quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Moet jouw klassenfoto hier, Spideyman?
Yep, niks mis met een beetje bloot. Ik ben die ene met die krantquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Moet jouw klassenfoto hier, Spideyman?
Hey Lego, ik ben op zoek naar een topic van jou geloof ik. Het is iets in de trant van hoe word ik links in 5 stappen. Heb jij die toevallig nog bij je bookmarks staan ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Huishoudelijke mededeling: een klasgenoot van me is elk uur op RTV Utrecht te bewonderen, elk heel uur tot morgen 10:00. Dank u.
Voor de liefhebbersquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Radio-overzicht met radioverslagen van Jack van Gelder van Ajax Champions League 1994-1995
Ik kwam het vandaag tegen, allemaal flitsen uit alle Champions League wedstrijden van Ajax toen, veel kippenvel momenten
Ik zat me daarstraks serieus af te vragen hoe je haar naam nou echt schrijft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Straks eens kijken hoe GlenniSCH het gaat doen
'Gewoon' Glennis dacht ik?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat me daarstraks serieus af te vragen hoe je haar naam nou echt schrijft.
Glanys, Glanice, Glennice, Glennis, etc.
Ik weet het nog niet.
Google.fok.nl is your friend, al kon ik hem even niet vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hey Lego, ik ben op zoek naar een topic van jou geloof ik. Het is iets in de trant van hoe word ik links in 5 stappen. Heb jij die toevallig nog bij je bookmarks staan ofzo?
muchos graciasquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Google.fok.nl is your friend, al kon ik hem even niet vinden.
Links voor beginners in 5 slinkse punten is het wel, vond wél de andere variant. (Rechts voor beginners.), en laat ik daar mijn link in neer hebben gegooid.
klennisjquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat me daarstraks serieus af te vragen hoe je haar naam nou echt schrijft.
Glanys, Glanice, Glennice, Glennis, etc.
Ik weet het nog niet.
Nee hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
klennisj
We gaan tog nie kijken naar die ellende die songfestival heet he
Ik in ieder geval niet. Niet echt de muziek waarnaar ik graag luisterquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
klennisj
Niet in dit levenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
klennisj
Kut, dat is morgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
Nee, ik kijk ook niet.
Wel Red Dragon vanavond denk ik.
quote:
heb jij ook al het idee dat het ochtend isquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Niet dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb jij ook al het idee dat het ochtend is
Tikketikketak en toen bim bam bom.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef Eilanden het volgende:
Niemand zegt naar het SCHongfestival te kijken, maar stiekem staat ie toch aan 'als achtergrondbehang' ..... jajajajaja
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:54 schreef Eilanden het volgende:
Lekker hoor al die muziek in Hools
[afbeelding] [afbeelding]
Moet je hem nog doorsturen ofzo?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Mijn god mensen kijk nou naar het songfestival, het dieptepunt komt al erg snel
Je post zelfs in het topic, ga je schamenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:11 schreef golfer het volgende:
SCHongfestival staat hier als achtergrondbehang ook aan.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:00 schreef Eilanden het volgende:
Voetjes van de vloer Clauw!
[afbeelding]
Leedvermaak is zulk leuk vermaak.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Je post zelfs in het topic, ga je schamen.
het is al een dieptepunt sinds dat een engelse tekst voor alle landen is toegestaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Mijn god mensen kijk nou naar het songfestival, het dieptepunt komt al erg snel
ITALY: National Cupquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef Suijk het volgende:
Is er nergens voetbal op ofzo?
Eurosport, als je dat kan ontvangen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef Suijk het volgende:
Is er nergens voetbal op ofzo?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je mag wel jij zeggen hoor Clau
Let's Dance![]()
![]()
Ja, ik baal er enorm van dat ik dat kanaal niet meer heb.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eurosport, als je dat kan ontvangen.
Herhalingen of momenten van CL-finales
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Suijk het volgende:
Nouja, dan maar een avond allerlei achterstallige klusjes doen.
De trap van Louisquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:
Dat moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik baal er enorm van dat ik dat kanaal niet meer heb.
Nouja, dan maar een avond allerlei achterstallige klusjes doen.
Oe deze is leukquote:
Dat is het zeker, fantastische misbaksels weer op het podium!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren.
Heb toch ook meer Ned. 2 aangezet.
Even kijken of het echt lachwekkend is.
Ik merk hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het zeker, fantastische misbaksels weer op het podium!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Man ze vreet de korstjes onder je eikel vandaan.
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:53 schreef Suijk het volgende:
Is NL al geweest?
Volgens mij willen al die landen niet winnen. Kost te veel om zoiets te organiseren.
geen eurosport hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Axel heeft zelden zo hard gehuild als vanavondquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het zeker, fantastische misbaksels weer op het podium!
Ach ach ach Axeltje tochquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:10 schreef Againzender het volgende:
Axel heeft zelden zo hard gehuild als vanavond
Ajax gewonnen ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
Op eurosport de herhaling van Ajax Milan
1-0
Kippenvel
Die 1-0 tegen Milan had wel geholpen denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach ach ach Axeltje toch![]()
Tandjes kunnen het nog nie zijn.. buikkrampjes?? Venkelthee
*meedoet, blij is dat we zo lekker naar Manchild kunnen gaan kijken en mijn arme oren weer rust krijgen*quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:26 schreef clauwheee het volgende:
![]()
* clauwheee] er nog een dansje tegenaan gooit [afbeelding
Nopequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
Whehe, mogen we niet meedoen?
Je moet ook een gozer sturen anders haal je die finale nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
Je moet gewoon niet mee doen aan die poppenkast en vriendjespolitiek vertoning.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet ook een gozer sturen anders haal je die finale niet
Aan watquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
erg leuk weer vanavondquote:
Nog beterquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet mee doen aan die poppenkast en vriendjespolitiek vertoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |