Ik strik ze gewoon vast, en de lussen van mn veters stop ik dan aan de zijkant in mn schoen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
BTW: Hoe maak jij ze vast? Strik je ze gewoon of duw je de veters gewoon in de zeikant van je schoenen?
haha nooit opgevallenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het is jammer dat er geen FUCK U op de zool staat!
[afbeelding]
Ik denk ook dat ik ze vetrap als ik ze niet vast maakt. Vast zitten ze superheerlijk!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik strik ze gewoon vast, en de lussen van mn veters stop ik dan aan de zijkant in mn schoen.
Mexico 66's zijn zo dun en soepel dat als je ze los draagt ze echt niet lekker zitten, de hele tijd verschuiven, k dank dat ze dan ook erg snel uit elkaar vallen.
Dat lipje naar binnen toe. Dat is zo fout!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:11 schreef JAY-T het volgende:
Ik doe de veters van mn Tigers niet vast, doe ze gewoon los in de schoenen.. zit goed verder, verschuif er niet in ofzo..![]()
En dat lipje achterop vouw ik ook naar binnen toe![]()
Nike valt ook vrij klein, mijn Nike (Poggio) wielerschoenen zijn ook mt 45, mijn laatste Nike sportschoenen (ik loop al een paar jaar op Asics) waren ook 45, en mijn Onitsuka Tiger sneakers zijn ook 45quote:Op maandag 30 mei 2005 19:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Dat lipje achter is dat trouwens nooit hinderlijk aan de tiger eigenaren? Dat je broek daardoor niet mooi over je schoen heen valt?
En hoe is de maat, ik loop nu ff op airmaxen jaja ik weet hetvan maar 45 en die passen perfekt, wil dat zeggen dat een tiger op maar 45 ook goed past, aangezien die schoenen vaak kleiner uitvallen?
Als je die cool vind moet je eens bij sportXtra in de van woustraat of haarlemmerdijk in amsterdam gaan kijken. Liggen ze nog in andere kleurencombinatie's.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[afbeelding]
Converse Weapon. Heerlijke basketbalschoenen.
ik heb precies dezelfdequote:Op zondag 29 mei 2005 22:12 schreef Thirdeye het volgende:
Bikkembergs, simpel maar stoer.
[afbeelding]
Alleen wel blij dat ik ze vorig jaar al had, Bikkembergs wordt een beetje de nieuwe foute trend![]()
Weet ik. Daar heb ik die Conflicts ook gekochtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:40 schreef kultivate het volgende:
[..]
Als je die cool vind moet je eens bij sportXtra in de van woustraat of haarlemmerdijk in amsterdam gaan kijken. Liggen ze nog in andere kleurencombinatie's.
Quanta costa dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
bikkembergs... vrij prijzig natuurlijk...
ok dan. Ik vond die oranje met blauwe converse ook wel erg coolquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:13 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Weet ik. Daar heb ik die Conflicts ook gekocht
Die zien er zeker mooi uit, alleen vind ik de rand van de zool lelijk, als het een kleur was geweest vond ik um mooier.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:53 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
Deze zien er ook wel tof uit, en zonder lipje
Vind je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[afbeelding]
Converse Weapon. Heerlijke basketbalschoenen.
Ja idd de schoenen waar rasheed wallace mee speelt zijn niet de schoenen die je in de winkel kan kopen. Die van hem hebben een speciale zool enzquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:41 schreef seto het volgende:
[..]
Vind je?
Een echte basketbalschoen geeft heel wat meer ondersteuning voor je voet en kan je je beter mee afzetten.
Ja das waar jah, maar je ziet meiden zoveel met die zilverkleurige en goude Bikkembergs lopen, en jongens met die voetbalshirtjes met Bikkembergs, het wordt gewoon allemaal beetje teveel!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik heb precies dezelfde![]()
Je hebt wel gelijk, hoewel ik bij mij op school de enige met bruine bikkembergs ben. Ik geloof dat er naast mij nog 1 of 2 anderen bikkembergs dragen, vrij prijzig natuurlijk...
Dat is waar, die gouden bikkembergs heeft 1 meisje hier, maar als ik op een school in Hillegersberg gezeten had zou ik er ws meer gezien hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Ja das waar jah, maar je ziet meiden zoveel met die zilverkleurige en goude Bikkembergs lopen, en jongen met die voetbalshirtjes met Bikkembergs, het wordt gewoon allemaal beetje teveel!![]()
(Bruin heb ik btw nog niet gezien, wel zwart!)
Idd, ik bepaal zelf wel hoeveel geld ik eraan uit wil geven!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
heb je ook niet van die mensen die persé willen weten hoe duur ze waren, en dan jaloers gaan lopen schelden dat ik geld teveel heb![]()
Daar heb ik een hekel aan, als mensen door blijven zeuren omdat ze persé de pijs willen weten(waar ze niets mee opschieten). En de enige reactie die er dan komt is negatief![]()
Verkapte ik-heb-geld-teveel-reply.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:13 schreef Casparovvv het volgende:
en omdat niet iedereen het kent, of niet weet hoe bikkembergs schoenen eruit zien, heb je ook niet van die mensen die persé willen weten hoe duur ze waren, en dan jalours gaan lopen schelden dat ik geld teveel heb![]()
Daar heb ik een hekel aan, als mensen door blijven zeuren omdat ze persé de pijs willen weten(waar ze niets mee opschieten). En de enige reactie die er dan komt is negatief![]()
Dat heet Nikequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:37 schreef MaRySe het volgende:
Van die Asics
[afbeelding]
En van die old skool adidas
Dees:
[afbeelding]
Cool, Adidas heeft een nieuw logo, lijkt wel erg veel op die van Nike vind je ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:37 schreef MaRySe het volgende:
Van die Asics
[afbeelding]
En van die old skool adidas
Dees:
[afbeelding]
Ik vind ze fijn. Ligt natuurlijk ook heel erg aan in welke positie je normaal speelt enzo, maar dat is wel heel erg offtopicquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:41 schreef seto het volgende:
[..]
Vind je?
Een echte basketbalschoen geeft heel wat meer ondersteuning voor je voet en kan je je beter mee afzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |