ineens heb je t....quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
ball is conducteur, hij loopt stage in de trein
Mijn zegen heeft ie om er dan ook maar onder te springenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve mensen,
Ik ga ondertussen weer aan het werk.
Tot later
ah, dus dan kan hij ons meer vertellen over die zelfmoordopruimingen waar we 't vanochtend over haddenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve mensen,
Tot later
dat heb je vandaag ook pas 30 keer gezegdquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve mensen,
Tot later
rasistquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Ballicious het volgende:
Negeermodus
ik denk hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah, dus dan kan hij ons meer vertellen over die zelfmoordopruimingen waar we 't vanochtend over hadden
Ik denk het ook wel jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Damn, wij staan echt mijlenver bovenaan denk ik morgen![]()
Ingeruild voor het universele Stagiairs stukjequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Megter waar zijn allegebleven in de OP
Ik wordt steeds weer afgeleidquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat heb je vandaag ook pas 30 keer gezegd![]()
d'r is zo'n wazig stuk niet grappige tekst voor in de plaats gekomen waar je na 3 regels lezen al geen zin meer in hebt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Megter waar zijn allegebleven in de OP
dat lijkt me welquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Megter het volgende:
[..]
ikke niet hoor...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Hoe kun je zien hoeveel posts je hebt vandaag ?quote:
Dat is democratisch beslotenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
d'r is zo'n wazig stuk niet grappige tekst voor in de plaats gekomen waar je na 3 regels lezen al geen zin meer in hebt...
![]()
is toch waarquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Seksualiteit: Tear denkt aan niets anders
gewoon ff telluhquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe kun je zien hoeveel posts je hebt vandaag ?
Ik heb hier zo'n whiteboard achter me hangen misschien is dat wel een goede oplossingquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
is een turf lijstje aan je monitor hangen geen oplossing?![]()
plan, dat doe ik morgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
is een turf lijstje aan je monitor hangen geen oplossing?![]()
Moet ik nou gaan lachen of huilenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Houniet het volgende:
Dr Dre featuring Eminem - Forgot About Dre
@538
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
d'r is zo'n wazig stuk niet grappige tekst voor in de plaats gekomen waar je na 3 regels lezen al geen zin meer in hebt...
![]()
Ik zie het al voor me: Loop ik elke minuut naar dat bord toe en zet een streepjequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n whiteboard achter me hangen misschien is dat wel een goede oplossing![]()
dan denkt iedereen nog dat je aan ee serieuze moeilijke stage opdracht bezig bent ook nogquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n whiteboard achter me hangen misschien is dat wel een goede oplossing![]()
vette shitquote:
Rellen!!!! I'm in!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik denk ik start ff een rel in de laatste 10 minuten die ik nog heb vandaag![]()
elke minuut? ik heb nu al meer posts dan er minuten in een stagedag zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Loop ik elke minuut naar dat bord toe en zet een streepje![]()
Elke minuut 1 streepje ? soms wel meer streepjes per minuut hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Loop ik elke minuut naar dat bord toe en zet een streepje![]()
nou ja, bijna nog 3quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
elke minuut? ik heb nu al meer posts dan er minuten in een stagedag zitten
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk balli meppen ?quote:
iedere minuut 10 steepjes en daarna je bord natellen aan 't einde van de dagquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef tha_dus het volgende:
Zo..weer een dag voorbij
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kan je nagaan, wat moeten die mensen denken? Of m'n stagebegeleider?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Elke minuut 1 streepje ? soms wel meer streepjes per minuut hoor
Dag is pas over 53 minuten voorbijquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef tha_dus het volgende:
Zo..weer een dag voorbij
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mja, uurtjequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dag is pas over 53 minuten voorbij
96quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dag is pas over 53 minuten voorbij
willen alle rellers zich NU melden... ik heb nog 6 minutenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:52 schreef Ballicious het volgende:
Rellen? waar?
Meldtquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
willen alle rellers zich NU melden... ik heb nog 6 minuten
kom op ... opschieten![]()
vooruit danquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
relllllllllllll!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Tot savonds bezig voor je stage ??? jij bent gekquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, zo kort? Ik moet vanavond nog naar amsterdam voor mn stage.
Ik ben tot zeker 10 uur bezig, en moet dan nog naar huis.
Tja, de begeleider wil resultaten zien hequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, zo kort? Ik moet vanavond nog naar amsterdam voor mn stage.
Ik ben tot zeker 10 uur bezig, en moet dan nog naar huis.
Die karige gebruikers kunnen alleen savondsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tot savonds bezig voor je stage ??? jij bent gek
tsja HBOquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef Megter het volgende:
Heb ik gister m'n scriptie ingeleverd, komt er vandaag een mailtje dat er bepaalde dingen per se in moesten staan....
ALS ZE DAAR DAN EERDER MEE KOMEN!
gelukkig was het nog maar de conceptversie
Ah dus zn stagebegeleider woont in amsterdam en daar moet jitzzzze heen om hem ff te zuigenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Tja, de begeleider wil resultaten zien he![]()
preciesquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Tja, de begeleider wil resultaten zien he![]()
En jij alleen NIET 's avonds, is toch niet zo moeilijk uit te leggen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die karige gebruikers kunnen alleen savonds
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah dus zn stagebegeleider woont in amsterdam en daar moet jitzzzze heen om hem ff te zuigen
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:55 schreef Geitje82 het volgende:
Nog een half uur!
Zelfde minuutquote:
Is het nu te laat voorquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:56 schreef Megter het volgende:
[..]
En jij alleen NIET 's avonds, is toch niet zo moeilijk uit te leggen?
Ik gun het je..quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Jitz ik vind dat niet leuk voor je dat je nog s avonds voor je stage moet ook!!
Ik ga over 5 minuutjes weg..
*me kent geen Fischerquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
* Mr-Z pakt Fischer bij zijn hoofd vast en ramt hem door z'n monitor heen
graag gedaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef Mr-Z het volgende:
mensen.. houdoe en bedankt voor het bezig houden van deze saaie stage dag
Ik zit al op m'n fietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef c0mpleX het volgende:
mensen ik moet rennen.. mn fiets vertrekt. tot morgen
Oe, dan moet je opschieten jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef c0mpleX het volgende:
mensen ik moet rennen.. mn fiets vertrekt. tot morgen
he niet zo tegen jitzzzze!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah dus zn stagebegeleider woont in amsterdam en daar moet jitzzzze heen om hem ff te zuigen
pas vooral niet op voor die vrachtwagenquote:
Beetje late reactie ijlienquote:
Dat doe je maar bij jitzzzequote:
tis wel gezellig hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:01 schreef tijgerwillie het volgende:
is dit een of ander vecht topic geworden
kan jullie ook geen middag alleen laten
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:01 schreef tijgerwillie het volgende:
Vecht topic ???quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:01 schreef tijgerwillie het volgende:
Ik mag ook helemaal nix meerquote:
ik jou ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb jullie wel gemist hoor
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee ik doe het bij jou, ik ben je spuugzat
Wij jou ook hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef tijgerwillie het volgende:
ik jou ook hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef tijgerwillie het volgende:
Goed bezig, ik ben trots op jequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
hij stroomt net overquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik jou ook hoor
ben ik de emmer eigenlijk al voorbij?
nou nou wat een agressiequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
Al dagen, hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik jou ook hoor
Nou ik ben weg iig! Tot snel allemaal en succes morgen en jij vnvd jitz!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
En wat hij daarna poste kan ik natuurlijk helemaal niet toestaan.
dat is nou echt lief, dat jullie mij ook missen (hoe staat het met het nieuwe koppel ;geitje en megter)quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik jou ook hoor
En dat terwijl ik heel lief benquote:
Dank je, ik spreek je snel weerquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou ik ben weg iig! Tot snel allemaal en succes morgen en jij vnvd jitz!
![]()
Doeiii IJlien!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou ik ben weg iig! Tot snel allemaal en succes morgen en jij vnvd jitz!
![]()
Wat heb ik nou weer gedaanquote:
Gooooeeeeed!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dat is nou echt lief, dat jullie mij ook missen (hoe staat het met het nieuwe koppel ;geitje en megter)![]()
je had toch niet anders verwacht?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dat is nou echt lief, dat jullie mij ook missen (hoe staat het met het nieuwe koppel ;geitje en megter)![]()
o, en jij en snellejelle en fisher natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Gooooeeeeed!
We praten vanavond wel ff bij; ook over jou en Vig he
had ik teardrop al vermeld?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef Megter het volgende:
[..]
o, en jij en snellejelle en fisher natuurlijk
Het worden er steeds meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef Megter het volgende:
[..]
zoiets is 't tegenwoordig idd geloof ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Ze heeft ze gewoon voor het uitkiezenquote:
goed planquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Gooooeeeeed!
We praten vanavond wel ff bij; ook over jou en Vig he
alle leden van de fanclubquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
zoiets is 't tegenwoordig idd geloof ik
Ik doe het welquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef Megter het volgende:
Ik ga rustig opruimen, wie zorgt er voor 88? Quote m'n post ff op tijd en let op de img tags
Jij bent de voorzitter, maar een date met tijgerwillie heb je nog niet voor elkaar gekregenquote:
Teken mij en megter er ff bijquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef Houniet het volgende:
hier voor de mensen die zondag naar het strand gaan:
[afbeelding]
kan je vast fantaseren
nice, word 't goed weer zondag??quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
kan je vast fantaseren
Met m'n dak op rij ik daarheenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
kan je vast fantaseren
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij bent de voorzitter, maar een date met tijgerwillie heb je nog niet voor elkaar gekregen![]()
Try Balli eens!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij bent de voorzitter, maar een date met tijgerwillie heb je nog niet voor elkaar gekregen![]()
Try Balli eens!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk z'n (las)kap
Typo he
[..]
Typo he
[..]
Typo he
Tuurlijk knulquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Typo he
Damn, dat is echt ernstig....quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:14 schreef snellejelle het volgende:
nog 70 post en ik heb er 600 vandaag
Ik denk dat je morgen wel bovenaan staatquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:14 schreef snellejelle het volgende:
nog 70 post en ik heb er 600 vandaag
Maakt niet uit hoor, met die bril kan je die lettertjes natuurlijk moeilijk lezenquote:
Misschien wordt je nou wel gebanned omdat ze zien dat je zoveel hebt gepost, gaan ze ff controleren wat je allemaal hebt gepost zien ze dat het allemaal onzin is en krijg je een banquote:
Stagiairs horen ook in de top 10quote:
of nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien wordt je nou wel gebanned omdat ze zien dat je zoveel hebt gepost, gaan ze ff controleren wat je allemaal hebt gepost zien ze dat het allemaal onzin is en krijg je een ban![]()
Bij ons op school hebben ze ook een stage forum, een gast uit m'n klas had z'n vorige stage niet gehaald omdat ie te veel op dat forum heeft gepostquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien wordt je nou wel gebanned omdat ze zien dat je zoveel hebt gepost, gaan ze ff controleren wat je allemaal hebt gepost zien ze dat het allemaal onzin is en krijg je een ban![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hehe dat kan bij mij ook wel eens gaan gebeurenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Bij ons op school hebben ze ook een stage forum, een gast uit m'n klas had z'n vorige stage niet gehaald omdat ie te veel op dat forum heeft gepost
heb ik al eens gehadquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
snuggerquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Bij ons op school hebben ze ook een stage forum, een gast uit m'n klas had z'n vorige stage niet gehaald omdat ie te veel op dat forum heeft gepost
hahahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Schralequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, met die bril kan je die lettertjes natuurlijk moeilijk lezen
Nog meer onzin ? is dat mogelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
snugger
ik heb dat ook gezien, maar wat daarop staat is nog meer onzin dan hier
Let maar op, dat gebeurt hier ook nog wel!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Let maar op, dat gebeurt hier ook nog wel!
Maar ik smeer 'm, later allemaal!!!!!!
Doeiiii Geitje![]()
![]()
![]()
Doegggquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Doeiiii Geitje![]()
![]()
![]()
Haha inderdaad ik denk dat dat hier ook nog wel eens gaat gebeurenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Doeiiii Geitje![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Doeiiii Geitje![]()
![]()
![]()
dan zijn we allemaal gebandquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha inderdaad ik denk dat dat hier ook nog wel eens gaat gebeuren
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:19 schreef Ballicious het volgende:
Ik peer em ook, Tabee ole ole
Partyquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:19 schreef Ballicious het volgende:
hojjequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Doeiiii Geitje![]()
![]()
![]()
mazzelsquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:19 schreef Ballicious het volgende:
Wel veel feestjes hier zegquote:
gelukkig maarquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef tijgerwillie het volgende:
hehe, ben er ook weer, er zat ineens een beveiliging op deze site (dacht dat ik geblokt was voor de rest van mijn stage) gelukkig is het tegendeel bij deze bewezen haha
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef tijgerwillie het volgende:
hehe, ben er ook weer, er zat ineens een beveiliging op deze site (dacht dat ik geblokt was voor de rest van mijn stage) gelukkig is het tegendeel bij deze bewezen haha
LOL misschien zijn ze je internet gedrag wel aan het controleren en zien wel heel vaak http://forum.fok.nl staanquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef tijgerwillie het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL misschien zijn ze je internet gedrag wel aan het controleren en zien wel heel vaak http://forum.fok.nl staan
Valt bij mij best mee denk ik, ik laat namelijk fok gewoon de hele dag open staan, tik het smorgens maar 1x inquote:
wie weet, maar toch ben ik weer hier (nog maar 25 minuten maar toch)quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL misschien zijn ze je internet gedrag wel aan het controleren en zien wel heel vaak http://forum.fok.nl staan
idd ik ook, dan staat het er maar een keerquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Valt bij mij best mee denk ik, ik laat namelijk fok gewoon de hele dag open staan, tik het smorgens maar 1x in
jah ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Valt bij mij best mee denk ik, ik laat namelijk fok gewoon de hele dag open staan, tik het smorgens maar 1x in
feessie bij ijlienquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
wie weet, maar toch ben ik weer hier (nog maar 25 minuten maar toch)
heb ik nog iets gemist vanmiddag???
tering zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef Houniet het volgende:
ja idd
ik zat een keer s'morgens in de bus.. heb je van die BrEeZaahszzZ zitten.. en 1 heeft een nieuwe teefoon gehad van BreeZaH-pappa..
gaat ze al der nieuwe beltonen laten horen aan der BrEeZaahH-Fri3Ndzophoeren klerekind
Als ze de toets F5 loggen ben ik wel de lul denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd ik ook, dan staat het er maar een keer
Haha maakt ff een breezer topic net als dat antiliaanse wijven topicquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef Houniet het volgende:
ja idd
ik zat een keer s'morgens in de bus.. heb je van die BrEeZaahszzZ zitten.. en 1 heeft een nieuwe teefoon gehad van BreeZaH-pappa..
gaat ze al der nieuwe beltonen laten horen aan der BrEeZaahH-Fri3Ndzophoeren klerekind
ik doe het oko maar 1x hoorquote:
Ha! ik nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ze de toets F5 loggen ben ik wel de lul denk ik![]()
hopelijk doen ze dat niet....quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ze de toets F5 loggen ben ik wel de lul denk ik![]()
ze heeft d'r verslag ingeleverdquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik doe het oko maar 1x hoor
maar eh feestje bij ijlien waarom??? mag ik ook komen???? wanneer?????
Ik heb al wel een keer een nieuw toetsenbord gepakt om mijn oude een beetje gaar begon te wordenquote:
Het feest gaat niet doorquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze heeft d'r verslag ingeleverduiteraard mag je ook komen
Dat zeg je alleen maar omdat er dan niemand komt en jij alleen met dr bentquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb al wel een keer een nieuw toetsenbord gepakt om mijn oude een beetje gaar begon te worden![]()
is het nu wel of niet feestjequote:
Toch wel op het spoor dan mag ik hopenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef Houniet het volgende:
we gaan na onze stage een meeting houden
en ja, dan binden we bali vast
planquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb al wel een keer een nieuw toetsenbord gepakt om mijn oude een beetje gaar begon te worden![]()
hahahaha, is natuurlijk een ideequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat er dan niemand komt en jij alleen met dr bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |