Wat heb jij tegen lief zijn?...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Een topic met deze TT mag van mij helemaal gesepo't worden
Ik zal een ban aanvragen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef het_fokschaap het volgende:
kan er misschien wat strenger gemodereerd worden inzake het fipo geroep
Oei, het worden slechte whiskeys op de meet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens van whisky-advies voorzien
een rijmpje mag ook !quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik kon dichten had ik nu een gedicht gemaakt.
* Reya heeft vandaag al heel veel geschrevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik kon dichten had ik nu een gedicht gemaakt.
Je schrijft dagelijks gedichten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
* Reya heeft vandaag al heel veel geschreven
Maar ik heb nog wel een liefdesgedicht zonder naam
Wat triggert je precies om te gaan schrijven?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet dagelijks....soms meerdere op één dag, maar soms ook een week niet.
Ja haal er maar weer een ander bijquote:
Ja, want ik ben zelf zwak, zielig en hulpeloos.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja haal er maar weer een ander bij
Inspiratie...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat triggert je precies om te gaan schrijven?
Alle moderators halen grote broer Cynix erbijquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja haal er maar weer een ander bij
Terug Zoek Post![]()
Cynix is inderdaad groot en sterk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Alle moderators halen grote broer Cynix erbij
Vandaag ben ik met een kort verhaal bezig geweest...een monoloog van een ultiem bitter en cynisch persoon.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
Op zo'n manier.. Wat is je mooiste van vandaag?
Waarom die keuze?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Vandaag ben ik met een kort verhaal bezig geweest...een monoloog van een ultiem bitter en cynisch persoon.
Extreme karakters interesseren mijquote:
kort verhaal van ultiem bitter en cynisch persoon :quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Vandaag ben ik met een kort verhaal bezig geweest...een monoloog van een ultiem bitter en cynisch persoon.
ok, in dat geval...eet smakelijk !quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, ik ga het voedsel eerst klaarmaken en dan eten. Op die manier dus
Je herkent denk ik altijd wel stukjes van personages die je beschrijft in jezelf.. Extreme karakters zijn op zich interessant, vooral de vraag hoe zij zo geworden zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Extreme karakters interesseren mij
Meestal is het in een flits dat je voor een bepaalde inslag kiest. Het is overigens zeker niet autobiografisch, alhoewel ik sommige dingen zelf had kunnen zeggen.
Het kan geen kwaad hoor. Mijn substituut is een uiterst vervelend melig-zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef miss_sly het volgende:
Niks mis met nukkig, trouwens! Dat is best wel eens lekker op zijn tijd
Tegen nukkige mensen kun je juist vrolijk zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef miss_sly het volgende:
Niks mis met nukkig, trouwens! Dat is best wel eens lekker op zijn tijd
Het ligt er aan hoe je dat bedoelt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegen nukkige mensen kun je juist vrolijk zijn
Wordt er gekeurd dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef livEliveD het volgende:
Ja anders worden we even massaal publiek gekeurd
Zal ik anders ff een boekje opendoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |