rasistquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Ballicious het volgende:
Negeermodus
ik denk hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah, dus dan kan hij ons meer vertellen over die zelfmoordopruimingen waar we 't vanochtend over hadden
Ik denk het ook wel jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Damn, wij staan echt mijlenver bovenaan denk ik morgen![]()
Ingeruild voor het universele Stagiairs stukjequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Megter waar zijn allegebleven in de OP
Ik wordt steeds weer afgeleidquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat heb je vandaag ook pas 30 keer gezegd![]()
d'r is zo'n wazig stuk niet grappige tekst voor in de plaats gekomen waar je na 3 regels lezen al geen zin meer in hebt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Megter waar zijn allegebleven in de OP
dat lijkt me welquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Megter het volgende:
[..]
ikke niet hoor...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Hoe kun je zien hoeveel posts je hebt vandaag ?quote:
Dat is democratisch beslotenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
d'r is zo'n wazig stuk niet grappige tekst voor in de plaats gekomen waar je na 3 regels lezen al geen zin meer in hebt...
![]()
is toch waarquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Seksualiteit: Tear denkt aan niets anders
gewoon ff telluhquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe kun je zien hoeveel posts je hebt vandaag ?
Ik heb hier zo'n whiteboard achter me hangen misschien is dat wel een goede oplossingquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
is een turf lijstje aan je monitor hangen geen oplossing?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |