V.S. geen westers land?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:49 schreef BennieK het volgende:
ben je zeker niet gewend om te zien, extraverte dikke mensen. Komt eigenlijk bij alle volkeren, behalve de westerse, voor.
Lelijk / lekker?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef Young_David het volgende:
Ik heb er 2 als huisgenoot ... niet dik, maar wel papiamento de hele dag door ...
Mooi voorbeeld, daar hebben dikke negerinnen inderdaad lak aan alles en iedereen.quote:
jij bent V, dik, blank en extravert?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:51 schreef NvM het volgende:
Ik denk dat het westerse volk momenteel een inhaalslag maakt...
Geen van beiden, gewoon stereotiep irritant antiliaansquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef KreKkeR het volgende:
Lelijk / lekker?
Quarterpounders bij de Macquote:
gelukkig is je gezicht altijd naar beneden gerichtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef About2Break het volgende:
Die zitten ook altijd in de metro waar ik ook net inzit
Klinkt als Nederlandse wijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef RSM het volgende:
Keihard zitten te praten als een kip zonder kop, zichzelf helemaal geweldig vinden, en als klap op de vuurpijl bij iedere opmerking van een minstens even dikke vriendin minstens 2 minuten aan het schaterlachen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |