quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:23 schreef VoreG het volgende:
Die magier zit nu ook bij Barend en Van Dorp
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:daar hangt nu iemand in de lucht
zijn we eigenlijk door in t songfestival?
Gelukkig nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:daar hangt nu iemand in de lucht
zijn we eigenlijk door in t songfestival?
Je bent net uit bed!quote:
Vond hem iets minder sterk dan de voorgaande afleveringen, maar wel soms weer even gelachen.quote:
5 uur maarquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
ik ga ook maar eens naar mn bed, kan k er nog ff bijna 5 uur inliggen![]()
Het gerucht gaat nu dat er een telfout is gemaakt, en dat Nederland toch door isquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:we komen nu zelfs niet eens meer door de voorronde heen?
k kwam binnen toen die korte stukjes van alle nummers langskwamen, 3 kwart was vals en t dan nog niet halen
Hoax!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
Het gerucht gaat nu dat er een telfout is gemaakt, en dat Nederland toch door is![]()
Daar zet ik wat Zuid Afrikaanse witte wijn met ijs voor neer.quote:
Dat is op werkdagen voor mij ook het gemiddeldequote:
Ik help graag mee aan het in leven houden van hoaxenquote:
En een smiliequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:03 schreef Suijk het volgende:
Daar zet ik wat Zuid Afrikaanse witte wijn met ijs voor neer.![]()
Ik leer het nog wel, na 5 jaar Fok.quote:
wa erruuuuuuuuuuuugquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
Ziet er door al die nattigheid weer naar uit dat er morgen alweer niet gegolfd wordt.
Ik ben nog steeds wakkerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 04:31 schreef rubbereend het volgende:en weer wakker, volgens mij mijn 2e keer dat ik als eerste wakker ben en in hools open
Mijn weekendritme moet er weer in komen; Vanavond weer stappen.quote:
Waar gaat ze naar toe? En blijft ze lang wegz?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 05:18 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden moet zijn vriendin naar Schiphol brengen
Anders had ik nog wel op een oor gelegen
Popo .... we hebben twee jaar een relatie op afstand gehad voordat ze naar Nederland kwam, dus twee weken is inderdaad te overzienquote:
Ssssssssssssh trouwen staat voor eind 2005 geplandquote:Op vrijdag 20 mei 2005 05:36 schreef popolon het volgende:
Dan wordt 't binnenkort tijd voor 'actie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |