quote:
Nee, eigenlijk nietquote:
Ziet er goed uit als je van zon en strand houdt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
http://www.hotelambrosia.com.tr/
Hier ga ik heen
Dat weet ik nogn iet, dit is voor het eerst dat ik dat doequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ziet er goed uit als je van zon en strand houdt.
Het wordt vast slecht weerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Hier ga ik heen
Ksst! Lezen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het hier gezellig. Ik ga maar gauw weer weg om te lezen.
wat ziet dat er lekker decadent uit miss_slyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier ga ik heen
raam-topic ? weer eens iets anders dan een naam-topicquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:55 schreef Alicey het volgende:
Waar ben ik aan begonnen met mijn reacties in het raam-topic... Ik zal het maar als compliment opvatten.
Noujaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
raam-topic ? weer eens iets anders dan een naam-topic
Hoihoi!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:10 schreef het_fokschaap het volgende:
oh...en natuurlijk goedemorgen allemaal !![]()
Apart tiepje, die Schtoppel-figuur, maar dan nog is het gewoon een complimentje, hoor Aliceyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:55 schreef Alicey het volgende:
Waar ben ik aan begonnen met mijn reacties in het raam-topic... Ik zal het maar als compliment opvatten.
Ja he? Lijkt me best een keer leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat ziet dat er lekker decadent uit miss_sly
heerlijk !
Ik vast het zo maar op ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Apart tiepje, die Schtoppel-figuur, maar dan nog is het gewoon een complimentje, hoor Alicey
hoe is het weer daar nu ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja he? Lijkt me best een keer leuk
Ik ga er iig ten volle van genieten
volgens mij is het alleen 1 mei echt goed weer geweest. daarna beetje behelpen, al weet ik niet hoe het weer was toen ik in Marokko en Dublin zatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
Nouja, heel erg slecht is het weer toch niet geweest.. Vandaag is het dan weer wel drie keer niks, dat dan weer wel..
Als we er arriveren is er een depressie (volgens weeronline) en dan is het maar 24 graden. Vanaf maandag wordt het weer 28-32 graden. In de nabijheid van water is dat wel primaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoe is het weer daar nu ?
het kan bijna niet slechter dan in NL in mei
Oei, twee vervelende dingen die je niet 1,2,3 oplostquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Insomnia plus een sluimerend conflict met mijn ouders...
Eén plus één is twee, I guess
Nee!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:35 schreef ATuin-hek het volgende:
muziek is geweldig.
Gelukkig, dan valt het nog mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben ook niet depri...maar een paar dingen gewoon zat
Aie... Succes!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Insomnia plus een sluimerend conflict met mijn ouders...
Eén plus één is twee, I guess
Zorg dat je dat gevoel niet te lang vasthoudt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben ook niet depri...maar een paar dingen gewoon zat
Wel vaag ja.. Ik val zelf nog wel mee dan geloof ik.. Na wat weed een keer angstaanvallen gehad, en na een overmatige hoeveelheid vodka heb ik wel eens erg lang gezocht naar iets wat ik in mijn handen had.quote:
Anthraxx is volgens mij aanwezig..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:12 schreef Maethor het volgende:
Standaardafwijking
Ik heb in het SES feedbacktopic al om mods geroepen.
Idd... al staat ie er al n week.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
Ik heb maar even geedit, een telefoonnummer is niet zo goed als dat blijft staan..
dit zijn de grote vragen van het levenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef Bensel het volgende:
vlgens topic gaat over depri zijn? en doet iedereen daar dan vrolijk?
Goed plan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef Bensel het volgende:
volgend topic gaat over depri zijn? en doet iedereen daar dan vrolijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |