abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4455849
Staan op maandagochtend te wachten bij een bushalte. Bus ramvol met suffe studenten met grote sporttassen en chagerijnige philips medewerkers, er kan praktisch niemand meer bij, ook geen dubieus ruikende neger moeder met kinderwagen en blèrend kind. Toch stopt de bus. Je hoort iedereen zuchten... Je ziet sommige mensen al een beetje wegwringen van de middendeur, want anders ben je de lul. Laatst was ik dus degene die met zijn brakke maandagochtendhoofd net niet op tijd weg kon komen bij die beruchte middendeur. En jah hoor, deur open, en hoppa meteen staan er al twee van die wieltjes op de onderste tree, en kijkt die negermoeder je met dat foute nepblonde haar en die witgele ogen je vragend aan... AAAAAAAAARGH
Je hoort mensen achter je grinniken, en tegelijk zuchten omdat ze nu nog dichter op mekaar moeten gaan staan. Toch sleur je met enorme tegenzin die kinderwagen maar omhoog, al is het alleen maar om een sociale indruk te maken op het lekkere wijf wat langs je staat. Die kinderwagen staat er nu, en vervolgens trekt die negermoeder met die enorme toeptafel zich omhoog. Niet wetend dat ze ook haar strippenkaart nog af moet laten stempelen. Dus wringt ze zich in allerlei moeilijke bochten naar voren om dat ding af te laten stempelen... Opnieuw zie je chagerijnige gezichten van de rest van de passagiers, en hier en daar een niet gemeende glimlach richting de negermoeder. Stempel. Terug. Hoppakee, iedereen heeft zich weer strategisch opgesteld bij beugels en handvaten zodat de bus weer weg kan. Rijdend met een vertraging van 5 minuten waardoor ik mijn aansluiting natuurlijk mis.
pi_4455894
sorry...maar ik moet ff heel hard lachen..., prachtig stukje..
pi_4455897
Of je neemt een auto... of fiets... of skeeeeeeellerssss
...
pi_4455899
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 11:01 schreef DeStedebouwer het volgende:
Staan op maandagochtend te wachten bij een bushalte. Bus ramvol met suffe studenten met grote sporttassen en chagerijnige philips medewerkers, er kan praktisch niemand meer bij, ook geen dubieus ruikende neger moeder met kinderwagen en blèrend kind. Toch stopt de bus. Je hoort iedereen zuchten... Je ziet sommige mensen al een beetje wegwringen van de middendeur, want anders ben je de lul. Laatst was ik dus degene die met zijn brakke maandagochtendhoofd net niet op tijd weg kon komen bij die beruchte middendeur. En jah hoor, deur open, en hoppa meteen staan er al twee van die wieltjes op de onderste tree, en kijkt die negermoeder je met dat foute nepblonde haar en die witgele ogen je vragend aan... AAAAAAAAARGH
Je hoort mensen achter je grinniken, en tegelijk zuchten omdat ze nu nog dichter op mekaar moeten gaan staan. Toch sleur je met enorme tegenzin die kinderwagen maar omhoog, al is het alleen maar om een sociale indruk te maken op het lekkere wijf wat langs je staat. Die kinderwagen staat er nu, en vervolgens trekt die negermoeder met die enorme toeptafel zich omhoog. Niet wetend dat ze ook haar strippenkaart nog af moet laten stempelen. Dus wringt ze zich in allerlei moeilijke bochten naar voren om dat ding af te laten stempelen... Opnieuw zie je chagerijnige gezichten van de rest van de passagiers, en hier en daar een niet gemeende glimlach richting de negermoeder. Stempel. Terug. Hoppakee, iedereen heeft zich weer strategisch opgesteld bij beugels en handvaten zodat de bus weer weg kan. Rijdend met een vertraging van 5 minuten waardoor ik mijn aansluiting natuurlijk mis.
Zo kan het ook. .
  woensdag 5 juni 2002 @ 11:05:33 #5
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_4455921
Ik vind dit heel kwetsend, get a life.
*No animals were harmed during the posting of this post*
pi_4455931
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 11:03 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Zo kan het ook. .

waarom?
als het in dit geval een negerin was wat is dan het probleem?
pi_4455945
Erg herkenbaar !!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 5 juni 2002 @ 11:07:49 #8
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_4455952
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 11:01 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dus wringt ze zich in allerlei moeilijke bochten naar voren om dat ding af te laten stempelen...
Terwijl je van een negermoeder zou verwachten dat ze zwart zou rijden.

Wat een verslavend woord hè? Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder. Negermoeder.

Nog eentje om het af te leren.

Negermoeder!!! .

Haalt gelijk bij rechter.
  Eindredactie Games woensdag 5 juni 2002 @ 11:09:12 #9
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_4455967
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 11:06 schreef ToBe het volgende:

[..]

waarom?
als het in dit geval een negerin was wat is dan het probleem?

omdat het als het er niet staat ineens minder leuk is , misschien
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 5 juni 2002 @ 11:10:48 #10
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4455993
Topic gaat op slot. Je kunt je verhaaltje herschrijven indien gewenst en in een nieuw topic plaatsen. Pas alleen even een en ander aan? Klaagbaak is niet bedoeld om 'grappig' te zijn over de rug van wie dan ook.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')