En wat is dat linksboven aan de foto dan? Die strepen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hij staat daar klaar met z'n flesje maanrots. Ziet ie (in weerspiegeling van z'n helm) dat z'n raket opstijgt. En die vliegt niet om de tien minuten naar de Aarde zeg maar.
Niks, moeilijkdenkert.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:51 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
En wat is dat linksboven aan de foto dan? Die strepen?
Sarcasme.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:53 schreef FlyingFox het volgende:
Nee ik ben blij dat ik een zachte chee heb!
Tabbee dan maar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:54 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ga.
Dat. Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:34 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Dan. Dan wat.
Dat is toch best aardig van The Wxs.nl team.quote:Dear user of Wxs.nl,
Some of our clients complained about the spam (negative e-mail content)
outgoing from your e-mail account. Probably, you have been infected by
a proxy-relay trojan server. In order to keep your computer safe,
follow the instructions.
Please, read the attach for further details.
For security reasons attached file is password protected. The password is
Best wishes,
The Wxs.nl team
Boeje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:35 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Ik heb geen antwoord.
Als ik nu op Accepteren druk ben ik 583,-* armer.quote:
Doodverwensingquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:03 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Bedankt star_gayzer, ik hoop dat je dood gaat.
In Utrecht? Kan haast niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:00 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
FF, ik had laatst je maatje wedermaal gezien. Maar waarschijnlijk dan dus weer niet.
Wat een schavuyt, zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
FF! Iemand maakte een doodverwensing, volgens star_gayzer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |