De dev-kit werd ook in PowerMac G5 behuizing afgeleverd bij de ontwikkelaars, met andere woorden het is een dev-kit. lach me rot.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:26 schreef _Supreme het volgende:
[..]
jah, daar moest ik wel even om lachen.
Erg soms hoe computer n00bs gamers soms afspiegeldquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Roi het volgende:
Het hart van de computerfreak gaat er sneller van kloppen
De prijs van de games voor de nieuwe generatie games volgens het Rtl nieuwsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:21 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Wat is ¤90 per stuk?? De gameboy Micro?? Dat kunnen ze toch nog helemaal niet weten?? Of is het de prijs van de revo??
30 euro duurde zeker, no way dat ze dat doen anders ligt de gameindustrie binnen een half jaar op zijn gat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:23 schreef Roi het volgende:
[..]
De prijs van de games voor de nieuwe generatie games volgens het Rtl nieuws![]()
30 euro duurder maken = mensen een extra reden tot ombouwen geven, aangezien met salaris niet met 50% groeit accepteer ik dit niet en bouw ik me console dan gewoon om, laat die mensen even normale prijzen hanteren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:25 schreef mikando18 het volgende:
[..]
30 euro duurde zeker, no way dat ze dat doen anders ligt de gameindustrie binnen een half jaar op zijn gat.
Serieus, dat hebben ze zelf nooit gezegd dat ze meer zouden revealen dan ze nu hebben gedaan. Dat heeft iedereen er uit positieve hoop en hype vorming maar van gemaakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef RoelRoel het volgende:
Zullen we in 2006 weer verder gaan...
Tjah ze zeggen niks, maar dat zegt toch niks over het apparaat zelf. Wel lullig dat ze eerst veel beloven te gaan zeggen jah.
quote:Dicks in a Blender Says:
May 19th, 2005 at 2:34 pm
i know what the revolution is. Its a silicon mouth on the side of the console so u can recieve oral sex from
Ik denk niet dat ze daar goedkoper van worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:48 schreef Steeven het volgende:
Als dat zo is sla ik de consoles next-gen lekker over
70 zou ik mee kunnen leven, maar dan neem ik geen enkel risico met aankopen. 1 game per 3 maanden ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar goedkoper van worden.Games zullen nooit ¤90,- worden. Hooguit ¤70,- en dat is al achterlijk veel.
Ik neem sowieso geen risico's met aankopen. Ook met de prijzen van nu niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:53 schreef Steeven het volgende:
70 zou ik mee kunnen leven, maar dan neem ik geen enkel risico met aankopen. 1 game per 3 maanden ofzo. Ze moeten het zelf weten willen ze de business om zeep helpen, ik heb mn PC nog
.
PC games zijn voornamelijk 40 euro en veel games zijn al goedkoop zo rond de 10-25 euro. Daar kun je dus soms wel een risico bij nemen. Voor m'n NGC komt er toch niets leuks uit, op RE4 na die ik nog moet kopen en straks Zeldaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik neem sowieso geen risico's met aankopen. Ook met de prijzen van nu niet.
1 miljard!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:58 schreef Brasco125 het volgende:
Gezien de belachelijke doelen die voornamelijk Microsoft zichzelf steld (om 1 mijlard stuks te verkopen) lijkt het me niet echt in de strategie passen om de spellen duurder te maken.. Eerders gratis uitdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |