Sorry hoor maar puma's dat is bij echte sneakerliefhebbers toch wel passequote:Op zaterdag 3 september 2005 14:05 schreef yosander het volgende:
PUMA = THE BEST!!
![]()
ze lopen fijn voetballen fijn en zijn mooi!!!!
ik heb deze drie gehad (heb er jmmr genoeg geen foto's van..)
de standaard rood-wit-zwart
rood-wit-zwart maar dan de grotere versie ervan (een soort kleine laars..)
en rood-oranje-zwart!
Ik heb zequote:
Die zijn geweldig, ik wil ook zoiets nog een keerquote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik heb ze
Bij Outlawz in Delft (*klik*) verkopen ze ze nog. Ze hebben nog maar een paar maten liggen, maar volgens mij hebben ze jouw maat nog voor die lage, berent. Ze kosten E 89,-, succes
Hmm kut moet ik deze week ofzo nog naar Delft, ik woon maar iets van 200m van Outlawz af, maar nu nét deze week kom ik er eventjes niet.quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef Markoe het volgende:
[..]
Die zijn geweldig, ik wil ook zoiets nog een keer![]()
Beetje saaiquote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef kultivate het volgende:
Wat vinden jullie van deze dan?
[[url=http://img188.imageshack.us/img188/5584/nikeairforceone2hx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hmm ja houd sowieso niet zo van die hoge schoenen, en vind die gesp zeg maar, ook niet zo heel mooi. Maar goed, ieder zijn ding!quote:
Dude das de nike air force one, in 1 adem te noemen met een adidas superstar en reebok pumps. Ik heb de afgelopen 3 jaar geen andere schoenen gekocht dat AF1's (of AF delta's). En die "gesp", wat klitteband is, is juist het mooistquote:
Precies ik wist ook wel dat het de air force one is. En ik heb al een nike dunk low, wat een beetje vergelijkbare vorm is dus vandaar dat ik nu voor hoge ga. Staat zeker cool onder een korte broek.quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dude das de nike air force one, in 1 adem te noemen met een adidas superstar en reebok pumps. Ik heb de afgelopen 3 jaar geen andere schoenen gekocht dat AF1's (of AF delta's). En die "gesp", wat klitteband is, is juist het mooist.
.
heb ik gehadquote:
Zo nike liefhebber.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:35 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
SB
[afbeelding]
Vandal
[afbeelding]
Vertor ( deze heb ik donder blauw )
[afbeelding]
Dunk Low ( heb deze ook helemaal wit en dan hoog )
[afbeelding]
Alleen dan in wat meer ijsblauw kleurtje.
Naja dit zijn een paar schoenen die ik heb en tof vind.
Nice, de spreekbuis des sneakerliefhebbers spreektquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:40 schreef kultivate het volgende:
[..]
Sorry hoor maar puma's dat is bij echte sneakerliefhebbers toch wel passe
Die zijn tof zeg, waar zijn die te koop in NL?quote:
Niet (meer) waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die zijn tof zeg, waar zijn die te koop in NL?
Zeker geen size 8 die je tegen een redelijke prijs kwijt wilt he?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef berent het volgende:
[..]
Niet (meer) waarschijnlijk.
Als je het zeker wilt weten, ga naar www.nikeskateboarding.com en ga via de schoenen naar de dealer section. Bel ff met de shops die daar staan, maar de kans is erg klein dat ze er nog zijn.
Anders kan je het op E-bay proberen, maar reken er dan wel op dat je zo'n 250 dollar kwijt zal zijn, en dan moet je nog verschepen ook.
Ik heb btw 2 paar daarvan staan, maar ik weet nog niet wat ik er mee ga doen
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef kultivate het volgende:
[..]
Zo nike liefhebber.
Wel erg vette trouwens.
Heb je nog andere sneakers te koop dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef berent het volgende:
Maat 8.5 en 10 heb ik, zelf ben ik op zoek naar maat 9, omdat de 8.5 toch wat te strak zit
Maar als je maat 9 hiervan kan bemachtigen, of je hebt de Dunk SB tweed in maat 9, dan kunnen we misschien wel ruilen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |