Ik zeg: had dan een echoscopie laten doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:38 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[afbeelding]
Wow. Die is heftig.
Object = O.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:37 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan laat ik de live CD's zitten. Puik puik puik puik puik puik puik.
Oh. En?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:40 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Object = O.
Matrix van eigenschappen = E.
Eigenschappen van toepassing op object = n.
O = E/n.
Ik zeg: op de barbeque ermee en trek een blik lauwe pils open.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik zeg: had dan een echoscopie laten doen.
En die vis? Gewoon begraven neem ik aan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:40 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ik zeg: op de barbeque ermee en trek een blik lauwe pils open.
Neuken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
En die vis? Gewoon begraven neem ik aan.
Op een schaal van van 6 tot 18.654, hoe tof was het?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:42 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in groep 5 van de basisschool gewerkt.
18.654.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:44 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Op een schaal van van 6 tot 18.654, hoe tof was het?
Aardige meid hoor, maar ze praat alsof er een roestige vrachtwagon met betonnen palen langskomt denderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:45 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wat? Is Nouk eens níét aan het kwatsen over haar 'boeiende' leven?
Prachtig!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:46 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
..maar ze praat alsof er een roestige vrachtwagon met betonnen palen langskomt denderen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:46 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Aardige meid hoor, maar ze praat alsof er een roestige vrachtwagon met betonnen palen langskomt denderen.
Ze waren 9 en 10. En ze luisterde. Echt lief. Ze zien er echt gelukkig uit. Ze genieten van het leven (wil ik ook méér). En ik heb een tekening van Enrikos gehad.quote:
"JAAAJ MAARRR DAAEERRR GOAVV AIK GCHEEN KENKERFLIKKER UM MIANNMNMN"quote:
Hij staat daar klaar met z'n flesje maanrots. Ziet ie (in weerspiegeling van z'n helm) dat z'n raket opstijgt. En die vliegt niet om de tien minuten naar de Aarde zeg maar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:48 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[afbeelding]
Ik snap deze eigenlijk helemaal niet..
Ah. Klinkt alsof jij het leuk zou vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:49 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ze waren 9 en 10. En ze luisterde. Echt lief. Ze zien er echt gelukkig uit. Ze genieten van het leven (wil ik ook méér). En ik heb een tekening van Enrikos gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |