Ik typ ze tegenwoordig met opzet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:25 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
IK WAS ER NET EEN GRAP OVER AAN HET TYPEN LUL!!
!
(!!!1!oneone
Ik hoor enkel een krekel, een microfoon die naar een box wordt gericht, een pauw en een wildwest struikgewasje. You got the point.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:25 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Dat doet me deugd.
Eens op een tijd in de west.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik hoor enkel een krekel, een microfoon die naar een box wordt gericht, een pauw en een wildwest struikgewasje. You got the point.
Zonder gekheid, een rilling over m'n rug. Wat was het een puike tijd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
"het oude gevoel"
Soms word ik helemaal warm van binnen en dan trek ik me even terug op het kleine kamertje, om alle herinneringen door mijn hoofd te laten sijpelen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zonder gekheid, een rilling over m'n rug. Wat was het een puike tijd.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Eens op een tijd in de west.
't Staat ook nog eens in de top veertig. Daarom vind ik het nu ook kut. Echt jammer. Net als 'Daughters' trouwens, die is nu ook ineens kut.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Oh, dat nummer dat jij laatst opnoemde. Dat is een kutlied, excuses.
Ik ruik aan m'n oude muismat soms.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Soms word ik helemaal warm van binnen en dan trek ik me even terug op het kleine kamertje, om alle herinneringen door mijn hoofd te laten sijpelen.
Alles is kut, FF. Alles is kut.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
't Staat ook nog eens in de top veertig. Daarom vind ik het nu ook kut. Echt jammer. Net als 'Daughters' trouwens, die is nu ook ineens kut.
IEDEREEN JATTE 'M!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:31 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
En dan rechts in de onderhoek "FlyingFox".
Ik soms niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ruik aan m'n oude muismat soms.
Stuur eens een link naar een contest? Met jouw fotoding. PM me maar hier op dit forum.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
IEDEREEN JATTE 'M!
En ik doe tegenwoordig mee aan Photoshopcontests op internet, fromthere.
Chumbawamba is über. Lekker foute, politiek-beladen, Engelse, vage synthesizer-herry!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Alles is kut, FF. Alles is kut.
http://www.worth1000.com/cache/contest/contestcache.asp?contest_id=6083&start=1&end=10&display=photoshopquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:33 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Stuur eens een link naar een contest? Met jouw fotoding. PM me maar hier op dit forum.
Chumbawamba-God_Save_The_Queen.mp3quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Chumbawamba is über. Lekker foute, politiek-beladen, Engelse, vage synthesizer-herry!
De volgende keer wanneer ik je zie, geef ik je negen CD's.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:35 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Chumbawamba-God_Save_The_Queen.mp3
Nu aan het luisteren.
Cool gedaan. Ik kan het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
http://www.worth1000.com/cache/contest/contestcache.asp?contest_id=6083&start=1&end=10&display=photoshop
De vijfde, met die microfoon. Vijfde geworden dus. Hip he.
Ik accepteer enkel objecten in zevenvoud.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De volgende keer wanneer ik je zie, geef ik je negen CD's.
Dan laat ik de live CD's zitten. Puik puik puik puik puik puik puik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:37 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ik accepteer enkel objecten in zevenvoud.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |