jaahaa (voor de 1000ste keer)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:58 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ik ben het niet met Wilders eens, nee, maar daarom hoeft ie van mij nog niet uit de politiek te stappen. Maar bekijk het eens van de andere kant: als een moslim de politiek in gaat en gaat pleiten voor invoering van de Islamitische wetgeving onder het mom van democratie? Gaan we die dan ook dezelfde beveiliging geven als dhr Wilders tegen al die rechts extremisten die hem dan willen lynchen?
dat je het serieus neemtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Jij bent nu heel erg cool. Toffe kerel. Stoer man!![]()
Hoezo off-topic? Al mijn post gaan keurig over Geert hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De magnetron gaat aan mijn neus voorbij dus..
En nu krijgen we in het weekend weer een mod die het topic op slot gaat gooien wegens de off-topic berichten en SCH weet weer van niets maandag....
Hoe voorspelbaar verloopt deze dag op Fok toch weer.
grol sch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hier wel andere teksten gelezen over bv. Abou Jahjah.
Dat verklaart veel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
OVSE: Er moet iets gebeuren in Nederland
AMSTERDAM (ANP) - 'Tolerantieambassadeur' Orhun van de OVSE heeft na een driedaags bezoek aan Nederland nog altijd zorgen over de houding tegenover moslims in Nederland. ,,Het is niet dramatisch, maar het is duidelijk dat er iets moet gebeuren in Nederland'', zei Orhun vrijdag aan het einde van zijn bezoek in Amsterdam.
Orhun treedt op namens het voorzitterschap over de 55 landen in de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa. Op verzoek van het kabinet bezocht hij Nederland. Het was zijn eerste bezoek als ambassadeur voor de bestrijding van intolerantie en discriminatie van moslims.
ik vond het idd een nogal turks klinkende naam. Het zal toch geen moslims zijnquote:
of je nog een paar leuke grappen en grollen achter de hand hebt om de boel weer eens lekker off topic te doen gaanquote:
het is weekend!quote:
doe maar een bitter lemon voor deze verzuurde linksche geitenbreierquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is weekend!dus of je een biertje lust.
van een site:quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
doe maar een bitter lemon voor deze verzuurde linksche geitenbreier![]()
Behalve dat dit to-taal niets met het topic te maken heeft vraag ik mij af waar de OVSE zich mee bemoeit. De naam van die 'Tolerantieambassadeur' spreekt natuurlijk ook boekdelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
OVSE: Er moet iets gebeuren in Nederland
AMSTERDAM (ANP) - 'Tolerantieambassadeur' Orhun van de OVSE heeft na een driedaags bezoek aan Nederland nog altijd zorgen over de houding tegenover moslims in Nederland. ,,Het is niet dramatisch, maar het is duidelijk dat er iets moet gebeuren in Nederland'', zei Orhun vrijdag aan het einde van zijn bezoek in Amsterdam.
Orhun treedt op namens het voorzitterschap over de 55 landen in de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa. Op verzoek van het kabinet bezocht hij Nederland. Het was zijn eerste bezoek als ambassadeur voor de bestrijding van intolerantie en discriminatie van moslims.
ik weet dat het off topic isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Behalve dat dit to-taal niets met het topic te maken heeft vraag ik mij af waar de OVSE zich mee bemoeit. De naam van die 'Tolerantieambassadeur' spreekt natuurlijk ook boekdelen.
Ik zie geen gebash, ok, sorry, ik had niet moeten zeggen dat ie een grote mond heeftquote:
quote:die laatste quote van jou is nou juist zo tekenend. immers bij elke vergelijkbare situatie zal de overheid precies hetzelfde doen, dat heeft niks te maken met het feit dat wilders een politicus is.
Ik bash hem nergens, dat jij dat nou zo graag wilt lezen, is jouw probleem. Ik stel alleen de ongelijkheid tussen de beveiliging die de overheid hem verstrekt en de beveiliging die de overheid andere burgers verstrekt aan de kaak.quote:derhalve blijft er eigenlijk niet veel meer over van alles wat je in dit topic zegt. overigens kan je bashen zonder te schelden en is in dit geval heel duidelijk dat je dit topic aangrijpt om op allerlei manieren wilders af te doen als een zielige jankzak, die zelf maar voor de kosten die anderen hem toebrengen moet opdraaien. terwijl de realiteit toch echt wel heel anders is.
Ik vind het geen ongelijkheid,quote:Op maandag 23 mei 2005 09:01 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ik zie geen gebash, ok, sorry, ik had niet moeten zeggen dat ie een grote mond heeft![]()
[..]
Sorry, maar ik geloof er werkelijk geen ene flikker van dat de overheid mij een cordon beveiligers gaat verstrekken als ik wat moslims tegen de haren in zou strijken.
[..]
Ik bash hem nergens, dat jij dat nou zo graag wilt lezen, is jouw probleem. Ik stel alleen de ongelijkheid tussen de beveiliging die de overheid hem verstrekt en de beveiliging die de overheid andere burgers verstrekt aan de kaak.
Naief of niet, zo zou het wel moeten.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het geen ongelijkheid,
In een maatschappij is het behoorlijk naief om te veronderstellen dat iedere gelijke rechtspersoon ook hetzelfde wordt gezien.
Ik weiger om Wilders als een symbool te gaan bekijken en hem daarom anders te behandelen dan andere Nederlanders.quote:Publieke figuren en zeker politici hebben een bepaalde rol in onze maatschappij, zij vormen een kernmerk en juist dat kenmerk is ons heilig en dient bescherming te ondervinden van de staat.
Ik stel dan ook nog steeds voor om Bush een rekening te sturen.quote:Ik vind het ook in beginsel ridicuul dat de politie geen mankracht heeft om bij een total-loss schade (ongeval) te komen assisteren als er geen gewonden zijn, maar tegelijkertijd wel 5000 man paraat heeft om Bush te begeleiden in Margraten.
Er zijn ook meer zaken waarvan ik vind dat de kosten op de beveiligde (of degene die de politie inshakelt) verhaald moetenw orden, maar zolang dat niet gebeurd mag Wilders best een mannetje of twee om zich heen hebben.
Een bedrag groot genoeg voor mensen om er in Emmen in de gemeenteraad over te babbelen en een topic op Fok er over te openenquote:Bovendien: Om welk bedrag (of mankracht) maken we ons nu druk?
Wilders is ook niet het symbool, maar zijn functie is dat wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:37 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Naief of niet, zo zou het wel moeten.
[..]
Ik weiger om Wilders als een symbool te gaan bekijken en hem daarom anders te behandelen dan andere Nederlanders.
[..]
Ik stel dan ook nog steeds voor om Bush een rekening te sturen.
[..]
Een bedrag groot genoeg voor mensen om er in Emmen in de gemeenteraad over te babbelen en een topic op Fok er over te openen
Helaas niet, maar nogmaals, dat zou wel zo moeten. Ze mogen best beter beveiligd zijn, maar dan wel uit eigen zak gefinancierd.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:44 schreef Elgigante het volgende:
Maar jij denkt ook dat een burgemeester, een bekend persoon of een captain of industry dezelfde behandeling krijgt als jij en ik als we in nood zitten?
Achterlijk niet hoor, ze kunnen hier alleen niet goed genoeg voetballen voor betaald voetbalquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef speedfreak1 het volgende:
Emmen.................. dat is toch achterlijk Nederland?
De burgemeesters eigen zak IS onze gemeentebelasting.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:55 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Helaas niet, maar nogmaals, dat zou wel zo moeten. Ze mogen best beter beveiligd zijn, maar dan wel uit eigen zak gefinancierd.
Interessant, dan ben jij er zeker ook voor dat iedereen exact hetzelfde bedrag aan belasting betaalt? Tenslotte heeft iedere nederlander hetzelfde recht op collectieve voorzieningen, iemand die veel belasting betaalt krijgt daar bijvoorbeeld niet een extra keurig verzorgde straat voor. Of zullen we de politie maar helemaal afschaffen, iedereen moet tenslotte maar voor zijn eigen veiligheid betalen, nou, dan hebben we die veldwachters ook niet meer nodig.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:55 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Helaas niet, maar nogmaals, dat zou wel zo moeten. Ze mogen best beter beveiligd zijn, maar dan wel uit eigen zak gefinancierd.
Oh jawel hoor, ze krijgen alleen niet hetzelfde als dat ze eredivisie zouden spelen.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Achterlijk niet hoor, ze kunnen hier alleen niet goed genoeg voetballen voor betaald voetbal
Trust me..... die gasten die er nu voetballen.... in hun huidige vorm... zijn echt niet goed genoeg voor het betaalde voetbal.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ze krijgen alleen niet hetzelfde als dat ze eredivisie zouden spelen.
Ook eerste divisie wordt gewoon betaald hoor (ook vortselijk als je het vergelijkt met een normale baan) of dacht je dat ze nog bij beunden hier en daar?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Trust me..... die gasten die er nu voetballen.... in hun huidige vorm... zijn echt niet goed genoeg voor het betaalde voetbal.
[Lekker offtopic trouwens]
Dus? Dan leert hij op z'n minst de waarde van beveiliging kennenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:02 schreef Elgigante het volgende:
De burgemeesters eigen zak IS onze gemeentebelasting.
Ongetwijfeld, maar dat doet niets af aan het feit dat het niet klopt en het niet zo zou moeten zijnquote:Zolang je met mensen werkt zul je ongelijkheid altijd houden en het is niet alleen slecht, het zorgt tevens voor motivatie bij anderen (maar ook frustratie).
Je zult simpelweg moeten accepteren dat George Orwell het goed gbeschreven heeft en daar niets aan zal veranderen.
Zou mooi zijn, maar je gaat het overdrijven. Theoretisch klinkt dit leuk, maar in de praktijk is dit natuurlijk onuitvoerbaar en dat weet je best.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:04 schreef speedfreak1 het volgende:
Interessant, dan ben jij er zeker ook voor dat iedereen exact hetzelfde bedrag aan belasting betaalt? Tenslotte heeft iedere nederlander hetzelfde recht op collectieve voorzieningen, iemand die veel belasting betaalt krijgt daar bijvoorbeeld niet een extra keurig verzorgde straat voor. Of zullen we de politie maar helemaal afschaffen, iedereen moet tenslotte maar voor zijn eigen veiligheid betalen, nou, dan hebben we die veldwachters ook niet meer nodig.
je geeft zelf het antwoord al in je volgende post:quote:Op maandag 23 mei 2005 12:02 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dus? Dan leert hij op z'n minst de waarde van beveiliging kennen
[..]
Ongetwijfeld, maar dat doet niets af aan het feit dat het niet klopt en het niet zo zou moeten zijn
Tja betaald worden ze hier wel.... maar echt niet vorstelijk vergeleken met een vaste baan.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook eerste divisie wordt gewoon betaald hoor (ook vortselijk als je het vergelijkt met een normale baan) of dacht je dat ze nog bij beunden hier en daar?
Wat is er onuitvoerbaar aan het sturen van een rekening aan de heer Wilders?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
je geeft zelf het antwoord al in je volgende post:
"Zou mooi zijn, maar je gaat het overdrijven. Theoretisch klinkt dit leuk, maar in de praktijk is dit natuurlijk onuitvoerbaar en dat weet je best."
Je zou het wel kunnen doen, maar hij betaalt hem toch niet en gelijk heeft hij of betalen Cohen, Ali de beveiliging ook uit eigen zak?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:33 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Wat is er onuitvoerbaar aan het sturen van een rekening aan de heer Wilders?
Die mogen ook een rekening gestuurd worden (Had ik al eerder gezegd)quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je zou het wel kunnen doen, maar hij betaalt hem toch niet en gelijk heeft hij of betalen Cohen, Ali de beveiliging ook uit eigen zak?
Voetbalclubs, festivals en concerten ook neem ik aan?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Die mogen ook een rekening gestuurd worden (Had ik al eerder gezegd)
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:51 schreef Elgigante het volgende:
Voetbalclubs, festivals en concerten ook neem ik aan?
quote:Moet Bea ook een rekening gestuurd worden voor alle kosten die wegens haar bezoek gemakt worden?
Die discussie wordt niet voor niets gevoerd, blijkbaar is niet iedereen het er meer mee eensquote:In Nederland hebben we het geaccepteerd (er is wel een discussie gaande) dat dergelijke kosten uiteindelijk op het bord van de belastingbetaler belanden, Wilders vormt hierin geen uitzondering.
Op die man, ja, niet z'n familie. Ik stel toch ook niet dat de familie van Wilders de rekening moet krijgen?quote:Kosten gemaakt bij een onterechte asielzoeker óók verhalen op deze man of familie?
Ik vind dat Wilders er recht op heeft, aangezien de rest er ook recht op schijnt te hebben.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef Vhiper het volgende:
[..]Zijn al plannen voor, geloof ik.
[..], maar ik ben de beroerdste niet, je mag het direct op haar uitkering inhouden
[..]
Die discussie wordt niet voor niets gevoerd, blijkbaar is niet iedereen het er meer mee eens
[..]
Op die man, ja, niet z'n familie. Ik stel toch ook niet dat de familie van Wilders de rekening moet krijgen?
Ik vind dat Wilders er geen recht op heeft en ik vind dat de rest dat ook niet heeftquote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef Elgigante het volgende:
Ik vind dat Wilders er recht op heeft, aangezien de rest er ook recht op schijnt te hebben.
Mochten eerdergenoemden de eigen kosten betalen dan rest Wilders natuurlijk niets anders, lijkt me logisch.
Als die man hier alleen komt, worden er alleen kosten gemaakt voor zijn aanvraag. Die dient hij dan ook te betalen, niet z'n familie. Overigens zal zowel hij als z'n familie zo arm als een kale kip zijn en dan, tsja, heb je een probleem.quote:Maar er worden kosten gemaakt voor de hele familie dus ook de hele familie moet betalen, risico van het vak als asielzoeker (in deze spreken we dan van goudzoeker).
Net als dat de voorstanders van Wilders het fantastisch vinden dat de weg voor Wilders wordt vrijgemaakt onder het mom van "democratie". Immers elke tegenwerking bij hem is in hun ogen een belemmering van die "democratie".quote:Het gevaar bestaat dat politici hun 'spelletjes' verder door kunnen voeren. Tegenstanders van Wilders zullen het zakelijk gezien niet zo heel erg vinden dat Wilders in het dagelijks leven en bij het uitoefenen van zijn functie belemmerd wordt namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |