quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef Lionheaad het volgende:
Als je alleen bent heb je het echt veel te druk...
Druk druk druk en Nocaatje is de seizoenskaarten voor volgens seizoen aan het halenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:40 schreef appelsientje het volgende:
Waar is iedereen toch ?
Normaal kan je Hools niet bijhouden en nu is er helemaal niemand...
* appelsientje zingt: "naast me stond een lege kruk"
¤ 109quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef StarGazer het volgende:
Das fijn Jawi , en uit hoeveel ¤ bestaat die rekening?
Er komen er een aantal rond half één terug....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat stemt mij niet vrolijk voor de zomer
Maar je bent alleen vandaag alleen?
Hoeveel zijn die krengen eigenlijk omhoog gegaan ivm verhuizing naar nieuw stadion?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Druk druk druk en Nocaatje is de seizoenskaarten voor volgens seizoen aan het halen
Dat is 2 keer zoveel dan normaal geloof ik. Al zaten ze de laatste tijd tegen de 75quote:
Volgens mij valt het wel mee, ik geloof dat we 170,- moeten betalen..? Weet ik niet helemaal zeker. Het is voor een half jaar Oosterpark en dan het volgende half jaar int nieuwe stadion.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoeveel zijn die krengen eigenlijk omhoog gegaan ivm verhuizing naar nieuw stadion?
Goed dat je het zegt, ik moet supporterszaken nog even bellenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee, ik geloof dat we 170,- moeten betalen..? Weet ik niet helemaal zeker. Het is voor een half jaar Oosterpark en dan het volgende half jaar int nieuwe stadion.
Sterkte!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet supporterszaken nog even bellen.
Moet alleen nog even wat doorgeven. Volgend jaar 409/410quote:
Tijdje terug een brief dat ze, tenzij ze anders horen van mij, het geld gaan afschrijven voor komend seizoen. Dus dat zal wel goed gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Moet alleen nog even wat doorgeven. Volgend jaar 409/410.
Heb jij al bericht gehad?
Nee, plaatsen. Ik ben de afgelopen jaren een vakslet geweest. Altijd ergens andersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tijdje terug een brief dat ze, tenzij ze anders horen van mij, het geld gaan afschrijven voor komend seizoen. Dus dat zal wel goed gaan.
Jij probeert je te laten overplaatsen?
Ah, je eerste seizoenskaartquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, plaatsen. Ik ben de afgelopen jaren een vakslet geweest. Altijd ergens anders.
Laatste tijd wel vaster. Was omdat ik op zondag meestal werkte.
Het is al geregeld, moest alleen nog ff een keer terugbellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, je eerste seizoenskaart
Kan nooit kwaad om dan supporterszaken achter de broek te zitten idd.
quote:Najib Amhali krijgt televisieshow bij de VARA
HILVERSUM - Najib Amhali krijgt een eigen televisieshow bij de VARA. Het programma zal vanaf 2006 worden uitgezonden. De naam van het programma is nog niet bekend. De VARA wil in ieder geval een serie van tien afleveringen maken, zo maakt de omroep vrijdag bekend.
Of op het vak ergens, bier genoeg!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is al geregeld, moest alleen nog ff een keer terugbellen.
Doen we volgend jaar een keer een biertje in het home.
Bananenman haaltquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of op het vak ergens, bier genoeg!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:29 schreef VoreG het volgende:
Elke dag leer je nieuwe dingen
Mijn les van vandaag:
"Nooit krabben als jeje aan het scheren bent, dit kan leiden tot het minimaliseren van je bovenlip"
Ik krijg ineens jeuk en was dat scheermes even vergeten, dus ik maak zo'n beweging naar rechts om te krabben... Maar dat viel best tegenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
Ik scheer me altijd electrisch. Mede omdat ik me in Spanje een keer stronlazerus om 6 uur s'ochtends nat ging scheren.
"Pas op, loslopende opaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef Lionheaad het volgende:
kan iemand me helpen??
Ik zoek een plaatje van zo'n soort bord
[afbeelding]
maar dan met abraham of opa
Ooo die zijn er zat... ff denken... je komt ze echt overal tegen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef Lionheaad het volgende:
kan iemand me helpen??
Ik zoek een plaatje van zo'n soort bord
[afbeelding]
maar dan met abraham of opa
Bijna niks. Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je zit, maar de duurste is 150 en de goedkoopste 75...voor een half jaar dan hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoeveel zijn die krengen eigenlijk omhoog gegaan ivm verhuizing naar nieuw stadion?
wel makkelijk een seizoenskaart.. jammer dat ik te ver vandaan van Eindhoven woon om iedere zaterdag er naar toe te gaan..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Bijna niks. Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je zit, maar de duurste is 150 en de goedkoopste 75...voor een half jaar dan he
In het Oosterpark zitten we op ZO voor 75 en in de Euroborg hopen we op plekken te zitten van 95 euro.
Toch zijn de prijzen de laatste 10 jaar niet zo gek veel gestegen, tenminste, voor de goedkoopste plekken dan.quote:
Dat is zeker makkelijk. Zo heb je meestal voorrang voor de Amstelcup en Europese wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel makkelijk een seizoenskaart.. jammer dat ik te ver vandaan van Eindhoven woon om iedere zaterdag er naar toe te gaan..
Idd en net zo gezelligquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zeker makkelijk. Zo heb je meestal voorrang voor de Amstelcup en Europese wedstrijden.
En inderdaad is het voor jou geen doen om om de 14 dagen naar Eindhoven te reizen, helaas. Maar zo af en toe en wedstrijdje meepikken is toch ook erg leuk of niet ?
Is ze geraaiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch zijn de prijzen de laatste 10 jaar niet zo gek veel gestegen, tenminste, voor de goedkoopste plekken dan.
[inkopmodus]quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch zijn de prijzen de laatste 10 jaar niet zo gek veel gestegen, tenminste, voor de goedkoopste plekken dan.
Supporterszaken gebeld?quote:
Nee, dat is wel geregeld. Ik ben mijn dinges van internetbankieren, mijn sleutel en mijn pas van de sportschool kwijtquote:
dat zuigt behoorlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, dat is wel geregeld. Ik ben mijn dinges van internetbankieren, mijn sleutel en mijn pas van de sportschool kwijt.
Dinges van internetbankieren ligt altijd naast mijn beeldscherm, mijn sleutel in de gang en pasjes in mijn portemonneequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, dat is wel geregeld. Ik ben mijn dinges van internetbankieren, mijn sleutel en mijn pas van de sportschool kwijt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 05:18 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden moet zijn vriendin naar Schiphol brengen
Anders had ik nog wel op een oor gelegen
*zwaait terugquote:
Misluktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dinges van internetbankieren ligt altijd naast mijn beeldscherm, mijn sleutel in de gang en pasjes in mijn portemonneeProbeer die plekken eens
Ben jij zo'n Berend Breed/ met een Van Gelder-borstkas?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
waar lagen ze nouquote:
Hoe vroeg moet je er uit dan??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]ook op schiphol geweest dus
heb t gevoel alsof k al een hele dag erop heb zitten
Nou hier in Hilversum is die al weer vertrokken...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:15 schreef clauwheee het volgende:
Hier komt de zon er door Golfer, er is goede hoop!
k was er vanochtend om 4.10 uit dus k heb er alweer 10 uur opzitten vandaagquote:
lekker weertje tot nu toe....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Als het nou verder een beetje droog blijft ga ik straks weer even 9-holes golfen.
koffie ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k was er vanochtend om 4.10 uit dus k heb er alweer 10 uur opzitten vandaag
Volgens mij wordt er iemand bij jou 50 jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
heeft iemand misschien een goed plaatje met het verkeersbord "50" ??
denk je??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er iemand bij jou 50 jaar
Heb je hier iets aan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
En dat wil hij zeker niet vierenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
denk je??![]()
mijn bedrijfsleider wordt 50![]()
geef iedereen 50 euro en 50 bier wel zo toepasselijk !quote:
Wat vreselijk oud.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef clauwheee het volgende:
Mijn mams wordt komende donderdag ook 50
Wel hoor....maar hij is vandaag 50 geworden en hij is vrijquote:
koffie is smerigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
koffie ??![]()
IK heb mijn ouders ook wel eens zo vroeg moeten weg brengen.. je bent echt de hele dag duf...
Hoe gaat het trouwens met je moeder??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
koffie is smerig
nouja duf valt wel mee, ben express actief bezig geweest, vanochtend ook meteen met mn moeder naar de supermarkt geweest. Dadelijk ga k tijdens t wielrennen kijken toch ff een uurtje maffen denk k
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
Jazekersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Pop in de tuin clau?
Mijn moeder wou het echt niet, toch gedaan.. Stiekum vond ze het wel aardig...
hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |