Ik heb blijkbaar meer kennis van de term dan jij, aangezien jij regels aan en democratie verbind die er helemaal niet zijn en de argumenten die je aanhalat zijn op zijn zachtst gezegfd UITERST subjectief.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend als je het punt niet meer kan vatten. Mijn punt is helder en blijft staan.
Hij was gevaarlijk voor de egels die hij dagelijks door zijn ccauffeur liet doodrijden terwijl hij achterin zijn Daimler zat ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Was hij niet gevaarlijk dan? Dat hoor ik zo vaak over Halsema zeggen, dat mogen mensen ook vinden.
allemaal leuk en aardig en eenzijdig. heeft de goede man ook onderzoek gedaan naar de houding van moslims ten opzichte van niet-moslims?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
OVSE: Er moet iets gebeuren in Nederland
AMSTERDAM (ANP) - 'Tolerantieambassadeur' Orhun van de OVSE heeft na een driedaags bezoek aan Nederland nog altijd zorgen over de houding tegenover moslims in Nederland. ,,Het is niet dramatisch, maar het is duidelijk dat er iets moet gebeuren in Nederland'', zei Orhun vrijdag aan het einde van zijn bezoek in Amsterdam.
Orhun treedt op namens het voorzitterschap over de 55 landen in de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa. Op verzoek van het kabinet bezocht hij Nederland. Het was zijn eerste bezoek als ambassadeur voor de bestrijding van intolerantie en discriminatie van moslims.
Wil je dat iedere keer weer opnieuw horen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar opzetjes van je terwijl je niet met voorbeelden komt, redelijk zwakjes eigenlijk, de man is in jouw ogen zo slecht, dus dan lijkt me een feitelijk voorbeeld een kleine moeite.
Het is helder hoe je erover denkt, maar totaal niet onderbouwd. Je legt onderbuikgevoelens aan de dag.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend als je het punt niet meer kan vatten. Mijn punt is helder en blijft staan.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:58 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het is helder hoe je erover denkt, maar totaal niet onderbouwd. Je legt onderbuikgevoelens aan de dag.
Over intolerantie gesproken zeg. De cijfers van de Anne Frank Stichting over de periode kort na de moord op Theo van Gogh lieten een schokkend beeld zien:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
AMSTERDAM (ANP) - 'Tolerantieambassadeur' Orhun van de OVSE heeft na een driedaags bezoek aan Nederland nog altijd zorgen over de houding tegenover moslims in Nederland. ,,Het is niet dramatisch, maar het is duidelijk dat er iets moet gebeuren in Nederland'', zei Orhun vrijdag aan het einde van zijn bezoek in Amsterdam.
Absoluut niets, het is een ontwijkmanouvre.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef Tikorev het volgende:
Wat heeft dit bericht trouwens met het onderwerp te maken?
Jij bent nu heel erg cool. Toffe kerel. Stoer man!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef speedfreak1 het volgende:
Emmen.................. dat is toch achterlijk Nederland?
Ben je serieus daarover?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Jij bent nu heel erg cool. Toffe kerel. Stoer man!![]()
Maar jij hebt als lokale het bezoek meegemaakt. Hoe was het? Was er 500 man politie op de been? Of waren er gewoon 2 agenten die het enigszins in de gaten hielden?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:09 schreef pekel het volgende:
Trouwens, meneer Hans van Rossum van Leefbaar Emmen heeft wel meer geroepen de laatste tijd. Gelukkig neemt een groot gedeelte hem totaal niet serieus.
Dat vermoeden had ik al...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Absoluut niets, het is een ontwijkmanouvre.
Ik heb het niet eens meegemaakt. Ik ga niet voor een politicus m'n bed uit om gezellig op de markt te lopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:11 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt als lokale het bezoek meegemaakt. Hoe was het? Was er 500 man politie op de been? Of waren er gewoon 2 agenten die het enigszins in de gaten hielden?
Dat er spanningen waren lijkt me vrij duidelijk als je het nieuws in de gaten houdt, daarvoor hebben we de OVSE niet nodig, maar weet je met wie hij allemaal gesproken heeft eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
Orhun treedt op namens het voorzitterschap over de 55 landen in de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa. Op verzoek van het kabinet bezocht hij Nederland. Het was zijn eerste bezoek als ambassadeur voor de bestrijding van intolerantie en discriminatie van moslims.
Iedere keer opnieuw...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je dat iedere keer weer opnieuw horen.
Wat is UPG?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef speedfreak1 het volgende:
Met andere woorden, SCH is bij deze UPG
Uit Positie Geluld. Je zat dichtbij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat is UPG?
Uitgelulde Postende Gemenerik?
De magnetron gaat aan mijn neus voorbij dus..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:29 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Uit Positie Geluld. Je zat dichtbij.
feest der herkenningquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De magnetron gaat aan mijn neus voorbij dus..
En nu krijgen we in het weekend weer een mod die het topic op slot gaat gooien wegens de off-topic berichten en SCH weet weer van niets maandag....
Hoe voorspelbaar verloopt deze dag op Fok toch weer.
Ik vind het alleen irritant dat hij de moraalridder uithangt op punten waar hij het op dat moment mee eens is, verander de naam en zijn mening slaat als een blad aan een boom om.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
feest der herkenning![]()
en dat terwijl ik sch de laatste tijd juist zo goed bezig vond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |