Tuurlijk knulquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk z'n (las)kap
Typo he
Damn, dat is echt ernstig....quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:14 schreef snellejelle het volgende:
nog 70 post en ik heb er 600 vandaag
Ik denk dat je morgen wel bovenaan staatquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:14 schreef snellejelle het volgende:
nog 70 post en ik heb er 600 vandaag
Maakt niet uit hoor, met die bril kan je die lettertjes natuurlijk moeilijk lezenquote:
Misschien wordt je nou wel gebanned omdat ze zien dat je zoveel hebt gepost, gaan ze ff controleren wat je allemaal hebt gepost zien ze dat het allemaal onzin is en krijg je een banquote:
Stagiairs horen ook in de top 10quote:
of nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien wordt je nou wel gebanned omdat ze zien dat je zoveel hebt gepost, gaan ze ff controleren wat je allemaal hebt gepost zien ze dat het allemaal onzin is en krijg je een ban![]()
Bij ons op school hebben ze ook een stage forum, een gast uit m'n klas had z'n vorige stage niet gehaald omdat ie te veel op dat forum heeft gepostquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien wordt je nou wel gebanned omdat ze zien dat je zoveel hebt gepost, gaan ze ff controleren wat je allemaal hebt gepost zien ze dat het allemaal onzin is en krijg je een ban![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hehe dat kan bij mij ook wel eens gaan gebeurenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Bij ons op school hebben ze ook een stage forum, een gast uit m'n klas had z'n vorige stage niet gehaald omdat ie te veel op dat forum heeft gepost
heb ik al eens gehadquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
snuggerquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Bij ons op school hebben ze ook een stage forum, een gast uit m'n klas had z'n vorige stage niet gehaald omdat ie te veel op dat forum heeft gepost
hahahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Schralequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, met die bril kan je die lettertjes natuurlijk moeilijk lezen
Nog meer onzin ? is dat mogelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
snugger
ik heb dat ook gezien, maar wat daarop staat is nog meer onzin dan hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |