Wat heb jij tegen lief zijn?...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Een topic met deze TT mag van mij helemaal gesepo't worden
Ik zal een ban aanvragen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef het_fokschaap het volgende:
kan er misschien wat strenger gemodereerd worden inzake het fipo geroep
Oei, het worden slechte whiskeys op de meet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens van whisky-advies voorzien
een rijmpje mag ook !quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik kon dichten had ik nu een gedicht gemaakt.
* Reya heeft vandaag al heel veel geschrevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik kon dichten had ik nu een gedicht gemaakt.
Je schrijft dagelijks gedichten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
* Reya heeft vandaag al heel veel geschreven
Maar ik heb nog wel een liefdesgedicht zonder naam
Wat triggert je precies om te gaan schrijven?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet dagelijks....soms meerdere op één dag, maar soms ook een week niet.
Ja haal er maar weer een ander bijquote:
Ja, want ik ben zelf zwak, zielig en hulpeloos.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja haal er maar weer een ander bij
Inspiratie...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat triggert je precies om te gaan schrijven?
Alle moderators halen grote broer Cynix erbijquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja haal er maar weer een ander bij
Terug Zoek Post![]()
Cynix is inderdaad groot en sterk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Alle moderators halen grote broer Cynix erbij
Vandaag ben ik met een kort verhaal bezig geweest...een monoloog van een ultiem bitter en cynisch persoon.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
Op zo'n manier.. Wat is je mooiste van vandaag?
Waarom die keuze?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Vandaag ben ik met een kort verhaal bezig geweest...een monoloog van een ultiem bitter en cynisch persoon.
Extreme karakters interesseren mijquote:
kort verhaal van ultiem bitter en cynisch persoon :quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Vandaag ben ik met een kort verhaal bezig geweest...een monoloog van een ultiem bitter en cynisch persoon.
ok, in dat geval...eet smakelijk !quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, ik ga het voedsel eerst klaarmaken en dan eten. Op die manier dus
Je herkent denk ik altijd wel stukjes van personages die je beschrijft in jezelf.. Extreme karakters zijn op zich interessant, vooral de vraag hoe zij zo geworden zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Extreme karakters interesseren mij
Meestal is het in een flits dat je voor een bepaalde inslag kiest. Het is overigens zeker niet autobiografisch, alhoewel ik sommige dingen zelf had kunnen zeggen.
Het kan geen kwaad hoor. Mijn substituut is een uiterst vervelend melig-zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef miss_sly het volgende:
Niks mis met nukkig, trouwens! Dat is best wel eens lekker op zijn tijd
Tegen nukkige mensen kun je juist vrolijk zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef miss_sly het volgende:
Niks mis met nukkig, trouwens! Dat is best wel eens lekker op zijn tijd
Het ligt er aan hoe je dat bedoelt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegen nukkige mensen kun je juist vrolijk zijn
Wordt er gekeurd dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef livEliveD het volgende:
Ja anders worden we even massaal publiek gekeurd
Zal ik anders ff een boekje opendoen![]()
Weet je, soms kan dat dan weer averechts werken,quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegen nukkige mensen kun je juist vrolijk zijn
Maar ik scheld toch nooit op jullie?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
Goh, je hebt niets te schelden op ons Lupa?
Kun je daar een teveel van krijgen dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kijk je wel uit voor een teveel aan fruitsuikers
Ik denk dan ook dat Reya dat vooral bedoelt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet je, soms kan dat dan weer averechts werken,
wat dan soms ook wel weer erg leuk is voor degene die zo vrolijk aan het doen is
tuurlijk...het blijft suiker. en suiker is puur vergif voor je lichaamquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je daar een teveel van krijgen dan?
Dan word je hyperactiefquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je daar een teveel van krijgen dan?
Kan ik me helemaal voorstellenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat Reya dat vooral bedoelt.
Valt volgens mij wel mee met de hoeveelheid die er in zit. Het is iig eetbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tuurlijk...het blijft suiker. en suiker is puur vergif voor je lichaam
Jahquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen
Erg leuk, iemand narren door ontzettend vriendelijk en vrolijk te blijven, als hij/zij nukkig/chagrijnig is![]()
* Maethor ook.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
Ik ga zo alweer slapen.. Ben nog steeds erg moe.
waarvan ? waarvan ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook moe, maar ik weet ook wel waarvan
* meetelt *quote:*aan het aftellen is
wat een suffe zooi vanavondquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga nog even Discovery Crime Night kijken en daarna ga ik ook slapen.
Was het maar van iets spannendsquote:
nog 2 nachtjes slapenquote:* meetelt *
Trustequote:welterusten !![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:
Dank je Sly, Meet en Lupa!
Jij ook slaap ze sly!
(off)
Te druk voor voorpretquote:
Weekje maar. En ik geloof dat ze internet hebben, dus ik kom wel een keertje kijken hoe het met jullie staatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:38 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
Hoe lang ga je eigenlijk weg, miss_sly?
En Goedemorgen Reyaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:38 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
Hoe lang ga je eigenlijk weg, miss_sly?
Da's dan weer lief.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weekje maar. En ik geloof dat ze internet hebben, dus ik kom wel een keertje kijken hoe het met jullie staat
Conform TT ben ik natuurlijk ook best wel liefquote:
pff.. doe je ook zo tegen je vriendin?quote:
dan weten we ook waaromquote:
Wat is er?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:01 schreef Reya het volgende:
Ik sta echt op uitbarsten
* Reya gaat even ergens afleiding zoeken
quote:
Nee, eigenlijk nietquote:
Ziet er goed uit als je van zon en strand houdt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
http://www.hotelambrosia.com.tr/
Hier ga ik heen
Dat weet ik nogn iet, dit is voor het eerst dat ik dat doequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ziet er goed uit als je van zon en strand houdt.
Het wordt vast slecht weerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Hier ga ik heen
Ksst! Lezen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het hier gezellig. Ik ga maar gauw weer weg om te lezen.
wat ziet dat er lekker decadent uit miss_slyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier ga ik heen
raam-topic ? weer eens iets anders dan een naam-topicquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:55 schreef Alicey het volgende:
Waar ben ik aan begonnen met mijn reacties in het raam-topic... Ik zal het maar als compliment opvatten.
Noujaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
raam-topic ? weer eens iets anders dan een naam-topic
Hoihoi!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:10 schreef het_fokschaap het volgende:
oh...en natuurlijk goedemorgen allemaal !![]()
Apart tiepje, die Schtoppel-figuur, maar dan nog is het gewoon een complimentje, hoor Aliceyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:55 schreef Alicey het volgende:
Waar ben ik aan begonnen met mijn reacties in het raam-topic... Ik zal het maar als compliment opvatten.
Ja he? Lijkt me best een keer leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat ziet dat er lekker decadent uit miss_sly
heerlijk !
Ik vast het zo maar op ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Apart tiepje, die Schtoppel-figuur, maar dan nog is het gewoon een complimentje, hoor Alicey
hoe is het weer daar nu ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja he? Lijkt me best een keer leuk
Ik ga er iig ten volle van genieten
volgens mij is het alleen 1 mei echt goed weer geweest. daarna beetje behelpen, al weet ik niet hoe het weer was toen ik in Marokko en Dublin zatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
Nouja, heel erg slecht is het weer toch niet geweest.. Vandaag is het dan weer wel drie keer niks, dat dan weer wel..
Als we er arriveren is er een depressie (volgens weeronline) en dan is het maar 24 graden. Vanaf maandag wordt het weer 28-32 graden. In de nabijheid van water is dat wel primaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoe is het weer daar nu ?
het kan bijna niet slechter dan in NL in mei
Oei, twee vervelende dingen die je niet 1,2,3 oplostquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Insomnia plus een sluimerend conflict met mijn ouders...
Eén plus één is twee, I guess
Nee!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:35 schreef ATuin-hek het volgende:
muziek is geweldig.
Gelukkig, dan valt het nog mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben ook niet depri...maar een paar dingen gewoon zat
Aie... Succes!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Insomnia plus een sluimerend conflict met mijn ouders...
Eén plus één is twee, I guess
Zorg dat je dat gevoel niet te lang vasthoudt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben ook niet depri...maar een paar dingen gewoon zat
Wel vaag ja.. Ik val zelf nog wel mee dan geloof ik.. Na wat weed een keer angstaanvallen gehad, en na een overmatige hoeveelheid vodka heb ik wel eens erg lang gezocht naar iets wat ik in mijn handen had.quote:
Anthraxx is volgens mij aanwezig..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:12 schreef Maethor het volgende:
Standaardafwijking
Ik heb in het SES feedbacktopic al om mods geroepen.
Idd... al staat ie er al n week.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
Ik heb maar even geedit, een telefoonnummer is niet zo goed als dat blijft staan..
dit zijn de grote vragen van het levenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef Bensel het volgende:
vlgens topic gaat over depri zijn? en doet iedereen daar dan vrolijk?
Goed plan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef Bensel het volgende:
volgend topic gaat over depri zijn? en doet iedereen daar dan vrolijk?
Hm.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
Omdat je bezig was met scheren, nagels lakken, etc., etc.
Dat zijn mensen die zichzelf graag zien schrijven, maar het commentaar er op missen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Andere grote vragen zijn waarom sommige mensen reply'en op hun eigen posts![]()
Goedzo! Je hebt je autoriteit weer laten gelden!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Ik heb net drie mensen van de FP geband. Mijn dag is weer goed![]()
Vrolijk doen in een vrolijk topic is toch ook niets mis mee?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef Bensel het volgende:
Kom op jongens en meiden doorposten, kunnen we vrolijk gaan doen in een depri topic.. (wat toch leuker is dan depri doen in een vrolijk topic.. )
Aah, dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Ik heb net drie mensen van de FP geband. Mijn dag is weer goed![]()
Ik doe met je mee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrolijk doen in een vrolijk topic is toch ook niets mis mee?
Ik ben ook stiekem een kloon van Alicey.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die zichzelf graag zien schrijven, maar het commentaar er op missen.
he WTH? ik volg het niet meer.. kan iemand niet eens een uitgebreide sheet maken wie nou kloon is van wie enz?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat ik rude op dit scherm had staan.
Nou ja, dan is deze cover ook maar omver
Ik barst van de clones zoals jullie zien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat ik rude op dit scherm had staan.
Nou ja, dan is deze cover ook maar omver
Wat mijn clone zegtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik barst van de clones zoals jullie zien.
Nou, dan flikker je toch lekker opquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dan flikker je toch lekker op
Hmm, zoiets zou ik normaal nooit zeggen
maar als dat is wat je wilt....
Van wie ben jij dan wel niet een cloon?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Bensel het volgende:
Ben ik dan de enige cloonloze (is dat een woord?) user hier op fok?
jee, laten we een rel beginnen op deze saaie vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik ben een kloon van Haus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Bensel het volgende:
en nog niet eens mod..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:34 schreef Maethor het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik ben een kloon van Haus.
Een mod-account is genoeg. Zo kan ik ook nog als gewone user posten.quote:
Wordt rustig daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Bensel het volgende:
hmm.. dit geeft toch ineens een heel ander beeld van de meet
ik ben ook volledig cloonloos!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Bensel het volgende:
Komen er maar 2 personen opdagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Bensel het volgende:
hmm.. dit geeft toch ineens een heel ander beeld van de meet
Mijn kloonquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je clones geen mod zijn, zie ook Reya.
quote:
en voor jou uiteraard ook:quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
Oh, shit.. Het was de bedoeling dat ik dat als miss sly zei.
maar maar.. miss sly HEEFT dat al gezegd.. Hmm.. ik geloof je nu niet meer hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, shit.. Het was de bedoeling dat ik dat als miss sly zei.
Ik ben jouw kloon niet!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Vertel eens wat er is Lupa, je hebt vandaag in 3 posts al 5 keer boos gesmileyd tegen me.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
maar maar.. miss sly HEEFT dat al gezegd.. Hmm.. ik geloof je nu niet meer hoor![]()
Gelukkig heb ik IRL geen klonen.quote:
Ok, da's dan iig duidelijk.quote:En verder heb ik gewoon te weinig geslapen vannacht.
Zo'n idee krijg ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Uiteindelijk komen alleen Alicey en Haus op de meet. Alle andere users op WFL zijn gewoon klonen van die twee.
Da's wel een technische vraag. Enkele van mijn accounts zijn ouder dan mijn huidige account. Is het nog steeds technisch gezien zo dat ik een clone ben, of is het ook valide om te stellen dat mijn eerdere accounts een clone van mij zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef Bensel het volgende:
hee, ik ben ook geen kloon.. geloof ik.. nee.. echt ik ben geen kloon.. Okee, wie kan ff een FA roepen.. ?
Dat is alleen wanneer het voor anderen niet meer mogelijk is om er tussen te komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:45 schreef Bensel het volgende:
Pff. onderlinge afspraken he.. Moet ik de OPTA erbij halen?
Is dat niet zo dan? Ik zie al wel dat dit volgende week WFL een andere naam krijgt: Het privekeldertjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is alleen wanneer het voor anderen niet meer mogelijk is om er tussen te komen.
Misschien heeft iemand anders wel stikum een clone van je gemaakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:46 schreef Bensel het volgende:
maar een vraag die voor mij niet geld aangezien ik geen clones heb.. Denk ik
Ik in mijn eentje met Haus?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Ik zie al wel dat dit volgende week WFL een andere naam krijgt: Het privekeldertje
Ligt gewoon aan welke account je als je voornaamste ziet, imoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel een technische vraag. Enkele van mijn accounts zijn ouder dan mijn huidige account. Is het nog steeds technisch gezien zo dat ik een clone ben, of is het ook valide om te stellen dat mijn eerdere accounts een clone van mij zijn?
Ok, dan ben ik geen clone, maar heb ik wel clones.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan welke account je als je voornaamste ziet, imo
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
Ducks and hides
Het blijft uitreraard wel openbaar.. alleen kunnen wij dan niet meer posten. (voyeurisme is ook leukquote:
STIEKEM!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
Misschien heeft iemand anders wel stikum een clone van je gemaakt.
LOL Da's nog eens creatief.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Die ken ik niet.
Edit: ik vertaalde 'eenden en huiden'.
Ha, dat is meer de sfeer ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef miss_sly het volgende:
[dinosaur mode]NO, not the clone, not the clone (* Bensel slaat alicey met een koekepanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand anders wel stikum een clone van je gemaakt.
Dinosaurussen die met koekenpannen slaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
[dinosaur mode]NO, not the clone, not the clone (* Bensel] slaat alicey met een koekepan) [/dinosaur mode
OMG.. Ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef Bensel het volgende:
ik zie het volgende Fokke en Fok!ke stripje al komen
Er valt vast genoeg aan krachten te rekenen, dus jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Touwen en kettingen hadden natuurkundigen het toch ook wel op?
Da's nou weer het voordeel van natuurkundigen, je verzint er een wetenschappelijk kader bij en ze gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Er valt vast genoeg aan krachten te rekenen, dus ja
Tv serie dinosaurs ken je toch wel? Beetje de voorloper van the simsons (Lol@ woordspelingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dinosaurussen die met koekenpannen slaan?
Neeheej want het is teeveeequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
Tv serie dinosaurs ken je toch wel? Beetje de voorloper van the simsons (Lol@ woordspeling)'
De baby had altijd een koekepan, en zei altijd: not the mama!, not the mama, en sloeg dan de vaderfiguur op z'n kop met de koekepan.. (okee. dit moet je echt zien, klinkt noogal dom zo.. )
'Voel je hoe je nu met 100 Newton tegen het bed wordt aangeklemd'quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's nou weer het voordeel van natuurkundigen, je verzint er een wetenschappelijk kader bij en ze gaan.
Mijn vorige vaste relatie dateert alweer van twee jaar terug, en daarna is mijn leven ook allesbehalve avontuurlijk geweest, dus je kan wel eens gelijk hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:59 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij illustreert dit topic uitstekend dat de meeste W-mensen geen (sex-)leven hebben![]()
Ikke wel hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:59 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij illustreert dit topic uitstekend dat de meeste W-mensen geen (sex-)leven hebben![]()
Het ploptopic.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:03 schreef ReCreative het volgende:
Of een topic waar ik mijn ei kwijt kan?
100 Newton is volgens mij wel iets eh... tequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:57 schreef Reya het volgende:
[..]
'Voel je hoe je nu met 100 Newton tegen het bed wordt aangeklemd'![]()
Het zou best kunnen.. Aandacht vragen enzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij vindt Doffy het gewoon leuk om hier met enige regelmaat te zitten chagrijnen zodat wij ons zorgen om hem maken.
Dat geeft weer een heel andere kijk op MPSquote:
DID tegenwoordig Sorry, ik kan slecht tegen gebruik van verouderde termen, zal wel een tic zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat geeft weer een heel andere kijk op MPS
Goedemiddag!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:13 schreef Yosomite het volgende:
Goedemiddag, bijna weekend
quote:
Hier heeft het alleen vanochtend flink geregend..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het regent wel, maar het is lekker warm buiten.
Het is hier nu ook droog, en af en toe komt zelfs de zon tevoorschijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
Hier heeft het alleen vanochtend flink geregend..
Jep.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is hier nu ook droog, en af en toe komt zelfs de zon tevoorschijn.
Dan wordt het bij ons ook snel beter. Want de wind komt vanuit het zuidwesten.quote:
Nee, maar ik zit straks drie uren in de trein.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:19 schreef Yosomite het volgende:
Ben je al klaar met het grote leeswerk
Dat vind ik dan weer minder.. Als ik van Haus een avond harde sex krijg, krijg jij dat dus ook, maar dan iets later?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dan wordt het bij ons ook snel beter. Want de wind komt vanuit het zuidwesten.
Dus alles wat jij krijgt Alicey, krijgen wij ook , alleen wat later.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
Als ik van Haus een avond harde sex krijg,
Ik heb vandaag wel meer foute dingen gezegd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoiets zou IK niet eens zeggen!
Ik heb wat gemist. Ik moet even teruglezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder.. Als ik van Haus een avond harde sex krijg, krijg jij dat dus ook, maar dan iets later?
Friese sex, het ultieme?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Ik moet even teruglezen.
Huh? Je haalt volgens mij het een en ander door elkaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Friese sex, het ultieme?
Komt Haus vanavond uit Rotterdam terug naar Groningen en gaat langs DenHaag, Amsterdam, Nijmegen, Deventer, Zwolle, Leeuwarden en terug naar zijn studentenflat in Groningen?
En dan heeft hij allen? van de vaste kern van WFL gehad.
Die heeft een druk dagje.
Ahem. Jij kwam ook op het zesde niveau van de hel terecht dacht ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Doffy het volgende:
Hey hey, ik distantieer mij van deze zondige, seksbeluste janboel
Sorry, we waren even vergeten rekening te houden met je geloof..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Doffy het volgende:
Hey hey, ik distantieer mij van deze zondige, seksbeluste janboel
Maar ik op het 8e... Vroeger.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ahem. Jij kwam ook op het zesde niveau van de hel terecht dacht ik.
Ook dat nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Huh? Je haalt volgens mij het een en ander door elkaar.
Nou heb [i]ik[/ik] het nog beloofd ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Ik begrijp dat jij en Lupa met elkaar gaan vechten om Haus.
Haus moet dus in R'dam of in Leuwarden zitten (ik veronderstl R'dam)
Het is zuidwesten wind
Dus alles wat jij krijgt, krijgen wij ook: wij zijn de WFL kern
Dus wij krijgen sex met Haus, want dat is de beloning die je ons beloofde.
Wij, de harde WFL kern, kunnen dit dan ook bijzonder waarderen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou heb [i]ik[/ik] het nog beloofd ook?
Een student kan nou eenmaal niet alleen van zn stufi rondkomenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Friese sex, het ultieme?
Komt Haus vanavond uit Rotterdam terug naar Groningen en gaat langs DenHaag, Amsterdam, Nijmegen, Deventer, Zwolle, Leeuwarden en terug naar zijn studentenflat in Groningen?
En dan heeft hij allen? van de vaste kern van WFL gehad.
Die heeft een druk dagje.
Ik ben haar nu aan het leren hoe je moet koppiepeesten en meeltjes moet versturen, fok!ken duurt denk ik nog wel ff. Maar ik denk niet dat ze geschrokken zou zijn hoor. Sex is bij ons thuis een heel bespreekbaar onderwerp.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:44 schreef Doffy het volgende:
Ik hoop maar dat de moeder van Haus dit niet leest
Dat wil ik helemaal niet, Haus wil ik voor mezelf.. Maar jij maakte dat er van.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:38 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wij, de harde WFL kern, kunnen dit dan ook bijzonder waarderen.
Mag ik je namens de WFL kern onze dank uitspreken dat je Haus met ons wilt delen.
Alleen bespreekbaar of ook praktisch gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben haar nu aan het leren hoe je moet koppiepeesten en meeltjes moet versturen, fok!ken duurt denk ik nog wel ff. Maar ik denk niet dat ze geschrokken zou zijn hoor. Sex is bij ons thuis een heel bespreekbaar onderwerp.![]()
Je kunt weer lachen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:44 schreef Doffy het volgende:
Ik hoop maar dat de moeder van Haus dit niet leest
Ik had je anders als een bijzonder sociale mod in mijn gedachte, die alles met haar WFL kinderen deelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet, Haus wil ik voor mezelf.. Maar jij maakte dat er van.
Wat een stelletje klootzakken bij de VVD...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Reya het volgende:
De holocaust komt terug! En het komt allemaal door jullie, ketters!
Ik geef toe dat ik nogal tekeer ben gegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Reya het volgende:
Gaat weer lekker.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Reya het volgende:
Ik wil veel met jullie delen, maar Haus niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik had je anders als een bijzonder sociale mod in mijn gedachte, die alles met haar WFL kinderen deelt.
En dat ga je nu ontkennen?![]()
Zelfs niet met je kloon?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil veel met jullie delen, maar Haus niet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil veel met jullie delen, maar Haus niet.
Dan kom ik zelf wel in plaats van Haus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:58 schreef Yosomite het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Radeloos
Diep in de put
Put nog dieper uitgraven
Moordneigingen
Alicey tegen de muur, muur omtrekken.
Voortaan altijd slechte dingen denken over Alicey
Maar dan komt lieve Alicey en zegt: Alsjeblieft. Ik wil het goed maken.
Hier is Haus!
zeg ik dan!
He een date.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kom ik zelf wel in plaats van Haus.
OMGquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
He een date.
Zullen we afspreken op Fok
om zeg 16:01?
Zal ik deze dan maar stilletjes voorbij laten gaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alleen bespreekbaar of ook praktisch gezien?
Niet persoonlijk opvatten, ik ben gewoon in een strontvervelende bui
Je mag het natuurlijk ook wel afstraffen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zal ik deze dan maar stilletjes voorbij laten gaan?
Te laat!quote:
Succes!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Te laat!
Gemiste kans. Herkansing
UIt pure vrijdagmiddagfrustratie ga ik onze tijger uitlaten in de regen. Tot later.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |