Er valt vast genoeg aan krachten te rekenen, dus jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Touwen en kettingen hadden natuurkundigen het toch ook wel op?
Da's nou weer het voordeel van natuurkundigen, je verzint er een wetenschappelijk kader bij en ze gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Er valt vast genoeg aan krachten te rekenen, dus ja
Tv serie dinosaurs ken je toch wel? Beetje de voorloper van the simsons (Lol@ woordspelingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dinosaurussen die met koekenpannen slaan?
Neeheej want het is teeveeequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
Tv serie dinosaurs ken je toch wel? Beetje de voorloper van the simsons (Lol@ woordspeling)'
De baby had altijd een koekepan, en zei altijd: not the mama!, not the mama, en sloeg dan de vaderfiguur op z'n kop met de koekepan.. (okee. dit moet je echt zien, klinkt noogal dom zo.. )
'Voel je hoe je nu met 100 Newton tegen het bed wordt aangeklemd'quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's nou weer het voordeel van natuurkundigen, je verzint er een wetenschappelijk kader bij en ze gaan.
Mijn vorige vaste relatie dateert alweer van twee jaar terug, en daarna is mijn leven ook allesbehalve avontuurlijk geweest, dus je kan wel eens gelijk hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:59 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij illustreert dit topic uitstekend dat de meeste W-mensen geen (sex-)leven hebben![]()
Ikke wel hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:59 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij illustreert dit topic uitstekend dat de meeste W-mensen geen (sex-)leven hebben![]()
Het ploptopic.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:03 schreef ReCreative het volgende:
Of een topic waar ik mijn ei kwijt kan?
100 Newton is volgens mij wel iets eh... tequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:57 schreef Reya het volgende:
[..]
'Voel je hoe je nu met 100 Newton tegen het bed wordt aangeklemd'![]()
Het zou best kunnen.. Aandacht vragen enzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij vindt Doffy het gewoon leuk om hier met enige regelmaat te zitten chagrijnen zodat wij ons zorgen om hem maken.
Dat geeft weer een heel andere kijk op MPSquote:
DID tegenwoordig Sorry, ik kan slecht tegen gebruik van verouderde termen, zal wel een tic zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat geeft weer een heel andere kijk op MPS
Goedemiddag!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:13 schreef Yosomite het volgende:
Goedemiddag, bijna weekend
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |