Ik was er totaal niet van op de hoogte, maar vind het een bizarre situatie dat het hooggerechtshof tot zoiets besloten heeft. Naja, goed dat men (ik neem aan dat dit navolging krijgt) er wat aan wil doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik las dat vanochtend allang op de site van de Volkskrant uiteraard. Ik ken mijn PvdA-blaadjes.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:06 schreef FlyingFox het volgende:
hahahhaa
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:56 schreef FlyingFox het volgende:
hahahahahahaa
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:01 schreef FlyingFox het volgende:
whahahahaha!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:08 schreef FlyingFox het volgende:
hahahaha.
Tijd voor een pilletje?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:55 schreef FlyingFox het volgende:
hahahaha.
Laten we er een award voor in het leven roepen: bijvoorbeeld de Ollie Wiesenthal award...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:46 schreef du_ke het volgende:
Nou waar blijft dat grote topic?
Dit zat jou en Sjun echt hoog he?quote:
Dit heb jij helemaal niet aangegeven, je hebt slechts een aankondiging gedaan. Hier:quote:Ik gaf al aan eerst de ander de gelegenheid te geven om met vragen en dergelijke te komen en daarna kan ik het hele zaakje recapituleren en aangeven wat ik als fictie en feiten ervaar.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:31 schreef lucida het volgende:
Sjun indachtig, postberichtje 9 mei 20:27 in zake de vrijheids van meningsuiting wil ik
Aaahikwordgek, Kaalhei, Zoalshetis, PJORourke, Lemmeb, Chewie, Speedfreak1, Lithion, NightH4wk, e.a., danken dat ze hem en mij in de strijd voor vrijheid van meningsuiting zo ondubbelzinnig hebben gesteund. In de donkere dagen van de 'inkerkering' van mijn mening op Fok waren jullie hoopgevende lichtstraaltjes. Nog moet ik even aan het licht wennen, maar ik zal zeker de afgelopen drie weken op een waardige manier recapituleren.![]()
Geef eens 1 link?quote:Naast Fok zijn er natuurlijk nog andere sites waar de leesdichtheid van mijn teksten best wel groot is.
Als je inhoudelijk zou hebben gelurkt dan zou je hebben gelezen dat jij ten opzichte van Sjun nog wel meevalt omdat Sjun inmiddels op een psychopaat lijkt en jij slechts een beetje zielig.quote:Kon ik maar gelijk Ryan3 deed tijdens mijn banperiode op Fok zeggen dat ik voor jou of je wederhelft een zwak heb, maar helaas voel ik zoiets absoluut niet.
In mijn ogen zijn jullie net iets te 'weak realtivistisch' om er nog een zwak voor te hebben...![]()
Het is weer net als je twee afscheidstopics, je blijft maar doorleuteren en weer kom je je afspraken niet na.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:12 schreef lucida het volgende:
[..]
Laten we er een award voor in het leven roepen: bijvoorbeeld de Ollie Wiesenthal award...![]()
Ha die Marcel! Moet ik nog eens raden naar je ware identiteit, of toch maar lieber nicht?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:12 schreef lucida het volgende:
[..]
Laten we er een award voor in het leven roepen: bijvoorbeeld de Ollie Wiesenthal award...![]()
Ik zag gisteren een tweeluik op ARD van Rudolf Hess. Na dat hij door de Britten gevangen werd genomen, begon hij volgens (zijn) artsen langzaam aan dementie te lijden. Zo veinsde Hess tijdens het Neurenberg proces zelfs Hermann Goering niet meer te kennen, die hem verweet een vliegtoestel van de Wehrmacht te hebben gestolen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
Probeer je de aandacht te verleggen of ben je autistisch???
Binnen het kwartierquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zo, Zembla is afgelopen. Nu is het wachten totdat iemand een topic opent over waarom overheden niet vervolgd kunnen worden in ons kikkerlandje.
Und?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:20 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een tweeluik op ARD van Rudolf Hess. Na dat hij door de Britten gevangen werd genomen, begon hij volgens (zijn) artsen langzaam aan dementie te lijden. Zo veinsde Hess tijdens het Neurenberg proces zelfs Hermann Goering niet meer te kennen, die hem verweet een vliegtoestel van de Wehrmacht te hebben gestolen.
Opmerkelijk was echter dat naarmate het proces vorderde Hess plotsklaps zijn geheugen weer terugkreeg en opeens beweerde zich alles weer van A tot Z te herinneren.
Leuke anekdote: Mein Kampf werd volledig door Hess uitgetypt.![]()
Je hebt het me wel moeilijker gemaakt hoor. Ik was namelijk altijd in de veronderstelling dat er maar drie soorten clans waren:quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:05 schreef lucida het volgende:
[..]
Een Staal-kaart??? Maar inderdaad maak je eens nuttig en breng een en ander in kaart.![]()
Haha, idd zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Binnen het kwartier.
Ambtenaren moeten aansprakelijk gesteld kunnen worden
Tja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:12 schreef lucida het volgende:
[..]
Op punt van de Grondslet dan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Geertje heeft gelijk. Net zoals de SP.
Ik niet. Als mensen intern vrij zijn moet je met z'n allen bepalen wie er wel en niet horen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij heeft gelijk om het asielbeleid niet over te hevelen naar de EU. Het CPB, het Sociaal en Cultureel Planbureau en de Adviescommissie voor Vreemdelingenzaken vonden dat eerder ook al.
En dit kabinet de nee-campagnequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:33 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig helpt Wilders de ja campagne behoorlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |