Hier heeft het alleen vanochtend flink geregend..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het regent wel, maar het is lekker warm buiten.
Het is hier nu ook droog, en af en toe komt zelfs de zon tevoorschijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
Hier heeft het alleen vanochtend flink geregend..
Jep.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is hier nu ook droog, en af en toe komt zelfs de zon tevoorschijn.
Dan wordt het bij ons ook snel beter. Want de wind komt vanuit het zuidwesten.quote:
Nee, maar ik zit straks drie uren in de trein.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:19 schreef Yosomite het volgende:
Ben je al klaar met het grote leeswerk
Dat vind ik dan weer minder.. Als ik van Haus een avond harde sex krijg, krijg jij dat dus ook, maar dan iets later?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dan wordt het bij ons ook snel beter. Want de wind komt vanuit het zuidwesten.
Dus alles wat jij krijgt Alicey, krijgen wij ook , alleen wat later.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
Als ik van Haus een avond harde sex krijg,
Ik heb vandaag wel meer foute dingen gezegd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoiets zou IK niet eens zeggen!
Ik heb wat gemist. Ik moet even teruglezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder.. Als ik van Haus een avond harde sex krijg, krijg jij dat dus ook, maar dan iets later?
Friese sex, het ultieme?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Ik moet even teruglezen.
Huh? Je haalt volgens mij het een en ander door elkaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Friese sex, het ultieme?
Komt Haus vanavond uit Rotterdam terug naar Groningen en gaat langs DenHaag, Amsterdam, Nijmegen, Deventer, Zwolle, Leeuwarden en terug naar zijn studentenflat in Groningen?
En dan heeft hij allen? van de vaste kern van WFL gehad.
Die heeft een druk dagje.
Ahem. Jij kwam ook op het zesde niveau van de hel terecht dacht ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Doffy het volgende:
Hey hey, ik distantieer mij van deze zondige, seksbeluste janboel
Sorry, we waren even vergeten rekening te houden met je geloof..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Doffy het volgende:
Hey hey, ik distantieer mij van deze zondige, seksbeluste janboel
Maar ik op het 8e... Vroeger.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ahem. Jij kwam ook op het zesde niveau van de hel terecht dacht ik.
Ook dat nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Huh? Je haalt volgens mij het een en ander door elkaar.
Nou heb [i]ik[/ik] het nog beloofd ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Ik begrijp dat jij en Lupa met elkaar gaan vechten om Haus.
Haus moet dus in R'dam of in Leuwarden zitten (ik veronderstl R'dam)
Het is zuidwesten wind
Dus alles wat jij krijgt, krijgen wij ook: wij zijn de WFL kern
Dus wij krijgen sex met Haus, want dat is de beloning die je ons beloofde.
Wij, de harde WFL kern, kunnen dit dan ook bijzonder waarderen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou heb [i]ik[/ik] het nog beloofd ook?
Een student kan nou eenmaal niet alleen van zn stufi rondkomenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Friese sex, het ultieme?
Komt Haus vanavond uit Rotterdam terug naar Groningen en gaat langs DenHaag, Amsterdam, Nijmegen, Deventer, Zwolle, Leeuwarden en terug naar zijn studentenflat in Groningen?
En dan heeft hij allen? van de vaste kern van WFL gehad.
Die heeft een druk dagje.
Ik ben haar nu aan het leren hoe je moet koppiepeesten en meeltjes moet versturen, fok!ken duurt denk ik nog wel ff. Maar ik denk niet dat ze geschrokken zou zijn hoor. Sex is bij ons thuis een heel bespreekbaar onderwerp.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:44 schreef Doffy het volgende:
Ik hoop maar dat de moeder van Haus dit niet leest
Dat wil ik helemaal niet, Haus wil ik voor mezelf.. Maar jij maakte dat er van.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:38 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wij, de harde WFL kern, kunnen dit dan ook bijzonder waarderen.
Mag ik je namens de WFL kern onze dank uitspreken dat je Haus met ons wilt delen.
Alleen bespreekbaar of ook praktisch gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben haar nu aan het leren hoe je moet koppiepeesten en meeltjes moet versturen, fok!ken duurt denk ik nog wel ff. Maar ik denk niet dat ze geschrokken zou zijn hoor. Sex is bij ons thuis een heel bespreekbaar onderwerp.![]()
Je kunt weer lachen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:44 schreef Doffy het volgende:
Ik hoop maar dat de moeder van Haus dit niet leest
Ik had je anders als een bijzonder sociale mod in mijn gedachte, die alles met haar WFL kinderen deelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet, Haus wil ik voor mezelf.. Maar jij maakte dat er van.
Wat een stelletje klootzakken bij de VVD...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Reya het volgende:
De holocaust komt terug! En het komt allemaal door jullie, ketters!
Ik geef toe dat ik nogal tekeer ben gegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Reya het volgende:
Gaat weer lekker.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Reya het volgende:
Ik wil veel met jullie delen, maar Haus niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik had je anders als een bijzonder sociale mod in mijn gedachte, die alles met haar WFL kinderen deelt.
En dat ga je nu ontkennen?![]()
Zelfs niet met je kloon?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil veel met jullie delen, maar Haus niet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil veel met jullie delen, maar Haus niet.
Dan kom ik zelf wel in plaats van Haus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:58 schreef Yosomite het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Radeloos
Diep in de put
Put nog dieper uitgraven
Moordneigingen
Alicey tegen de muur, muur omtrekken.
Voortaan altijd slechte dingen denken over Alicey
Maar dan komt lieve Alicey en zegt: Alsjeblieft. Ik wil het goed maken.
Hier is Haus!
zeg ik dan!
He een date.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kom ik zelf wel in plaats van Haus.
OMGquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
He een date.
Zullen we afspreken op Fok
om zeg 16:01?
Zal ik deze dan maar stilletjes voorbij laten gaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alleen bespreekbaar of ook praktisch gezien?
Niet persoonlijk opvatten, ik ben gewoon in een strontvervelende bui
Je mag het natuurlijk ook wel afstraffen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zal ik deze dan maar stilletjes voorbij laten gaan?
Te laat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |