Hm.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
Omdat je bezig was met scheren, nagels lakken, etc., etc.
Dat zijn mensen die zichzelf graag zien schrijven, maar het commentaar er op missen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Andere grote vragen zijn waarom sommige mensen reply'en op hun eigen posts![]()
Goedzo! Je hebt je autoriteit weer laten gelden!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Ik heb net drie mensen van de FP geband. Mijn dag is weer goed![]()
Vrolijk doen in een vrolijk topic is toch ook niets mis mee?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef Bensel het volgende:
Kom op jongens en meiden doorposten, kunnen we vrolijk gaan doen in een depri topic.. (wat toch leuker is dan depri doen in een vrolijk topic.. )
Aah, dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Ik heb net drie mensen van de FP geband. Mijn dag is weer goed![]()
Ik doe met je mee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrolijk doen in een vrolijk topic is toch ook niets mis mee?
Ik ben ook stiekem een kloon van Alicey.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die zichzelf graag zien schrijven, maar het commentaar er op missen.
he WTH? ik volg het niet meer.. kan iemand niet eens een uitgebreide sheet maken wie nou kloon is van wie enz?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat ik rude op dit scherm had staan.
Nou ja, dan is deze cover ook maar omver
Ik barst van de clones zoals jullie zien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat ik rude op dit scherm had staan.
Nou ja, dan is deze cover ook maar omver
Wat mijn clone zegtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik barst van de clones zoals jullie zien.
Nou, dan flikker je toch lekker opquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dan flikker je toch lekker op
Hmm, zoiets zou ik normaal nooit zeggen
maar als dat is wat je wilt....
Van wie ben jij dan wel niet een cloon?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Bensel het volgende:
Ben ik dan de enige cloonloze (is dat een woord?) user hier op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |