Supporterszaken gebeld?quote:
Nee, dat is wel geregeld. Ik ben mijn dinges van internetbankieren, mijn sleutel en mijn pas van de sportschool kwijtquote:
dat zuigt behoorlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, dat is wel geregeld. Ik ben mijn dinges van internetbankieren, mijn sleutel en mijn pas van de sportschool kwijt.
Dinges van internetbankieren ligt altijd naast mijn beeldscherm, mijn sleutel in de gang en pasjes in mijn portemonneequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, dat is wel geregeld. Ik ben mijn dinges van internetbankieren, mijn sleutel en mijn pas van de sportschool kwijt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 05:18 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden moet zijn vriendin naar Schiphol brengen
Anders had ik nog wel op een oor gelegen
*zwaait terugquote:
Misluktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dinges van internetbankieren ligt altijd naast mijn beeldscherm, mijn sleutel in de gang en pasjes in mijn portemonneeProbeer die plekken eens
Ben jij zo'n Berend Breed/ met een Van Gelder-borstkas?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
waar lagen ze nouquote:
Hoe vroeg moet je er uit dan??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]ook op schiphol geweest dus
heb t gevoel alsof k al een hele dag erop heb zitten
Nou hier in Hilversum is die al weer vertrokken...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:15 schreef clauwheee het volgende:
Hier komt de zon er door Golfer, er is goede hoop!
k was er vanochtend om 4.10 uit dus k heb er alweer 10 uur opzitten vandaagquote:
lekker weertje tot nu toe....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Als het nou verder een beetje droog blijft ga ik straks weer even 9-holes golfen.
koffie ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k was er vanochtend om 4.10 uit dus k heb er alweer 10 uur opzitten vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |