.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:54:28 #74
117848 mark--
gewoon mark
pi_27171230
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:50 schreef Roi het volgende:
Don’t listen to these fakes. If you look at my post you can find something in them that shows that i’am the real Aries.

About the Revolution. It will be revealed today.I told you don’t discredit me right away. Be patient and wait. If you been paying attention to the nintendo news during this E3 the clues are there. The system has been shown behind closed doors today and IGN.com has the exclusive rights for revealing the system. If IGN does not launch the Revolution site tonight then that’s on them. I figured they will post all the new info tonight. The reason nintendo did not show the revolution during their press conference was because it is a system better to be experienced rather than seen. People who see it will pass it off as a gimmick but people who play it will fall in love with it. Wait for IGN to show the world the Revolution. If they don’t tonight then i don’t know what to tell you, beleive me or not. This is my last post. Here is my last hint to what the revolution is since IGN won’t even know yet. It is not VR or holograms but it does bring your eyes into a new world like never seen before. check google.

-Aries
Moet ik dit nu geloven?
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:55:15 #75
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_27171255
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:50 schreef Roi het volgende:

-Aries
rrrriiiiight, hopelijk houd deze onzin op als de E3 over is.
push it to the limit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')