quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik lust nog wel een bakkie...
Morgen mijn jaarlijkse gang nar het voetbalveld. Zal wel weer niet veel worden...
Gewoon zo'n vriendtoenooi waar wij als Prutsers voor zijn gevraagd. Vorig jaar 30 graden, dat was wel lekker. Voor morgen wordt vooral veel hoosbui verwacht.quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen.. vanaf volgende maand zit ik hier helemaal alleen.. (alle stagaires zijn dan klaar.. behalve ik.. en de volgende komen pas in Sept.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
![]()
Nadeel van een afdeling voor je alleen is dat al die telefoontjes aan moet nemen![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.. vanaf volgende maand zit ik hier helemaal alleen.. (alle stagaires zijn dan klaar.. behalve ik.. en de volgende komen pas in Sept.....
Zal wel saai worden denk ik zo..
Dat is wel leuk ja toch hopen dat die hoosbui uitblijft en het een beetje lekker weer wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vriendtoenooi waar wij als Prutsers voor zijn gevraagd. Vorig jaar 30 graden, dat was wel lekker. Voor morgen wordt vooral veel hoosbui verwacht.
Gelukkig sta ik spits...
Dat is ook wel weer zo... maar toch, lijkt me toch wel erg vervelend worden...quote:
dat klopt....wij zijn af en toe zeer vervelend.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo... maar toch, lijkt me toch wel erg vervelend worden...
Tsssssssssssssss, zeker weer "zuipen" straks?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat klopt....wij zijn af en toe zeer vervelend.
Nee, ik eet thuis vanavondquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tsssssssssssssss, zeker weer "zuipen" straks?
Hoe staan de zaken ervoor omtrent Davids?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef Lionheaad het volgende:
Ga maar eens een soepje pakken...
Mooi doe mij maar een zwart bakkie met 1 schepje suikerquote:
Als je van senseo houdt mag je er 1tje komen halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |