quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Moet jouw klassenfoto hier, Spideyman?
Yep, niks mis met een beetje bloot. Ik ben die ene met die krantquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Moet jouw klassenfoto hier, Spideyman?
Hey Lego, ik ben op zoek naar een topic van jou geloof ik. Het is iets in de trant van hoe word ik links in 5 stappen. Heb jij die toevallig nog bij je bookmarks staan ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Huishoudelijke mededeling: een klasgenoot van me is elk uur op RTV Utrecht te bewonderen, elk heel uur tot morgen 10:00. Dank u.
Voor de liefhebbersquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Radio-overzicht met radioverslagen van Jack van Gelder van Ajax Champions League 1994-1995
Ik kwam het vandaag tegen, allemaal flitsen uit alle Champions League wedstrijden van Ajax toen, veel kippenvel momenten
Ik zat me daarstraks serieus af te vragen hoe je haar naam nou echt schrijft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Straks eens kijken hoe GlenniSCH het gaat doen
'Gewoon' Glennis dacht ik?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat me daarstraks serieus af te vragen hoe je haar naam nou echt schrijft.
Glanys, Glanice, Glennice, Glennis, etc.
Ik weet het nog niet.
Google.fok.nl is your friend, al kon ik hem even niet vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hey Lego, ik ben op zoek naar een topic van jou geloof ik. Het is iets in de trant van hoe word ik links in 5 stappen. Heb jij die toevallig nog bij je bookmarks staan ofzo?
muchos graciasquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Google.fok.nl is your friend, al kon ik hem even niet vinden.
Links voor beginners in 5 slinkse punten is het wel, vond wél de andere variant. (Rechts voor beginners.), en laat ik daar mijn link in neer hebben gegooid.
klennisjquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat me daarstraks serieus af te vragen hoe je haar naam nou echt schrijft.
Glanys, Glanice, Glennice, Glennis, etc.
Ik weet het nog niet.
Nee hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
klennisj
We gaan tog nie kijken naar die ellende die songfestival heet he
Ik in ieder geval niet. Niet echt de muziek waarnaar ik graag luisterquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
klennisj
Niet in dit levenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
klennisj
Kut, dat is morgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
Nee, ik kijk ook niet.
Wel Red Dragon vanavond denk ik.
quote:
heb jij ook al het idee dat het ochtend isquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Niet dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb jij ook al het idee dat het ochtend is
Tikketikketak en toen bim bam bom.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef Eilanden het volgende:
Niemand zegt naar het SCHongfestival te kijken, maar stiekem staat ie toch aan 'als achtergrondbehang' ..... jajajajaja
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:54 schreef Eilanden het volgende:
Lekker hoor al die muziek in Hools
[afbeelding] [afbeelding]
Moet je hem nog doorsturen ofzo?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Mijn god mensen kijk nou naar het songfestival, het dieptepunt komt al erg snel
Je post zelfs in het topic, ga je schamenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:11 schreef golfer het volgende:
SCHongfestival staat hier als achtergrondbehang ook aan.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:00 schreef Eilanden het volgende:
Voetjes van de vloer Clauw!
[afbeelding]
Leedvermaak is zulk leuk vermaak.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Je post zelfs in het topic, ga je schamen.
het is al een dieptepunt sinds dat een engelse tekst voor alle landen is toegestaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Mijn god mensen kijk nou naar het songfestival, het dieptepunt komt al erg snel
ITALY: National Cupquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef Suijk het volgende:
Is er nergens voetbal op ofzo?
Eurosport, als je dat kan ontvangen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef Suijk het volgende:
Is er nergens voetbal op ofzo?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je mag wel jij zeggen hoor Clau
Let's Dance![]()
![]()
Ja, ik baal er enorm van dat ik dat kanaal niet meer heb.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eurosport, als je dat kan ontvangen.
Herhalingen of momenten van CL-finales
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Suijk het volgende:
Nouja, dan maar een avond allerlei achterstallige klusjes doen.
De trap van Louisquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:
Dat moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik baal er enorm van dat ik dat kanaal niet meer heb.
Nouja, dan maar een avond allerlei achterstallige klusjes doen.
Oe deze is leukquote:
Dat is het zeker, fantastische misbaksels weer op het podium!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren.
Heb toch ook meer Ned. 2 aangezet.
Even kijken of het echt lachwekkend is.
Ik merk hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het zeker, fantastische misbaksels weer op het podium!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Man ze vreet de korstjes onder je eikel vandaan.
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:53 schreef Suijk het volgende:
Is NL al geweest?
Volgens mij willen al die landen niet winnen. Kost te veel om zoiets te organiseren.
geen eurosport hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Axel heeft zelden zo hard gehuild als vanavondquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het zeker, fantastische misbaksels weer op het podium!
Ach ach ach Axeltje tochquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:10 schreef Againzender het volgende:
Axel heeft zelden zo hard gehuild als vanavond
Ajax gewonnen ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
Op eurosport de herhaling van Ajax Milan
1-0
Kippenvel
Die 1-0 tegen Milan had wel geholpen denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach ach ach Axeltje toch![]()
Tandjes kunnen het nog nie zijn.. buikkrampjes?? Venkelthee
*meedoet, blij is dat we zo lekker naar Manchild kunnen gaan kijken en mijn arme oren weer rust krijgen*quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:26 schreef clauwheee het volgende:
![]()
* clauwheee] er nog een dansje tegenaan gooit [afbeelding
Nopequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
Whehe, mogen we niet meedoen?
Je moet ook een gozer sturen anders haal je die finale nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
Je moet gewoon niet mee doen aan die poppenkast en vriendjespolitiek vertoning.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet ook een gozer sturen anders haal je die finale niet
Aan watquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
erg leuk weer vanavondquote:
Nog beterquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet mee doen aan die poppenkast en vriendjespolitiek vertoning.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:23 schreef VoreG het volgende:
Die magier zit nu ook bij Barend en Van Dorp
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:daar hangt nu iemand in de lucht
zijn we eigenlijk door in t songfestival?
Gelukkig nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:daar hangt nu iemand in de lucht
zijn we eigenlijk door in t songfestival?
Je bent net uit bed!quote:
Vond hem iets minder sterk dan de voorgaande afleveringen, maar wel soms weer even gelachen.quote:
5 uur maarquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
ik ga ook maar eens naar mn bed, kan k er nog ff bijna 5 uur inliggen![]()
Het gerucht gaat nu dat er een telfout is gemaakt, en dat Nederland toch door isquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:we komen nu zelfs niet eens meer door de voorronde heen?
k kwam binnen toen die korte stukjes van alle nummers langskwamen, 3 kwart was vals en t dan nog niet halen
Hoax!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
Het gerucht gaat nu dat er een telfout is gemaakt, en dat Nederland toch door is![]()
Daar zet ik wat Zuid Afrikaanse witte wijn met ijs voor neer.quote:
Dat is op werkdagen voor mij ook het gemiddeldequote:
Ik help graag mee aan het in leven houden van hoaxenquote:
En een smiliequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:03 schreef Suijk het volgende:
Daar zet ik wat Zuid Afrikaanse witte wijn met ijs voor neer.![]()
Ik leer het nog wel, na 5 jaar Fok.quote:
wa erruuuuuuuuuuuugquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
Ziet er door al die nattigheid weer naar uit dat er morgen alweer niet gegolfd wordt.
Ik ben nog steeds wakkerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 04:31 schreef rubbereend het volgende:en weer wakker, volgens mij mijn 2e keer dat ik als eerste wakker ben en in hools open
Mijn weekendritme moet er weer in komen; Vanavond weer stappen.quote:
Waar gaat ze naar toe? En blijft ze lang wegz?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 05:18 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden moet zijn vriendin naar Schiphol brengen
Anders had ik nog wel op een oor gelegen
Popo .... we hebben twee jaar een relatie op afstand gehad voordat ze naar Nederland kwam, dus twee weken is inderdaad te overzienquote:
Ssssssssssssh trouwen staat voor eind 2005 geplandquote:Op vrijdag 20 mei 2005 05:36 schreef popolon het volgende:
Dan wordt 't binnenkort tijd voor 'actie'.
Drive by FOK!ingquote:
Ik mag nog ff....quote:
snelheidsduivel!quote:
that's mequote:
Volgens mij geldt dat voor mensen als ik naar die daglijst kijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
that's me
Komt mede dankzij de eurosongfestival
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor mensen als ik naar die daglijst kijk
oo ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Dos37 het volgende:
Mogguh
zie ik nou pas dat 9christensen is gebanned
verkloten van verschillende sup foraquote:
oooo okequote:
volgens mij is het juist zo rustig omdat iedereen vrij is.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo oke
Zo het is trouwens rustig in Hools.. lijkt wel of iedereen aan het werk is..
MIsshcien moet ik dat dan ook maar eens doen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo oke
Zo het is trouwens rustig in Hools.. lijkt wel of iedereen aan het werk is..
MIsshcien moet ik dat dan ook maar eens doen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik lust nog wel een bakkie...
Morgen mijn jaarlijkse gang nar het voetbalveld. Zal wel weer niet veel worden...
Gewoon zo'n vriendtoenooi waar wij als Prutsers voor zijn gevraagd. Vorig jaar 30 graden, dat was wel lekker. Voor morgen wordt vooral veel hoosbui verwacht.quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen.. vanaf volgende maand zit ik hier helemaal alleen.. (alle stagaires zijn dan klaar.. behalve ik.. en de volgende komen pas in Sept.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
![]()
Nadeel van een afdeling voor je alleen is dat al die telefoontjes aan moet nemen![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.. vanaf volgende maand zit ik hier helemaal alleen.. (alle stagaires zijn dan klaar.. behalve ik.. en de volgende komen pas in Sept.....
Zal wel saai worden denk ik zo..
Dat is wel leuk ja toch hopen dat die hoosbui uitblijft en het een beetje lekker weer wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vriendtoenooi waar wij als Prutsers voor zijn gevraagd. Vorig jaar 30 graden, dat was wel lekker. Voor morgen wordt vooral veel hoosbui verwacht.
Gelukkig sta ik spits...
Dat is ook wel weer zo... maar toch, lijkt me toch wel erg vervelend worden...quote:
dat klopt....wij zijn af en toe zeer vervelend.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo... maar toch, lijkt me toch wel erg vervelend worden...
Tsssssssssssssss, zeker weer "zuipen" straks?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat klopt....wij zijn af en toe zeer vervelend.
Nee, ik eet thuis vanavondquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tsssssssssssssss, zeker weer "zuipen" straks?
Hoe staan de zaken ervoor omtrent Davids?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef Lionheaad het volgende:
Ga maar eens een soepje pakken...
Mooi doe mij maar een zwart bakkie met 1 schepje suikerquote:
Als je van senseo houdt mag je er 1tje komen halenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef Lionheaad het volgende:
Als je alleen bent heb je het echt veel te druk...
Druk druk druk en Nocaatje is de seizoenskaarten voor volgens seizoen aan het halenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:40 schreef appelsientje het volgende:
Waar is iedereen toch ?
Normaal kan je Hools niet bijhouden en nu is er helemaal niemand...
* appelsientje zingt: "naast me stond een lege kruk"
¤ 109quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef StarGazer het volgende:
Das fijn Jawi , en uit hoeveel ¤ bestaat die rekening?
Er komen er een aantal rond half één terug....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat stemt mij niet vrolijk voor de zomer
Maar je bent alleen vandaag alleen?
Hoeveel zijn die krengen eigenlijk omhoog gegaan ivm verhuizing naar nieuw stadion?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Druk druk druk en Nocaatje is de seizoenskaarten voor volgens seizoen aan het halen
Dat is 2 keer zoveel dan normaal geloof ik. Al zaten ze de laatste tijd tegen de 75quote:
Volgens mij valt het wel mee, ik geloof dat we 170,- moeten betalen..? Weet ik niet helemaal zeker. Het is voor een half jaar Oosterpark en dan het volgende half jaar int nieuwe stadion.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoeveel zijn die krengen eigenlijk omhoog gegaan ivm verhuizing naar nieuw stadion?
Goed dat je het zegt, ik moet supporterszaken nog even bellenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee, ik geloof dat we 170,- moeten betalen..? Weet ik niet helemaal zeker. Het is voor een half jaar Oosterpark en dan het volgende half jaar int nieuwe stadion.
Sterkte!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet supporterszaken nog even bellen.
Moet alleen nog even wat doorgeven. Volgend jaar 409/410quote:
Tijdje terug een brief dat ze, tenzij ze anders horen van mij, het geld gaan afschrijven voor komend seizoen. Dus dat zal wel goed gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Moet alleen nog even wat doorgeven. Volgend jaar 409/410.
Heb jij al bericht gehad?
Nee, plaatsen. Ik ben de afgelopen jaren een vakslet geweest. Altijd ergens andersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tijdje terug een brief dat ze, tenzij ze anders horen van mij, het geld gaan afschrijven voor komend seizoen. Dus dat zal wel goed gaan.
Jij probeert je te laten overplaatsen?
Ah, je eerste seizoenskaartquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, plaatsen. Ik ben de afgelopen jaren een vakslet geweest. Altijd ergens anders.
Laatste tijd wel vaster. Was omdat ik op zondag meestal werkte.
Het is al geregeld, moest alleen nog ff een keer terugbellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, je eerste seizoenskaart
Kan nooit kwaad om dan supporterszaken achter de broek te zitten idd.
quote:Najib Amhali krijgt televisieshow bij de VARA
HILVERSUM - Najib Amhali krijgt een eigen televisieshow bij de VARA. Het programma zal vanaf 2006 worden uitgezonden. De naam van het programma is nog niet bekend. De VARA wil in ieder geval een serie van tien afleveringen maken, zo maakt de omroep vrijdag bekend.
Of op het vak ergens, bier genoeg!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is al geregeld, moest alleen nog ff een keer terugbellen.
Doen we volgend jaar een keer een biertje in het home.
Bananenman haaltquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of op het vak ergens, bier genoeg!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:29 schreef VoreG het volgende:
Elke dag leer je nieuwe dingen
Mijn les van vandaag:
"Nooit krabben als jeje aan het scheren bent, dit kan leiden tot het minimaliseren van je bovenlip"
Ik krijg ineens jeuk en was dat scheermes even vergeten, dus ik maak zo'n beweging naar rechts om te krabben... Maar dat viel best tegenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
Ik scheer me altijd electrisch. Mede omdat ik me in Spanje een keer stronlazerus om 6 uur s'ochtends nat ging scheren.
"Pas op, loslopende opaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef Lionheaad het volgende:
kan iemand me helpen??
Ik zoek een plaatje van zo'n soort bord
[afbeelding]
maar dan met abraham of opa
Ooo die zijn er zat... ff denken... je komt ze echt overal tegen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef Lionheaad het volgende:
kan iemand me helpen??
Ik zoek een plaatje van zo'n soort bord
[afbeelding]
maar dan met abraham of opa
Bijna niks. Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je zit, maar de duurste is 150 en de goedkoopste 75...voor een half jaar dan hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoeveel zijn die krengen eigenlijk omhoog gegaan ivm verhuizing naar nieuw stadion?
wel makkelijk een seizoenskaart.. jammer dat ik te ver vandaan van Eindhoven woon om iedere zaterdag er naar toe te gaan..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Bijna niks. Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je zit, maar de duurste is 150 en de goedkoopste 75...voor een half jaar dan he
In het Oosterpark zitten we op ZO voor 75 en in de Euroborg hopen we op plekken te zitten van 95 euro.
Toch zijn de prijzen de laatste 10 jaar niet zo gek veel gestegen, tenminste, voor de goedkoopste plekken dan.quote:
Dat is zeker makkelijk. Zo heb je meestal voorrang voor de Amstelcup en Europese wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel makkelijk een seizoenskaart.. jammer dat ik te ver vandaan van Eindhoven woon om iedere zaterdag er naar toe te gaan..
Idd en net zo gezelligquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zeker makkelijk. Zo heb je meestal voorrang voor de Amstelcup en Europese wedstrijden.
En inderdaad is het voor jou geen doen om om de 14 dagen naar Eindhoven te reizen, helaas. Maar zo af en toe en wedstrijdje meepikken is toch ook erg leuk of niet ?
Is ze geraaiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch zijn de prijzen de laatste 10 jaar niet zo gek veel gestegen, tenminste, voor de goedkoopste plekken dan.
[inkopmodus]quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch zijn de prijzen de laatste 10 jaar niet zo gek veel gestegen, tenminste, voor de goedkoopste plekken dan.
Supporterszaken gebeld?quote:
Nee, dat is wel geregeld. Ik ben mijn dinges van internetbankieren, mijn sleutel en mijn pas van de sportschool kwijtquote:
dat zuigt behoorlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, dat is wel geregeld. Ik ben mijn dinges van internetbankieren, mijn sleutel en mijn pas van de sportschool kwijt.
Dinges van internetbankieren ligt altijd naast mijn beeldscherm, mijn sleutel in de gang en pasjes in mijn portemonneequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, dat is wel geregeld. Ik ben mijn dinges van internetbankieren, mijn sleutel en mijn pas van de sportschool kwijt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 05:18 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden moet zijn vriendin naar Schiphol brengen
Anders had ik nog wel op een oor gelegen
*zwaait terugquote:
Misluktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dinges van internetbankieren ligt altijd naast mijn beeldscherm, mijn sleutel in de gang en pasjes in mijn portemonneeProbeer die plekken eens
Ben jij zo'n Berend Breed/ met een Van Gelder-borstkas?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
waar lagen ze nouquote:
Hoe vroeg moet je er uit dan??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]ook op schiphol geweest dus
heb t gevoel alsof k al een hele dag erop heb zitten
Nou hier in Hilversum is die al weer vertrokken...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:15 schreef clauwheee het volgende:
Hier komt de zon er door Golfer, er is goede hoop!
k was er vanochtend om 4.10 uit dus k heb er alweer 10 uur opzitten vandaagquote:
lekker weertje tot nu toe....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Als het nou verder een beetje droog blijft ga ik straks weer even 9-holes golfen.
koffie ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k was er vanochtend om 4.10 uit dus k heb er alweer 10 uur opzitten vandaag
Volgens mij wordt er iemand bij jou 50 jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
heeft iemand misschien een goed plaatje met het verkeersbord "50" ??
denk je??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er iemand bij jou 50 jaar
Heb je hier iets aan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
En dat wil hij zeker niet vierenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
denk je??![]()
mijn bedrijfsleider wordt 50![]()
geef iedereen 50 euro en 50 bier wel zo toepasselijk !quote:
Wat vreselijk oud.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef clauwheee het volgende:
Mijn mams wordt komende donderdag ook 50
Wel hoor....maar hij is vandaag 50 geworden en hij is vrijquote:
koffie is smerigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
koffie ??![]()
IK heb mijn ouders ook wel eens zo vroeg moeten weg brengen.. je bent echt de hele dag duf...
Hoe gaat het trouwens met je moeder??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
koffie is smerig
nouja duf valt wel mee, ben express actief bezig geweest, vanochtend ook meteen met mn moeder naar de supermarkt geweest. Dadelijk ga k tijdens t wielrennen kijken toch ff een uurtje maffen denk k
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
Jazekersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Pop in de tuin clau?
Mijn moeder wou het echt niet, toch gedaan.. Stiekum vond ze het wel aardig...
hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |