abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:42:25 #251
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27192408
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:58 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ik ben het niet met Wilders eens, nee, maar daarom hoeft ie van mij nog niet uit de politiek te stappen. Maar bekijk het eens van de andere kant: als een moslim de politiek in gaat en gaat pleiten voor invoering van de Islamitische wetgeving onder het mom van democratie? Gaan we die dan ook dezelfde beveiliging geven als dhr Wilders tegen al die rechts extremisten die hem dan willen lynchen?
jaahaa (voor de 1000ste keer)
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:09:02 #252
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27193066
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:08 schreef pekel het volgende:

[..]

Jij bent nu heel erg cool. Toffe kerel. Stoer man!
dat je het serieus neemt
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_27193834
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De magnetron gaat aan mijn neus voorbij dus..

En nu krijgen we in het weekend weer een mod die het topic op slot gaat gooien wegens de off-topic berichten en SCH weet weer van niets maandag....

Hoe voorspelbaar verloopt deze dag op Fok toch weer.
Hoezo off-topic? Al mijn post gaan keurig over Geert hoor.
pi_27193872
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:42 schreef McCarthy het volgende:

[..]

jaahaa (voor de 1000ste keer)
Ik heb hier wel andere teksten gelezen over bv. Abou Jahjah.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:43:24 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27193943
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb hier wel andere teksten gelezen over bv. Abou Jahjah.
grol sch?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:50:00 #256
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27194091
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
OVSE: Er moet iets gebeuren in Nederland

AMSTERDAM (ANP) - 'Tolerantieambassadeur' Orhun van de OVSE heeft na een driedaags bezoek aan Nederland nog altijd zorgen over de houding tegenover moslims in Nederland. ,,Het is niet dramatisch, maar het is duidelijk dat er iets moet gebeuren in Nederland'', zei Orhun vrijdag aan het einde van zijn bezoek in Amsterdam.

Orhun treedt op namens het voorzitterschap over de 55 landen in de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa. Op verzoek van het kabinet bezocht hij Nederland. Het was zijn eerste bezoek als ambassadeur voor de bestrijding van intolerantie en discriminatie van moslims.
Dat verklaart veel.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_27194144
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:50 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Dat verklaart veel.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:52:49 #258
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27194154
quote:

[..]

Dat verklaart veel.
ik vond het idd een nogal turks klinkende naam. Het zal toch geen moslims zijn
Hoe zit het trouwens met de rechten van de koerden in Turkije?
pi_27194155
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

grol sch?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:54:11 #260
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27194188
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

of je nog een paar leuke grappen en grollen achter de hand hebt om de boel weer eens lekker off topic te doen gaan
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:54:21 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27194196
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

het is weekend! dus of je een biertje lust.
pi_27194212
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is weekend! dus of je een biertje lust.
doe maar een bitter lemon voor deze verzuurde linksche geitenbreier
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:55:28 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27194228
quote:

[..]

Dat verklaart veel.
van een site:
Laat de OVSE eerst maar eens haar eigen nest schoonvegen.
Daar liggen nog bergen vuil waar de gemiddelde burger geen enkele weet van heeft.

Bijvoorbeeld over hun zeer nauwe samenwerking met NGO's als SOROS, Pax Christi, IKV of HCA en hun relatie met Max van der Stoel als Hoge Commissaris voor de minderheden.

Het is hoogtijd dat Den Haag eens openheid geeft aan de Nederlandse burger hoeveel miljoenen ero belastinggeld jaarlijks in het OVSE nonsens-potje verdwijnen.

Voor wie algemene informatie wil lezen: http://www.osce.org/
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:56:03 #264
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27194237
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:55 schreef SCH het volgende:

[..]

doe maar een bitter lemon voor deze verzuurde linksche geitenbreier
met of zonder gin?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:56:38 #265
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_27194251
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
OVSE: Er moet iets gebeuren in Nederland

AMSTERDAM (ANP) - 'Tolerantieambassadeur' Orhun van de OVSE heeft na een driedaags bezoek aan Nederland nog altijd zorgen over de houding tegenover moslims in Nederland. ,,Het is niet dramatisch, maar het is duidelijk dat er iets moet gebeuren in Nederland'', zei Orhun vrijdag aan het einde van zijn bezoek in Amsterdam.

Orhun treedt op namens het voorzitterschap over de 55 landen in de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa. Op verzoek van het kabinet bezocht hij Nederland. Het was zijn eerste bezoek als ambassadeur voor de bestrijding van intolerantie en discriminatie van moslims.
Behalve dat dit to-taal niets met het topic te maken heeft vraag ik mij af waar de OVSE zich mee bemoeit. De naam van die 'Tolerantieambassadeur' spreekt natuurlijk ook boekdelen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:57:45 #266
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27194281
pi_27194284
Oh stom natuurlijk, de islam is helemaal geen onderwerp van Wilders
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:58:29 #268
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27194304
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Behalve dat dit to-taal niets met het topic te maken heeft vraag ik mij af waar de OVSE zich mee bemoeit. De naam van die 'Tolerantieambassadeur' spreekt natuurlijk ook boekdelen.
ik weet dat het off topic is maar... ik kon niet anders dan reageren, anders krijgen we straks het idee dat die gast invloed heeft.
pi_27265006
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

komt ie: zijn citaten van jou.
Ik zie geen gebash, ok, sorry, ik had niet moeten zeggen dat ie een grote mond heeft
quote:
die laatste quote van jou is nou juist zo tekenend. immers bij elke vergelijkbare situatie zal de overheid precies hetzelfde doen, dat heeft niks te maken met het feit dat wilders een politicus is.

Sorry, maar ik geloof er werkelijk geen ene flikker van dat de overheid mij een cordon beveiligers gaat verstrekken als ik wat moslims tegen de haren in zou strijken.
quote:
derhalve blijft er eigenlijk niet veel meer over van alles wat je in dit topic zegt. overigens kan je bashen zonder te schelden en is in dit geval heel duidelijk dat je dit topic aangrijpt om op allerlei manieren wilders af te doen als een zielige jankzak, die zelf maar voor de kosten die anderen hem toebrengen moet opdraaien. terwijl de realiteit toch echt wel heel anders is.
Ik bash hem nergens, dat jij dat nou zo graag wilt lezen, is jouw probleem. Ik stel alleen de ongelijkheid tussen de beveiliging die de overheid hem verstrekt en de beveiliging die de overheid andere burgers verstrekt aan de kaak.
pi_27266269
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:01 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ik zie geen gebash, ok, sorry, ik had niet moeten zeggen dat ie een grote mond heeft
[..]

Sorry, maar ik geloof er werkelijk geen ene flikker van dat de overheid mij een cordon beveiligers gaat verstrekken als ik wat moslims tegen de haren in zou strijken.
[..]

Ik bash hem nergens, dat jij dat nou zo graag wilt lezen, is jouw probleem. Ik stel alleen de ongelijkheid tussen de beveiliging die de overheid hem verstrekt en de beveiliging die de overheid andere burgers verstrekt aan de kaak.
Ik vind het geen ongelijkheid,

In een maatschappij is het behoorlijk naief om te veronderstellen dat iedere gelijke rechtspersoon ook hetzelfde wordt gezien.
Publieke figuren en zeker politici hebben een bepaalde rol in onze maatschappij, zij vormen een kernmerk en juist dat kenmerk is ons heilig en dient bescherming te ondervinden van de staat.
Ik vind het ook in beginsel ridicuul dat de politie geen mankracht heeft om bij een total-loss schade (ongeval) te komen assisteren als er geen gewonden zijn, maar tegelijkertijd wel 5000 man paraat heeft om Bush te begeleiden in Margraten.
Er zijn ook meer zaken waarvan ik vind dat de kosten op de beveiligde (of degene die de politie inshakelt) verhaald moetenw orden, maar zolang dat niet gebeurd mag Wilders best een mannetje of twee om zich heen hebben.
Bovendien: Om welk bedrag (of mankracht) maken we ons nu druk?
Yeah baby Yeah!
pi_27267249
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik vind het geen ongelijkheid,

In een maatschappij is het behoorlijk naief om te veronderstellen dat iedere gelijke rechtspersoon ook hetzelfde wordt gezien.
Naief of niet, zo zou het wel moeten.
quote:
Publieke figuren en zeker politici hebben een bepaalde rol in onze maatschappij, zij vormen een kernmerk en juist dat kenmerk is ons heilig en dient bescherming te ondervinden van de staat.
Ik weiger om Wilders als een symbool te gaan bekijken en hem daarom anders te behandelen dan andere Nederlanders.
quote:
Ik vind het ook in beginsel ridicuul dat de politie geen mankracht heeft om bij een total-loss schade (ongeval) te komen assisteren als er geen gewonden zijn, maar tegelijkertijd wel 5000 man paraat heeft om Bush te begeleiden in Margraten.

Er zijn ook meer zaken waarvan ik vind dat de kosten op de beveiligde (of degene die de politie inshakelt) verhaald moetenw orden, maar zolang dat niet gebeurd mag Wilders best een mannetje of twee om zich heen hebben.
Ik stel dan ook nog steeds voor om Bush een rekening te sturen.
quote:
Bovendien: Om welk bedrag (of mankracht) maken we ons nu druk?
Een bedrag groot genoeg voor mensen om er in Emmen in de gemeenteraad over te babbelen en een topic op Fok er over te openen
pi_27267482
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:37 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Naief of niet, zo zou het wel moeten.
[..]

Ik weiger om Wilders als een symbool te gaan bekijken en hem daarom anders te behandelen dan andere Nederlanders.
[..]

Ik stel dan ook nog steeds voor om Bush een rekening te sturen.
[..]

Een bedrag groot genoeg voor mensen om er in Emmen in de gemeenteraad over te babbelen en een topic op Fok er over te openen
Wilders is ook niet het symbool, maar zijn functie is dat wel.

In die zin maakt het geen donder uit welke naam je invult, anderen denken daar helaas anders over.

Het is een belediging en minachting voor zijn kiezers om hem niet te beschermen, omdat je een maatschappij en een democratie tot de tand moet verdedigen, volksvertegenwoordigers zijn daar een belangrijk facet van.
Maar jij denkt ook dat een burgemeester, een bekend persoon of een captain of industry dezelfde behandeling krijgt als jij en ik als we in nood zitten?
Yeah baby Yeah!
pi_27267771
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:44 schreef Elgigante het volgende:

Maar jij denkt ook dat een burgemeester, een bekend persoon of een captain of industry dezelfde behandeling krijgt als jij en ik als we in nood zitten?
Helaas niet, maar nogmaals, dat zou wel zo moeten. Ze mogen best beter beveiligd zijn, maar dan wel uit eigen zak gefinancierd.
pi_27267799
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef speedfreak1 het volgende:
Emmen.................. dat is toch achterlijk Nederland?
Achterlijk niet hoor, ze kunnen hier alleen niet goed genoeg voetballen voor betaald voetbal
pi_27267990
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:55 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Helaas niet, maar nogmaals, dat zou wel zo moeten. Ze mogen best beter beveiligd zijn, maar dan wel uit eigen zak gefinancierd.
De burgemeesters eigen zak IS onze gemeentebelasting.
Zolang je met mensen werkt zul je ongelijkheid altijd houden en het is niet alleen slecht, het zorgt tevens voor motivatie bij anderen (maar ook frustratie).
Je zult simpelweg moeten accepteren dat George Orwell het goed gbeschreven heeft en daar niets aan zal veranderen.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')