abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27190696
OVSE: Er moet iets gebeuren in Nederland

AMSTERDAM (ANP) - 'Tolerantieambassadeur' Orhun van de OVSE heeft na een driedaags bezoek aan Nederland nog altijd zorgen over de houding tegenover moslims in Nederland. ,,Het is niet dramatisch, maar het is duidelijk dat er iets moet gebeuren in Nederland'', zei Orhun vrijdag aan het einde van zijn bezoek in Amsterdam.

Orhun treedt op namens het voorzitterschap over de 55 landen in de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa. Op verzoek van het kabinet bezocht hij Nederland. Het was zijn eerste bezoek als ambassadeur voor de bestrijding van intolerantie en discriminatie van moslims.
pi_27190768
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe niet zo denigrerend als je het punt niet meer kan vatten. Mijn punt is helder en blijft staan.
Ik heb blijkbaar meer kennis van de term dan jij, aangezien jij regels aan en democratie verbind die er helemaal niet zijn en de argumenten die je aanhalat zijn op zijn zachtst gezegfd UITERST subjectief.

Probeer nu eens als een volwassene te posten en ga niet alles omdraaien of ontwijken.

Jij zegt dat Wilders geen democraat is en een belediging voor de democratie, ik wil dat weleens horen nav OBJECTIEVE feiten ipv subjectieve toespelingen.
Yeah baby Yeah!
pi_27190844
quote:

[..]

Was hij niet gevaarlijk dan? Dat hoor ik zo vaak over Halsema zeggen, dat mogen mensen ook vinden.
Hij was gevaarlijk voor de egels die hij dagelijks door zijn ccauffeur liet doodrijden terwijl hij achterin zijn Daimler zat ja.

Tussen niets vinden en iets objectief vaststellen zit een groot verschil, als journalist behoor je dat toch te weten.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:53:35 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27190890
quote:

AMSTERDAM (ANP) - 'Tolerantieambassadeur' Orhun van de OVSE heeft na een driedaags bezoek aan Nederland nog altijd zorgen over de houding tegenover moslims in Nederland. ,,Het is niet dramatisch, maar het is duidelijk dat er iets moet gebeuren in Nederland'', zei Orhun vrijdag aan het einde van zijn bezoek in Amsterdam.

Orhun treedt op namens het voorzitterschap over de 55 landen in de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa. Op verzoek van het kabinet bezocht hij Nederland. Het was zijn eerste bezoek als ambassadeur voor de bestrijding van intolerantie en discriminatie van moslims.
allemaal leuk en aardig en eenzijdig. heeft de goede man ook onderzoek gedaan naar de houding van moslims ten opzichte van niet-moslims?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27191000
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik hoor alleen maar opzetjes van je terwijl je niet met voorbeelden komt, redelijk zwakjes eigenlijk, de man is in jouw ogen zo slecht, dus dan lijkt me een feitelijk voorbeeld een kleine moeite.
Wil je dat iedere keer weer opnieuw horen.
pi_27191062
quote:

[..]

Doe niet zo denigrerend als je het punt niet meer kan vatten. Mijn punt is helder en blijft staan.
Het is helder hoe je erover denkt, maar totaal niet onderbouwd. Je legt onderbuikgevoelens aan de dag.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27191208
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:58 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Het is helder hoe je erover denkt, maar totaal niet onderbouwd. Je legt onderbuikgevoelens aan de dag.
pi_27191280
Met andere woorden, SCH is bij deze UPG
Ik stem Wilders. U ook?
pi_27191286
quote:

Over intolerantie gesproken zeg. De cijfers van de Anne Frank Stichting over de periode kort na de moord op Theo van Gogh lieten een schokkend beeld zien:

Gevallen van anti-moslim geweld: 106
Gevallen van anti-autochtoon geweld: 34

Met 900.000 moslims en 14.000.000 autochtonen betekent dit dat 100.000 moslims gemiddeld 3,78 geweldsincidenten tegen autochtonen hebben gepleegd en dat 100.000 autochtonen gemiddeld ‘slechts’ 0,76 incidenten tegen moslims hebben gepleegd. Vijf keer meer dus.

Heeft die meneer van de OVSE daar ook nog wat over gezegd? Is er ook een ambassadeur voor de bestrijding van intolerantie tegenover autochtonen? Zo nee, laat ze dan oprotten ons te vertellen wat we moeten doen

Wat heeft dit bericht trouwens met het onderwerp te maken?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_27191358
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef Tikorev het volgende:
Wat heeft dit bericht trouwens met het onderwerp te maken?
Absoluut niets, het is een ontwijkmanouvre.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_27191373
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef speedfreak1 het volgende:
Emmen.................. dat is toch achterlijk Nederland?
Jij bent nu heel erg cool. Toffe kerel. Stoer man!
Hoi.
pi_27191401
Trouwens, meneer Hans van Rossum van Leefbaar Emmen heeft wel meer geroepen de laatste tijd. Gelukkig neemt een groot gedeelte hem totaal niet serieus.
Hoi.
pi_27191419
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:08 schreef pekel het volgende:

[..]

Jij bent nu heel erg cool. Toffe kerel. Stoer man!
Ben je serieus daarover?
Ik stem Wilders. U ook?
pi_27191475
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:09 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ben je serieus daarover?
Ik ga niet eens meer reageren op jou.
Hoi.
pi_27191494
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:09 schreef pekel het volgende:
Trouwens, meneer Hans van Rossum van Leefbaar Emmen heeft wel meer geroepen de laatste tijd. Gelukkig neemt een groot gedeelte hem totaal niet serieus.
Maar jij hebt als lokale het bezoek meegemaakt. Hoe was het? Was er 500 man politie op de been? Of waren er gewoon 2 agenten die het enigszins in de gaten hielden?
Ik stem Wilders. U ook?
pi_27191537
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Absoluut niets, het is een ontwijkmanouvre.
Dat vermoeden had ik al...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_27191549
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:11 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Maar jij hebt als lokale het bezoek meegemaakt. Hoe was het? Was er 500 man politie op de been? Of waren er gewoon 2 agenten die het enigszins in de gaten hielden?
Ik heb het niet eens meegemaakt. Ik ga niet voor een politicus m'n bed uit om gezellig op de markt te lopen.

Laat die politieke spelletjes maar lekker in de randstad, daar gaat het immers ook 90% van de keren over. Eens in de 3 jaar bestaat het Noorden.
Hoi.
pi_27191745
quote:

Dat er spanningen waren lijkt me vrij duidelijk als je het nieuws in de gaten houdt, daarvoor hebben we de OVSE niet nodig, maar weet je met wie hij allemaal gesproken heeft eigenlijk?

Ook grappig dat hij meteen een inschatting kan maken van een land na een 3-daags bezoek...
Yeah baby Yeah!
pi_27191805
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Wil je dat iedere keer weer opnieuw horen.
Iedere keer opnieuw...

Een slecht geheugen heb ik niet en ik kan me geen feiten van jou herineren,

refresh my memory please....

Je antwoord klinkt weer zo vreselijk voorspelbaar, is een normaal antwoord zo moeilijk of typ ik in een taal die jij niet machtig bent?
Yeah baby Yeah!
pi_27191975
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef speedfreak1 het volgende:
Met andere woorden, SCH is bij deze UPG
Wat is UPG?

Uitgelulde Postende Gemenerik?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:28:36 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27192011
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:27 schreef Elgigante het volgende:

Gemenerik?
pi_27192045
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:27 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat is UPG?

Uitgelulde Postende Gemenerik?
Uit Positie Geluld. Je zat dichtbij.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_27192116
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:29 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Uit Positie Geluld. Je zat dichtbij.
De magnetron gaat aan mijn neus voorbij dus..

En nu krijgen we in het weekend weer een mod die het topic op slot gaat gooien wegens de off-topic berichten en SCH weet weer van niets maandag....

Hoe voorspelbaar verloopt deze dag op Fok toch weer.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:34:35 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27192186
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De magnetron gaat aan mijn neus voorbij dus..

En nu krijgen we in het weekend weer een mod die het topic op slot gaat gooien wegens de off-topic berichten en SCH weet weer van niets maandag....

Hoe voorspelbaar verloopt deze dag op Fok toch weer.
feest der herkenning

en dat terwijl ik sch de laatste tijd juist zo goed bezig vond.
pi_27192401
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

feest der herkenning

en dat terwijl ik sch de laatste tijd juist zo goed bezig vond.
Ik vind het alleen irritant dat hij de moraalridder uithangt op punten waar hij het op dat moment mee eens is, verander de naam en zijn mening slaat als een blad aan een boom om.
Ja, hij heeft een goede column geschreven (vond ik) en hij ontvluchtte geen spiegelingen meer, jammer dat hij zich nu zo laat kennen, maar laten we positief het weekend in gaan en dit maar laten rusten.

Als voetbalclubs niet hoeven op te draaien voor de enorme kosten die gepaard gaan met de beveiliging en controle van supporters mag Wilders ook een beroep doen op het algemene belang (Hij is immers VOLKSvertegenwoordiger) en de kosten die hiermee gepaard gaan zijn een schijntje van eerder genoemde voorbeelden.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')