V.S. geen westers land?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:49 schreef BennieK het volgende:
ben je zeker niet gewend om te zien, extraverte dikke mensen. Komt eigenlijk bij alle volkeren, behalve de westerse, voor.
Lelijk / lekker?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef Young_David het volgende:
Ik heb er 2 als huisgenoot ... niet dik, maar wel papiamento de hele dag door ...
Mooi voorbeeld, daar hebben dikke negerinnen inderdaad lak aan alles en iedereen.quote:
jij bent V, dik, blank en extravert?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:51 schreef NvM het volgende:
Ik denk dat het westerse volk momenteel een inhaalslag maakt...
Geen van beiden, gewoon stereotiep irritant antiliaansquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef KreKkeR het volgende:
Lelijk / lekker?
Quarterpounders bij de Macquote:
gelukkig is je gezicht altijd naar beneden gerichtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef About2Break het volgende:
Die zitten ook altijd in de metro waar ik ook net inzit
Klinkt als Nederlandse wijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef RSM het volgende:
Keihard zitten te praten als een kip zonder kop, zichzelf helemaal geweldig vinden, en als klap op de vuurpijl bij iedere opmerking van een minstens even dikke vriendin minstens 2 minuten aan het schaterlachen zijn.
Negermoeders & kinderwagensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef About2Break het volgende:
Die zitten ook altijd in de metro waar ik ook net inzit
Zeg maar tegen die vriend van je dat die dikke schreeuwlelijkerds in de metro over het algemeen nu niet bepaald de studerende groep Antillianen is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:56 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens een antilliaanse vriend van me krijgen we hier in Nederland alleen de dikke en lelijke vrouwen omdat die hier willen studeren. De lekkere vrouwen blijven op de antillen en scoren wel gewoon een man die voor ze zorgt.
Vertel mij wat, ik woon in Hoorn Kersenboogerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef RSM het volgende:
Van die wijven die echt veel maar dan ook echt veel te dik zijn.
Keihard zitten te praten als een kip zonder kop, zichzelf helemaal geweldig vinden, en als klap op de vuurpijl bij iedere opmerking van een minstens even dikke vriendin minstens 2 minuten aan het schaterlachen zijn.
Tyf op.
Dat was Weird Al Yankovichquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Michael Jackson: "You know I'm fat! I'm fat! You know it!"
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:21 schreef gammapooka het volgende:
[..]
's avonds lopen ze op straat alleen maar te blerren hier, meestal nog in groepjes van 5 man ofzo.
Lijken wel een stel krijsende varkens
Nou ik kende studerende antillianen die wel onder die categorie vallen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zeg maar tegen die vriend van je dat die dikke schreeuwlelijkerds in de metro over het algemeen nu niet bepaald de studerende groep Antillianen is.
zijn niet alleen Antillianen hoor ... Nederlandse wijven doen het net zo hard... heel erg irritantquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef RSM het volgende:
Van die wijven die echt veel maar dan ook echt veel te dik zijn.
Tyf op.
Lijkt alleen dan of die Nederlandse wijven goedkope batterijen hebben en die Antilliaanse Duracel, ze blijven doorratelenquote:Op maandag 9 mei 2005 03:06 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
zijn niet alleen Antillianen hoor ... Nederlandse wijven doen het net zo hard... heel erg irritant
zie hem die bitch dissenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:10 schreef kikoooooo het volgende:
stomme kut gamer
ik neem aan dat die sarcasme isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:49 schreef BennieK het volgende:
ben je zeker niet gewend om te zien, extraverte dikke mensen. Komt eigenlijk bij alle volkeren, behalve de westerse, voor.
hmm ik moet haar een keertje uitproberenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:36 schreef minkuukel het volgende:
Ik ben getrouwd met een Antilliaanse vrouw, ze is niet dik maar lekker stevig.![]()
Ze kookten neukt beter dan een Nederlandse vrouw.
![]()
Ik begrijp je frustratie niet.![]()
quote:
zucht...VMBO onderwijsquote:hmmm ik moet haar een keertje proberen
Dat het vaak voorkomt is geen excuus om een varken te zijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:49 schreef BennieK het volgende:
doe dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:11 schreef t-8one het volgende:
goed topic.
Ik ga er eentje openen over dikke volksbuurt wijven.
of dikke opgemaakte kakmadams
of dikke turkse vrouwen met hoofddoekjes
of dikke bankdirecteuren met hun te dikke mercedes
of dikke studentkneuzen
of dikke vrachtwagenchaffeurs
of dikke huismoeders
of dikke computernerds
Je weet toch !quote:
dat taaltjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef Young_David het volgende:
papiamento
Je vergeet de 2 veel te grote boodschappentassenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:11 schreef t-8one het volgende:
goed topic.
of dikke turkse vrouwen met hoofddoekjes
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:13 schreef Varr het volgende:
GATVER! ..............
wat ongelofelijk herkenbaar......................... Tijdje terug in de bus 2 van die fatsige koeien die voor me komen zitten, gierend en schreeuwend dat ze net uit hun werk komen en vanaaf uitgaan.
Blijf verdomme thuis , lelijke dikke koeien horen niet te lachen en blij te zijn, die horen te huilen in een donker hoekje!
Nee, maar wel lekker, net als de meeste antilliaanse wijven!quote:
ik weet niet waar in Holland jij woont maar zeker niet in Zoetermeerquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nee, maar wel lekker, net als de meeste antilliaanse wijven!
Lekker goed gevulde kont, meestal een vrij slank middel en redelijke borsten. Geef mij maar een Antilliaan/Surinamer/iets anders Zuid-Amerikaans. Momenteel zit ik aan de Surinaamse Hindoestaan. Ook zeer goed te doen. Die Hollanders zonder ECHTE vormen.![]()
Amsterdam West...quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:46 schreef A.J. het volgende:
[..]
ik weet niet waar in Holland jij woont maar zeker niet in Zoetermeer![]()
hoow stop!quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:49 schreef LaZZ het volgende:
Amsterdam West...
Hoezo? En natuurlijk zijn er overmatig dikke Antilliaanse schreeuwlelijken maar er zitten een stuk meer lekkere wijven tussen dan bij de meeste Hollanders mijns inziens.
Dan nodig ik je bij deze uit om in Amsterdam en omstreken eens een urban feessie te bezoeken. Dan denk je wel anders denk ik zomaar...quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:52 schreef A.J. het volgende:
[..]
hoow stop!
ik ben het me je eens dat er lekkere Antillianse wijfen zijn. Maar die zijn dan ook extreem schaars![]()
Je hebt gelijk... je vrouw neukt wel lekker.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:36 schreef minkuukel het volgende:
Ik ben getrouwd met een Antilliaanse vrouw, ze is niet dik maar lekker stevig.![]()
Ze kookten neukt beter dan een Nederlandse vrouw.
![]()
Ik begrijp je frustratie niet.![]()
Toch weer jammer dat jij een blondie bent, anders had ik die hindernis best voor jou willen nemen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |