Weet je, soms kan dat dan weer averechts werken,quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegen nukkige mensen kun je juist vrolijk zijn
Maar ik scheld toch nooit op jullie?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
Goh, je hebt niets te schelden op ons Lupa?
Kun je daar een teveel van krijgen dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kijk je wel uit voor een teveel aan fruitsuikers
Ik denk dan ook dat Reya dat vooral bedoelt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet je, soms kan dat dan weer averechts werken,
wat dan soms ook wel weer erg leuk is voor degene die zo vrolijk aan het doen is
tuurlijk...het blijft suiker. en suiker is puur vergif voor je lichaamquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je daar een teveel van krijgen dan?
Dan word je hyperactiefquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je daar een teveel van krijgen dan?
Kan ik me helemaal voorstellenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat Reya dat vooral bedoelt.
Valt volgens mij wel mee met de hoeveelheid die er in zit. Het is iig eetbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tuurlijk...het blijft suiker. en suiker is puur vergif voor je lichaam
Jahquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen
Erg leuk, iemand narren door ontzettend vriendelijk en vrolijk te blijven, als hij/zij nukkig/chagrijnig is![]()
* Maethor ook.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
Ik ga zo alweer slapen.. Ben nog steeds erg moe.
waarvan ? waarvan ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook moe, maar ik weet ook wel waarvan
* meetelt *quote:*aan het aftellen is
wat een suffe zooi vanavondquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga nog even Discovery Crime Night kijken en daarna ga ik ook slapen.
Was het maar van iets spannendsquote:
nog 2 nachtjes slapenquote:* meetelt *
Trustequote:welterusten !![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:
Dank je Sly, Meet en Lupa!
Jij ook slaap ze sly!
(off)
Te druk voor voorpretquote:
Weekje maar. En ik geloof dat ze internet hebben, dus ik kom wel een keertje kijken hoe het met jullie staatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:38 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
Hoe lang ga je eigenlijk weg, miss_sly?
En Goedemorgen Reyaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:38 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
Hoe lang ga je eigenlijk weg, miss_sly?
Da's dan weer lief.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weekje maar. En ik geloof dat ze internet hebben, dus ik kom wel een keertje kijken hoe het met jullie staat
Conform TT ben ik natuurlijk ook best wel liefquote:
pff.. doe je ook zo tegen je vriendin?quote:
dan weten we ook waaromquote:
Wat is er?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:01 schreef Reya het volgende:
Ik sta echt op uitbarsten
* Reya gaat even ergens afleiding zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |