quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL misschien zijn ze je internet gedrag wel aan het controleren en zien wel heel vaak http://forum.fok.nl staan
Valt bij mij best mee denk ik, ik laat namelijk fok gewoon de hele dag open staan, tik het smorgens maar 1x inquote:
wie weet, maar toch ben ik weer hier (nog maar 25 minuten maar toch)quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL misschien zijn ze je internet gedrag wel aan het controleren en zien wel heel vaak http://forum.fok.nl staan
idd ik ook, dan staat het er maar een keerquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Valt bij mij best mee denk ik, ik laat namelijk fok gewoon de hele dag open staan, tik het smorgens maar 1x in
jah ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Valt bij mij best mee denk ik, ik laat namelijk fok gewoon de hele dag open staan, tik het smorgens maar 1x in
feessie bij ijlienquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
wie weet, maar toch ben ik weer hier (nog maar 25 minuten maar toch)
heb ik nog iets gemist vanmiddag???
tering zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef Houniet het volgende:
ja idd
ik zat een keer s'morgens in de bus.. heb je van die BrEeZaahszzZ zitten.. en 1 heeft een nieuwe teefoon gehad van BreeZaH-pappa..
gaat ze al der nieuwe beltonen laten horen aan der BrEeZaahH-Fri3Ndzophoeren klerekind
Als ze de toets F5 loggen ben ik wel de lul denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd ik ook, dan staat het er maar een keer
Haha maakt ff een breezer topic net als dat antiliaanse wijven topicquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef Houniet het volgende:
ja idd
ik zat een keer s'morgens in de bus.. heb je van die BrEeZaahszzZ zitten.. en 1 heeft een nieuwe teefoon gehad van BreeZaH-pappa..
gaat ze al der nieuwe beltonen laten horen aan der BrEeZaahH-Fri3Ndzophoeren klerekind
ik doe het oko maar 1x hoorquote:
Ha! ik nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ze de toets F5 loggen ben ik wel de lul denk ik![]()
hopelijk doen ze dat niet....quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ze de toets F5 loggen ben ik wel de lul denk ik![]()
ze heeft d'r verslag ingeleverdquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik doe het oko maar 1x hoor
maar eh feestje bij ijlien waarom??? mag ik ook komen???? wanneer?????
Ik heb al wel een keer een nieuw toetsenbord gepakt om mijn oude een beetje gaar begon te wordenquote:
Het feest gaat niet doorquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze heeft d'r verslag ingeleverduiteraard mag je ook komen
Dat zeg je alleen maar omdat er dan niemand komt en jij alleen met dr bentquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb al wel een keer een nieuw toetsenbord gepakt om mijn oude een beetje gaar begon te worden![]()
is het nu wel of niet feestjequote:
Toch wel op het spoor dan mag ik hopenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef Houniet het volgende:
we gaan na onze stage een meeting houden
en ja, dan binden we bali vast
planquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb al wel een keer een nieuw toetsenbord gepakt om mijn oude een beetje gaar begon te worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |