Ja, en ik vind kaplaarzen mooi, maar daar gaat het hier niet overquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef thomastux het volgende:
ik ben tegen sneakers, geef mij maar fatsoenlijke ondersteunende schoenen!
kaplaarzenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, en ik vind kaplaarzen mooi, maar daar gaat het hier niet over.
Dude, zulke gympen heb ik nog uit 1990 liggen. Voor 169,- mag je ze hebben.quote:
Probeer het eens op Ebay zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dude, zulke gympen heb ik nog uit 1990 liggen. Voor 169,- mag je ze hebben.
Nieuw Topic?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:42 schreef JaWi het volgende:
Ja, en ik vind kaplaarzen mooi, maar daar gaat het hier niet over.
Ik heb ook de Mexico 66 limited edition.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Asics Mexico 66
Deze had ik al (1 jaar), en omdat ze zóóóó lekker zitten en de slijtage super meevalt (Asics - Puma: 2 - 0
) vandaag nog maar een paar erbij gekocht: zwart met oranje strepen.
Ik heb ze deze winter ook vaak gedragen, is best te doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:56 schreef Renesite het volgende:
Hmm, het zijn wel alleen zomer schoenen, terwijl ik gewoon goede schoenen nodig heb waarmee ik ook nog een beetje de winter mee in kan
kosta ongeveer?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Asics Mexico 66
Deze had ik al (1 jaar), en omdat ze zóóóó lekker zitten en de slijtage super meevalt (Asics - Puma: 2 - 0
) vandaag nog maar een paar erbij gekocht: zwart met oranje strepen.
80 euro. Ik heb nu de wit met bruine die hier al een paar keer langs zijn gekomen en ik vind ze echt mooiquote:
Het is niet alsof je ze in iedere (sport)schoenenwinkel tegenkomt, ze zijn volgens mij alleen te vinden in de meer 'trendy' zaken. Hier vind je een lijst met dealers: http://www.asics.nl/ot/quote:Op zondag 29 mei 2005 18:45 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind ze zo op t eerste gezicht ook okay, zijn die dingen gewoon "overal" verkrijgbaar?
Thnxquote:Op zondag 29 mei 2005 18:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het is niet alsof je ze in iedere (sport)schoenenwinkel tegenkomt, ze zijn volgens mij alleen te vinden in de meer 'trendy' zaken. Hier vind je een lijst met dealers: http://www.asics.nl/ot/
Ik ben naar een winkel geweest waar ze deze serie verkopen, ze hadden echter net niet die schoenen die ik wilde. Toen heb ik maar heel geinteresseerd maatje 45 in een andere kleur gevraagd en die gepast. Die zaten heerlijk en toen ben ik de kleur die ik wel wilde online gaan bestellen.
Hier heb ik ze toen besteld: www.thnx.nl. Goede winkel, maandag besteld en gisteren stond de postbode aan de deur.
Dan wacht ik dat wel ff af, via internet vind ik t toch lastig met maten enzo..quote:THNX Breda Coming Soon
Daarom ben ik ook lekker lame gaan passen in de winkelquote:Op zondag 29 mei 2005 19:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Thnx![]()
[..]
Dan wacht ik dat wel ff af, via internet vind ik t toch lastig met maten enzo..
Scheelt veel in prijs of wat?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook lekker lame gaan passen in de winkel![]()
.
Ook!, zitten en lopen heerlijk. En zien er ook nog eens mooi uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:52 schreef MadGuy het volgende:
Nog steeds mijn (nog nieuwe) Asics Onitsuka Tigers:
[afbeelding]
En ze lopen geweldig!
Toevallig heb ik vrijdag tijdens een dagje Efteling een blaar opgelopen in mijn exemplaren.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook!, zitten en lopen heerlijk. En zien er ook nog eens mooi uit![]()
Neuh, kwam zelfs nog vijf euro verzendkosten bij. Maar goed, dat heb ik wel over voor precies die schoenen die ik wilquote:
Ik kreeg een blaar omdat ik ze nog moest inlopen. Wat ik wel raar vond dat ik alleen aan de linkervoet een blaar had en rechter nietquote:Op zondag 29 mei 2005 20:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vrijdag tijdens een dagje Efteling een blaar opgelopen in mijn exemplaren.Maar dat kan ook komen doordat ze misschien iets te los zaten, zweet, water en schurende sokken...
Damn. Ik kreeg er één op mijn rechtervoet, en niet op de linker!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik kreeg een blaar omdat ik ze nog moest inlopen. Wat ik wel raar vond dat ik alleen aan de linkervoet een blaar had en rechter niet. Zal wel komen dat me linkervoet groter is ofzo
![]()
BTW: Hoe maak jij ze vast? Strik je ze gewoon of duw je de veters gewoon in de zeikant van je schoenen?
Deze adidasjes zien er wel vet uit, enig idee waar ze verkrijgbaar zijn, nog niet gezien namelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Welke ik aardig vond uit de vorige topic:
[afbeelding]
Adidas Okapi, volgens mij alleen een dames model.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Deze adidasjes zien er wel vet uit, enig idee waar ze verkrijgbaar zijn, nog niet gezien namelijk.
Het is jammer dat er geen FUCK U op de zool staat!quote:Op maandag 30 mei 2005 00:51 schreef Woutey het volgende:
Ik ga deze zomer denk ik ook voor de (japanse) Asics
vond ze na het zien van Kill Bill al stoer dus MOET ze hebbe
Ik strik ze gewoon vast, en de lussen van mn veters stop ik dan aan de zijkant in mn schoen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
BTW: Hoe maak jij ze vast? Strik je ze gewoon of duw je de veters gewoon in de zeikant van je schoenen?
haha nooit opgevallenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het is jammer dat er geen FUCK U op de zool staat!
[afbeelding]
Ik denk ook dat ik ze vetrap als ik ze niet vast maakt. Vast zitten ze superheerlijk!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik strik ze gewoon vast, en de lussen van mn veters stop ik dan aan de zijkant in mn schoen.
Mexico 66's zijn zo dun en soepel dat als je ze los draagt ze echt niet lekker zitten, de hele tijd verschuiven, k dank dat ze dan ook erg snel uit elkaar vallen.
Dat lipje naar binnen toe. Dat is zo fout!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:11 schreef JAY-T het volgende:
Ik doe de veters van mn Tigers niet vast, doe ze gewoon los in de schoenen.. zit goed verder, verschuif er niet in ofzo..![]()
En dat lipje achterop vouw ik ook naar binnen toe![]()
Nike valt ook vrij klein, mijn Nike (Poggio) wielerschoenen zijn ook mt 45, mijn laatste Nike sportschoenen (ik loop al een paar jaar op Asics) waren ook 45, en mijn Onitsuka Tiger sneakers zijn ook 45quote:Op maandag 30 mei 2005 19:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Dat lipje achter is dat trouwens nooit hinderlijk aan de tiger eigenaren? Dat je broek daardoor niet mooi over je schoen heen valt?
En hoe is de maat, ik loop nu ff op airmaxen jaja ik weet hetvan maar 45 en die passen perfekt, wil dat zeggen dat een tiger op maar 45 ook goed past, aangezien die schoenen vaak kleiner uitvallen?
Als je die cool vind moet je eens bij sportXtra in de van woustraat of haarlemmerdijk in amsterdam gaan kijken. Liggen ze nog in andere kleurencombinatie's.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[afbeelding]
Converse Weapon. Heerlijke basketbalschoenen.
ik heb precies dezelfdequote:Op zondag 29 mei 2005 22:12 schreef Thirdeye het volgende:
Bikkembergs, simpel maar stoer.
[afbeelding]
Alleen wel blij dat ik ze vorig jaar al had, Bikkembergs wordt een beetje de nieuwe foute trend![]()
Weet ik. Daar heb ik die Conflicts ook gekochtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:40 schreef kultivate het volgende:
[..]
Als je die cool vind moet je eens bij sportXtra in de van woustraat of haarlemmerdijk in amsterdam gaan kijken. Liggen ze nog in andere kleurencombinatie's.
Quanta costa dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
bikkembergs... vrij prijzig natuurlijk...
ok dan. Ik vond die oranje met blauwe converse ook wel erg coolquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:13 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Weet ik. Daar heb ik die Conflicts ook gekocht
Die zien er zeker mooi uit, alleen vind ik de rand van de zool lelijk, als het een kleur was geweest vond ik um mooier.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:53 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
Deze zien er ook wel tof uit, en zonder lipje
Vind je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[afbeelding]
Converse Weapon. Heerlijke basketbalschoenen.
Ja idd de schoenen waar rasheed wallace mee speelt zijn niet de schoenen die je in de winkel kan kopen. Die van hem hebben een speciale zool enzquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:41 schreef seto het volgende:
[..]
Vind je?
Een echte basketbalschoen geeft heel wat meer ondersteuning voor je voet en kan je je beter mee afzetten.
Ja das waar jah, maar je ziet meiden zoveel met die zilverkleurige en goude Bikkembergs lopen, en jongens met die voetbalshirtjes met Bikkembergs, het wordt gewoon allemaal beetje teveel!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik heb precies dezelfde![]()
Je hebt wel gelijk, hoewel ik bij mij op school de enige met bruine bikkembergs ben. Ik geloof dat er naast mij nog 1 of 2 anderen bikkembergs dragen, vrij prijzig natuurlijk...
Dat is waar, die gouden bikkembergs heeft 1 meisje hier, maar als ik op een school in Hillegersberg gezeten had zou ik er ws meer gezien hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Ja das waar jah, maar je ziet meiden zoveel met die zilverkleurige en goude Bikkembergs lopen, en jongen met die voetbalshirtjes met Bikkembergs, het wordt gewoon allemaal beetje teveel!![]()
(Bruin heb ik btw nog niet gezien, wel zwart!)
Idd, ik bepaal zelf wel hoeveel geld ik eraan uit wil geven!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
heb je ook niet van die mensen die persé willen weten hoe duur ze waren, en dan jaloers gaan lopen schelden dat ik geld teveel heb![]()
Daar heb ik een hekel aan, als mensen door blijven zeuren omdat ze persé de pijs willen weten(waar ze niets mee opschieten). En de enige reactie die er dan komt is negatief![]()
Verkapte ik-heb-geld-teveel-reply.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:13 schreef Casparovvv het volgende:
en omdat niet iedereen het kent, of niet weet hoe bikkembergs schoenen eruit zien, heb je ook niet van die mensen die persé willen weten hoe duur ze waren, en dan jalours gaan lopen schelden dat ik geld teveel heb![]()
Daar heb ik een hekel aan, als mensen door blijven zeuren omdat ze persé de pijs willen weten(waar ze niets mee opschieten). En de enige reactie die er dan komt is negatief![]()
Dat heet Nikequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:37 schreef MaRySe het volgende:
Van die Asics
[afbeelding]
En van die old skool adidas
Dees:
[afbeelding]
Cool, Adidas heeft een nieuw logo, lijkt wel erg veel op die van Nike vind je ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:37 schreef MaRySe het volgende:
Van die Asics
[afbeelding]
Dees:
[afbeelding]
Ik vind ze fijn. Ligt natuurlijk ook heel erg aan in welke positie je normaal speelt enzo, maar dat is wel heel erg offtopicquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:41 schreef seto het volgende:
[..]
Vind je?
Een echte basketbalschoen geeft heel wat meer ondersteuning voor je voet en kan je je beter mee afzetten.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:45 schreef Casparovvv het volgende:
-edit-
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik heb deze eergisteren gekocht
[afbeelding]
Ik had nog een paar van vorig jaar met beige/zwart.... loopt heerlijk
Ja, dat is inderdaad wel jammer ja.Niks aan te doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:39 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
wel een beetje van die schoenen waar de gangsterjeugd in loopt
Ja dat is het model. Maar wat vind je van de kleuren??quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:10 schreef Dutch_Courage het volgende:
Opzich wel een aardige schoen. Ik vind em alleen net iets te lomp (zool en neus).
Lees eensquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:08 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Cool, Adidas heeft een nieuw logo, lijkt wel erg veel op die van Nike vind je ook niet
heus niet, er staat:quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Lees eens
Ik zeg adidas vind ik vet
en dees..
Maar goed.. je zal het wel bedoelt hebbenquote:
er staat toch een enter tussenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:55 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
heus niet, er staat:
[..]
Maar goed.. je zal het wel bedoelt hebben
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Heb deze besteld, en nee, heb geen fakes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn niet zo heel mooi zeg maar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dope Bikkembergs shoes hoor, ik ga heel binnenkort deze halen:
[afbeelding]
Achja het is Prada he.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Die zijn niet zo heel mooi zeg maar.
Leuk.....als je astronaut bentquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:13 schreef Tiesemans het volgende:
OE OE
Wat dacht je van deze schoenen ?
Loop ik dus sedert 2 dagen op.
(Very satisfied... veel bekijks whahahaha)
[afbeelding]
Ik vind dat er wel wat meer kleur in mag zitten, beetje saai zoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:37 schreef Alfa145 het volgende:
Deze vond ik wel puik, dus vorig weekend gekocht
[afbeelding]
Nou ik breng inderdaad wel veel van m'n tijd "High" door.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:37 schreef MaRySe het volgende:
Van die Asics
[afbeelding]
Dees:
[afbeelding]
Lieve(?) DarkElf ik zal me gewoon gedragenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:37 schreef DarkElf het volgende:
opgeschoond, zouden jullie nu gewoon normaal en ontopic door kunnen gaan? Dank U.
Die zijn te mooi zeg maarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Die zijn niet zo heel mooi zeg maar.
Lelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Heb deze besteld, en nee, heb geen fakes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die zijn nep hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik heb deze eergisteren gekocht
[afbeelding]
Ik had nog een paar van vorig jaar met beige/zwart.... loopt heerlijk
Origineel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef De_Loet het volgende:
ik heb deze :
[afbeelding]
puike shoefties hoor.
mooie schoenen hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef De_Loet het volgende:
ik heb deze :
[afbeelding]
puike shoefties hoor.
Ik heb ze in het blauw, en ze zijn al 2 jaar oud geloof ik. Maar ik dacht dat ik ze weer nieuw in de winkel had zien liggen.. Tis dat ik ze niet kan vinden, anders had ik even een pic gemaaktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef Steppingout het volgende:
Heeft iemand misschien een plaatje van een paar stoffen sneaker van Nike?
't is een vrij ruwe stof, en langs de naden is de stoff gerafeld.
Geloof dat ik ze in elk geval in geel wel eens langs heb zien lopen
Ze zijn te vinden in 'gewone' schoenenwinkels en niet in sneaker/sportzaken zoals de Coach of de Footlocker.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef DevoiD het volgende:
zijn die kowalski schoenen ergens te koop in rotterdam?
En bedankt voor de vele tips, ik ben de winkels ff langsgeweest maar ze hadden helaas nergens dit modelquote:Op maandag 18 juli 2005 13:20 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Ze zijn te vinden in 'gewone' schoenenwinkels en niet in sneaker/sportzaken zoals de Coach of de Footlocker.
V/d Assem aan de Aert van Nesstraat verkoopt ze bijvoorbeeld. (Hebben nu ook uitverkoop)
Verder heb ik ze geloof ik ook bij de Sacha-shop in de Bijenkorf gezien en die ene schoenentoko naast de DAKA. (Vergeet de naam steeds)
Hmm...v/d Assem is toch wel mijn lokale topper voor gave schoenen...Dr Adams lijkt me ook wel een zaak waar ze dergelijk spul verkopen. Er zit er 1 in de Koopgoot en op de Oude Binnenweg. Richting Eendrachtsplein zit in dezelfde straat geloof ik ook nog een schoenenwinkel met een vergelijkbaar assortiment. Misschien moet je bij een Sacha filiaal in een andere stad gaan kijken? Voor kleding ga ik meestal naar Den Haag als ik in Rotterdam niet kan slagen. Maar daar ben ik niet bekend genoeg dat ik je concreet een schoenenwinkel bij naam kan noemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:39 schreef DevoiD het volgende:
[..]
En bedankt voor de vele tips, ik ben de winkels ff langsgeweest maar ze hadden helaas nergens dit modelZe hebben wel veel relaxte sneakers in die zaken, bij britain of footlocker vind je inderdaad alleen nog het standaard k-swiss/adidas/puma assortiment. Heb je misschien nog meer winkels achter de hand? (hoeft niet perse in de stad te zijn).
Heey, thnx voor je reactie.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:17 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Ik heb ze in het blauw, en ze zijn al 2 jaar oud geloof ik. Maar ik dacht dat ik ze weer nieuw in de winkel had zien liggen.. Tis dat ik ze niet kan vinden, anders had ik even een pic gemaakt.
Die van Kill Bill waren custom made, op de zool stond dit:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:22 schreef piet_pelle het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de Onitsuka tiger.
[afbeelding]
Kan iemand me vertellen of dit de Kill Bill schoenen zijn? zou wel cool zijn.
Sneakers zijn okayquote:Op maandag 25 juli 2005 08:44 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
ik wil deze hebben. niets bijzonders, maar wel comfortabel. (en dat voor iemand die
voornamelijk op hakken loopt)
Dat is zo'n beetje de normale prijs geloof ik. Ik wilde ze ook eerst met groen/rode streep, maar die kon ik niet vinden. Nu heb ik blauw/rood en die vind ik eigenlijk ook wel tof.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:49 schreef Coastertommm het volgende:
Vandaag Onitsuka Tigers gehaaldVoor de 2e keer alweer.. had ze hiervoor ook
.. Maar ze zitten echt geweldig
Model Mexico, met groen/rode streep
Bij Front Runner voor 79,95 dacht ik.
het zijn deze geworden, besteld bij esprit onlinequote:Op maandag 25 juli 2005 12:30 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Sneakers zijn okayWelkome afwisseling voor je rug als je veel op hakken loopt.
Net als alle nieuw balance sneakers die bij patta liggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef Bierkameel het volgende:
Dat lijkt wel op schoenen die ik 15 jaar geleden had...
Die zijn vet coooool!!!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die van Kill Bill waren custom made, op de zool stond dit:
[afbeelding]
nquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:17 schreef JaWi het volgende:
Ik had de vorige gesloten.
#1: Wat vinden jullie puike sneakers
Air max, nog steeds? Ze brengen toch alleen maar oude opnieuw uit (voor een ziekelijk hoge prijs)? Ik zie daar niet iets nieuws of bijzonders in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
n
i
k
e
a
i
r
m
a
x
nothing elze matterz.
kerel ik loop al meer dan 10 jaar op maxxiez, loop er op tot mijn dood(heb ondertussen ook wel andere schoenen gehad... o.a. schoenen voor onder mijn 3delig maatpak, die schoenen hoor je op 100 meter al aan komen..... maar maxxies blijven het bestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Air max, nog steeds? Ze brengen toch alleen maar oude opnieuw uit (voor een ziekelijk hoge prijs)? Ik zie daar niet iets nieuws of bijzonders in.
2 woorden; retro en nostalgiequote:Ik zie daar niet iets nieuws of bijzonders in.
Tot je dood op air max! Leg het op film en ik maak er een wereldse documentaire over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
kerel ik loop al meer dan 10 jaar op maxxiez, loop er op tot mijn dood(heb ondertussen ook wel andere schoenen gehad... o.a. schoenen voor onder mijn 3delig maatpak, die schoenen hoor je op 100 meter al aan komen..... maar maxxies blijven het best
dan ken je mij nog niet ouwe pik, deze boy iZ ReAL HaArTKoOr.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tot je dood op air max! Leg het op film en ik maak er een wereldse documentaire over.
Al denk ik dat als je enkele jaartjes ouder bent je er al heel anders over denkt.
Fokkin lijpquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:45 schreef kultivate het volgende:
Wat vinden jullie van deze dan??
4000 wereldwijd gemaakt.
[[url=http://img128.imageshack.us/img128/9939/p81100379ut.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img128.imageshack.us/img128/707/p81100431cx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wat heb je er voor betaald?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:22 schreef piet_pelle het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de Onitsuka tiger.
[afbeelding]
Kan iemand me vertellen of dit de Kill Bill schoenen zijn? zou wel cool zijn.
Weet jij ook waar je ze kan kopen in Nederland want ik vind ze ook wel strak.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:40 schreef kless het volgende:
pony's
www.pony.com.
vind dit jaar de vrouwe modellen leuker om te zien dan de heren... dat is wel jammer
Had je ze nog niet moeten kopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:57 schreef peksin het volgende:
Dez schoenen:
[afbeelding]
Als ik hier het geld voor had.
Damn die zijn lelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:57 schreef peksin het volgende:
Dez schoenen:
[afbeelding]
vans sk8-hi rip offquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:57 schreef peksin het volgende:
Dez schoenen:
[afbeelding]
dat zijn schoenenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:42 schreef berent het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn dit wel sneakers? Maar ja, waaraan moeten schoenen voldoende om sneakers te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:59 schreef cultheld het volgende:
Ik had pas volgens mij al vermeld dat ik nieuwe sneakers van Sabelt had besteld, maar nu ik ze inmiddels heb wil ik dit er nog even over zeggen: Het leder is van uitzonderlijke kwaliteit, de zool heeft een anti-slip/olie laag (Sabelt is van origine een race-merk en maakt ook schoenen voor formule-1 coureurs; Daarom zijn deze schoenen kwalitatief beter dan andere sneakers: Ze zijn geschikt om mee op het circuit te lopen) en ze lopen heerlijk (speciale steunzooltjes in de schoenen en ze "veren" precies goed door). Deze schoenen worden met de hand gemaakt in speciale "workshops" in Italië.
Of ze mooi zijn of niet laat ik even in het midden, maar deze sneakers zijn kwalitatief uitzonderlijk goed.
[afbeelding]Sabelt
Ik kan ze echt voor iedereen aanbevelen
Ze zien er misschien te gedistingeerd uit om als "sneaker" door het leven te gaan, maar ze hebben alle gemakken van een sneaker. Op de site staan ze ook onder "sneakers" vermeld. Ik heb al heel veel soorten schoenen gedragen, maar hier kan echt niets tegenop qua comfort en kwaliteit. Je voeten worden namelijk maximaal ondersteund en tegelijkertijd zit er veel "speling" in de schoenen tijdens het lopen, waardoor het makkelijk lopen is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:44 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Zijn dit wel sneakers? Maar ja, waaraan moeten schoenen voldoende om sneakers te zijn.
nice shoes, ik wou ze ook halen maar vond ruim ¤200 voor schoenen beetje te duurquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:26 schreef Brembo het volgende:
[..]
Wat heb je er voor betaald?
Heb zelf deze nu als :
[afbeelding]
Geloof dat ze toch wat anders zijn, meer zilver en blauwe binnenkant![]()
Bij SportXtra verkopen ze nr 11 uit die 35the anniversary.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:51 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand enig idee of er een site in Nl/Europa is die veel van de adidas Superstar 35th anniversary schoenen verkoopt?
Zoals deze:
[afbeelding]
Alleen zoek ik niet die schoen en zoek ik een winkel onlinequote:Op zondag 28 augustus 2005 23:33 schreef kultivate het volgende:
[..]
Bij SportXtra verkopen ze nr 11 uit die 35the anniversary.
Te zien op deze site. http://www.adidas.com/cam(...)index.asp?direct=yes
Ik denk niet dat ze schoenen uit die serie online verkopen. Welke zoek je dan precies?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Alleen zoek ik niet die schoen en zoek ik een winkel online
Jahoor, ze verkopen ze wel online, alleen zijn limited, dus nu niet meer. Met google vind je nog winkels die ze ooit verkochten maar ze nu niet meer hebben. Ik heb nog 4 winkels gevonden maar die zitten alle 4 in Korea/Japan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:43 schreef kultivate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze schoenen uit die serie online verkopen. Welke zoek je dan precies?
Die LX horen volgens mij niet tot de 35 verjaardag editie. Die jij zoekt ben ik nog nooit tegen gekomen dus kan ik je niet verder helpenquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Jahoor, ze verkopen ze wel online, alleen zijn limited, dus nu niet meer. Met google vind je nog winkels die ze ooit verkochten maar ze nu niet meer hebben. Ik heb nog 4 winkels gevonden maar die zitten alle 4 in Korea/Japan.
Ik zoek de Superstar LX:
http://www.pickyourshoes.com/collectible/adidas_superstar_lx.htm
Nee, horen niet bij de 35th anniversary, maar zijn wel coolquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:45 schreef kultivate het volgende:
[..]
Die LX horen volgens mij niet tot de 35 verjaardag editie. Die jij zoekt ben ik nog nooit tegen gekomen dus kan ik je niet verder helpen
succes met zoeken in ieder geval
Heb ze van de week gepast in utreg. Helaas hadden ze mijn maat niet meer, was nl 'voor de helft van de helft' 30e ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik ga voor deze binnenkort, moet ze alleen nog wel ergens zien te vinden.
[afbeelding]
Adidas Jeans
Originally released in the 1970's as part of an adidas 'leisure' range the suede 'Jeans' were created to be worn with, you've guessed it, jeans! Like Forest Hills and Trimm Trabs, they were legendary amongst football casuals and are now re-issued here in this bone/blue/orange colourway.
Bij welke winkel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb ze van de week gepast in utreg. Helaas hadden ze mijn maat niet meer, was nl 'voor de helft van de helft' 30e ofzo
Geen idee, ben niet zo bekend daaro. Smal straatje, veel Evisu en beneden hadden ze Paul Frank en gsus enz.quote:
Image gok ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo bekend daaro. Smal straatje, veel Evisu en beneden hadden ze Paul Frank en gsus enz.
Volgens mij wel. Die linker foto bij stores. Ze hadden toen al weinig maten dus je moet snel zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:02 schreef kultivate het volgende:
[..]
Image gok ik
http://www.imagewear.nl/
Waar vind je diequote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:42 schreef berent het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier hebben ze in een lokale shop nog een paar staan, ik geloof maat 10-11 ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:49 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Waar vind je dieIk ben echt al een aardige tijd opzoek naar een "tweed"-schoen. Alleen een paar fakers op Ebay hebben het.
![]()
Wat is "een lokale shop"? Je hebt in je profiel geen adres staan ofzo. Welke winkel is het en waar ligt dat? Dankquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:11 schreef berent het volgende:
[..]
Hier hebben ze in een lokale shop nog een paar staan, ik geloof maat 10-11 ofzo.
Misschien kan je daar slagen?
Kijk op www.nikeskateboarding.com en dan bij stores, daar kom je door eerst schoenen te bekijken. Daar staat het lijstje met de winkels in Nederland die die schoen verkopen / verkocht hebben. Doe er je voordeel mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Wat is "een lokale shop"? Je hebt in je profiel geen adres staan ofzo. Welke winkel is het en waar ligt dat? Dank
![]()
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef berent het volgende:
[..]
Kijk op www.nikeskateboarding.com en dan bij stores, daar kom je door eerst schoenen te bekijken. Daar staat het lijstje met de winkels in Nederland die die schoen verkopen / verkocht hebben. Doe er je voordeel mee.
Dat is ook mijn maatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef berent het volgende:
Ok, vraag ff of ze ook US size 8,5 hebben, daar ben ik namelijk zwaar naar op zoek.
Die wil ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:26 schreef =HellFire= het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Simpel yet super.
Sorry hoor maar puma's dat is bij echte sneakerliefhebbers toch wel passequote:Op zaterdag 3 september 2005 14:05 schreef yosander het volgende:
PUMA = THE BEST!!
![]()
ze lopen fijn voetballen fijn en zijn mooi!!!!
ik heb deze drie gehad (heb er jmmr genoeg geen foto's van..)
de standaard rood-wit-zwart
rood-wit-zwart maar dan de grotere versie ervan (een soort kleine laars..)
en rood-oranje-zwart!
Ik heb zequote:
Die zijn geweldig, ik wil ook zoiets nog een keerquote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik heb ze
Bij Outlawz in Delft (*klik*) verkopen ze ze nog. Ze hebben nog maar een paar maten liggen, maar volgens mij hebben ze jouw maat nog voor die lage, berent. Ze kosten E 89,-, succes
Hmm kut moet ik deze week ofzo nog naar Delft, ik woon maar iets van 200m van Outlawz af, maar nu nét deze week kom ik er eventjes niet.quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef Markoe het volgende:
[..]
Die zijn geweldig, ik wil ook zoiets nog een keer![]()
Beetje saaiquote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef kultivate het volgende:
Wat vinden jullie van deze dan?
[[url=http://img188.imageshack.us/img188/5584/nikeairforceone2hx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hmm ja houd sowieso niet zo van die hoge schoenen, en vind die gesp zeg maar, ook niet zo heel mooi. Maar goed, ieder zijn ding!quote:
Dude das de nike air force one, in 1 adem te noemen met een adidas superstar en reebok pumps. Ik heb de afgelopen 3 jaar geen andere schoenen gekocht dat AF1's (of AF delta's). En die "gesp", wat klitteband is, is juist het mooistquote:
Precies ik wist ook wel dat het de air force one is. En ik heb al een nike dunk low, wat een beetje vergelijkbare vorm is dus vandaar dat ik nu voor hoge ga. Staat zeker cool onder een korte broek.quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dude das de nike air force one, in 1 adem te noemen met een adidas superstar en reebok pumps. Ik heb de afgelopen 3 jaar geen andere schoenen gekocht dat AF1's (of AF delta's). En die "gesp", wat klitteband is, is juist het mooist.
.
heb ik gehadquote:
Zo nike liefhebber.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:35 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
SB
[afbeelding]
Vandal
[afbeelding]
Vertor ( deze heb ik donder blauw )
[afbeelding]
Dunk Low ( heb deze ook helemaal wit en dan hoog )
[afbeelding]
Alleen dan in wat meer ijsblauw kleurtje.
Naja dit zijn een paar schoenen die ik heb en tof vind.
Nice, de spreekbuis des sneakerliefhebbers spreektquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:40 schreef kultivate het volgende:
[..]
Sorry hoor maar puma's dat is bij echte sneakerliefhebbers toch wel passe
Die zijn tof zeg, waar zijn die te koop in NL?quote:
Niet (meer) waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die zijn tof zeg, waar zijn die te koop in NL?
Zeker geen size 8 die je tegen een redelijke prijs kwijt wilt he?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef berent het volgende:
[..]
Niet (meer) waarschijnlijk.
Als je het zeker wilt weten, ga naar www.nikeskateboarding.com en ga via de schoenen naar de dealer section. Bel ff met de shops die daar staan, maar de kans is erg klein dat ze er nog zijn.
Anders kan je het op E-bay proberen, maar reken er dan wel op dat je zo'n 250 dollar kwijt zal zijn, en dan moet je nog verschepen ook.
Ik heb btw 2 paar daarvan staan, maar ik weet nog niet wat ik er mee ga doen
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef kultivate het volgende:
[..]
Zo nike liefhebber.
Wel erg vette trouwens.
Heb je nog andere sneakers te koop dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef berent het volgende:
Maat 8.5 en 10 heb ik, zelf ben ik op zoek naar maat 9, omdat de 8.5 toch wat te strak zit
Maar als je maat 9 hiervan kan bemachtigen, of je hebt de Dunk SB tweed in maat 9, dan kunnen we misschien wel ruilen ofzo.
Vreemd dat ze die schoenen niet in jouw maat hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb nu deze schoenen (al zo'n 1,5 jaar):
[afbeelding]
Maar ik wil zooo graag deze schoenen hebben, vandaag maar weer eens wezen kijken.. Maar nee, weer niet mijn maat. Iedere winkel heeft hem maar tot maat 42, en ik moet net 42,5-43 hebben. GVD, ik HAAT mijn grote voeten![]()
[afbeelding]
(Ik wil ze hebbuh!!)
Das best groot voor een meisjequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Vreemd dat ze die schoenen niet in jouw maat hebben43 is heus niet zo groot. Het zou trouwens kunnen dat dit model er uit gaat, ze hebben al 2 nieuwere modellen uitgebracht in die nike air max serie... Ben geen kenner hoor
![]()
Dat zal het zijn, de meer vrouwelijke kleuren worden alleen in kleinere maten gemaakt?quote:
Ja, de verkoper bij Footlocker vertelde me dat de maten 8.5 en 9 (maat 43 dus) een risico maat is. Omdat er niet veel dames zijn met die maat. Daarom bestellen ze die niet zo gauw. Niet tof, kan ik het helpen dat ik geen kleine poezelige voetjes heb..quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, de meer vrouwelijke kleuren worden alleen in kleinere maten gemaakt?
ja dat is het model Vandalquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:47 schreef kultivate het volgende:
Weet iemand welk model dit is?? en eventueel ook waar die te koop zijn?
http://img354.imageshack.us/my.php?image=nikesneakers8aq.jpg
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/8590/nikesneaker21pa.th.jpg]afbeelding][/URL]
tnx. Gelijk ff gezocht op internet.quote:Op zondag 11 september 2005 12:03 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ja dat is het model Vandal
te krijgen bij footlocker en als je echt een leuk model wil hebben Patta
damn die schoenen zijn mooi, weet je mischien of ze nog te koop zijn en mischien waar?quote:
Zijn Vans, te koop bij de "doorsnee" skateshop. Prijs... Ik gok zo +/- 75 euro.quote:Op zondag 11 september 2005 23:37 schreef blackmage het volgende:
[..]
damn die schoenen zijn mooi, weet je mischien of ze nog te koop zijn en mischien waar?
of gewoon de naam en mischine prijsrichting.
www.patta.nlquote:Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef kultivate het volgende:
[..]
tnx. Gelijk ff gezocht op internet.
www.pickyourshoes.com zullen jullie wel kennen maar vond het echt een goede site.
Beetje jammer dat de moeiste kleuren gelijk ook weer het duurst zijn.
http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.htmlquote:Op maandag 12 september 2005 13:15 schreef Hare het volgende:
Niemand die enig idee heeft van Koreaanse maten?
He kijk aan!quote:Op maandag 12 september 2005 14:07 schreef kultivate het volgende:
[..]
http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html
Ff naar beneden scrollen dan zie je de hele lijst.
Die superstars die je al een tijdje zoekt of niet??quote:Op maandag 12 september 2005 14:12 schreef Hare het volgende:
[..]
He kijk aan!
Ontzettend bedankt!!
Op Deze site staan namelijk echt keigave superstars!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |