Negermoeders & kinderwagensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef About2Break het volgende:
Die zitten ook altijd in de metro waar ik ook net inzit
Zeg maar tegen die vriend van je dat die dikke schreeuwlelijkerds in de metro over het algemeen nu niet bepaald de studerende groep Antillianen is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:56 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens een antilliaanse vriend van me krijgen we hier in Nederland alleen de dikke en lelijke vrouwen omdat die hier willen studeren. De lekkere vrouwen blijven op de antillen en scoren wel gewoon een man die voor ze zorgt.
Vertel mij wat, ik woon in Hoorn Kersenboogerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef RSM het volgende:
Van die wijven die echt veel maar dan ook echt veel te dik zijn.
Keihard zitten te praten als een kip zonder kop, zichzelf helemaal geweldig vinden, en als klap op de vuurpijl bij iedere opmerking van een minstens even dikke vriendin minstens 2 minuten aan het schaterlachen zijn.
Tyf op.
Dat was Weird Al Yankovichquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Michael Jackson: "You know I'm fat! I'm fat! You know it!"
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:21 schreef gammapooka het volgende:
[..]
's avonds lopen ze op straat alleen maar te blerren hier, meestal nog in groepjes van 5 man ofzo.
Lijken wel een stel krijsende varkens
Nou ik kende studerende antillianen die wel onder die categorie vallen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zeg maar tegen die vriend van je dat die dikke schreeuwlelijkerds in de metro over het algemeen nu niet bepaald de studerende groep Antillianen is.
zijn niet alleen Antillianen hoor ... Nederlandse wijven doen het net zo hard... heel erg irritantquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef RSM het volgende:
Van die wijven die echt veel maar dan ook echt veel te dik zijn.
Keihard zitten te praten als een kip zonder kop, zichzelf helemaal geweldig vinden, en als klap op de vuurpijl bij iedere opmerking van een minstens even dikke vriendin minstens 2 minuten aan het schaterlachen zijn.
Tyf op.
Lijkt alleen dan of die Nederlandse wijven goedkope batterijen hebben en die Antilliaanse Duracel, ze blijven doorratelenquote:Op maandag 9 mei 2005 03:06 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
zijn niet alleen Antillianen hoor ... Nederlandse wijven doen het net zo hard... heel erg irritant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |